خواهر خوبم از خوندن نوشته هات واقعا متاسف شدم و اشکم در اومد منم یه زنم و احساس شما رو با تمام وجود درک میکنم . حتما در این کار خدا هم حکمتی بوده و از اینکه تو رو از این رابطه بیرون کشیده خوشحال باش . خوشحال باش هنوز جوانی و بچه ای نداری که به خاطرش مجبور بودی عمر و جوونیتو فدا کنی . مطمئن باش خدا همیشه هست و هیچ بنده ای رو تنها نمی ذاره . ذکر لا حول ولا قوه الا باالله العلی العظیم رو همیشه زمزمه کن و بهش ایمان داشته باش . همینطور ربنا آتنا فی الدنیا حسنه و فی الاخره حسنه و قنا عذاب النار امید وارم به ارامش برسی . دختر خوب تو هنوز خیلی جوونی فکر کن اصلا ازدواج نکردی . تلاش کن و در شغلت پیشرفت کن مطمئن باش یکی اون بالاست که خیلی مهربونه و خیلی قادر و تواناست .






.سخته خیلی هم سخته من احساسی شیکست نخوردم ولی مالی چرا 2یا 3سال طول کشید بتونم دوباره خود رو جمع و جور کنم.زمان میبره خودتون رو دوباره بسازین ولی هرچه زودتر شروع کنی بهتره میدونم تیو این فاز بمونی آرومت میکنه ولی مثل مسکن میمونه هرچی زودتر شروع کنی بهتره.


علاقه مندی ها (Bookmarks)