به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 21 , از مجموع 21

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 13 دی 04 [ 01:12]
    تاریخ عضویت
    1392-3-16
    نوشته ها
    93
    امتیاز
    9,936
    سطح
    66
    Points: 9,936, Level: 66
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    80

    تشکرشده 113 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array

    من از ایده آل هایم چشم پوشیدم

    سلام دوباره خدمت همگی دوستان
    سرگذشتم رو قبلا گفتم. خیلی خلاصه بخوام بگم پسری هستم 29 ساله که نوروز امسال با دختری که از نظر شخصیتی کاملا متفاوت بود به شیوه خیلی خیلی سنتی عقد کردیم. اختلاف ایشون با معیارهای من به حدی بود که از همون لحظه اول به شدت پشیمون شدم و افسردگی گرفتم. تفاوت سنی، تحصیلی، اختلاف تیپ شخصیتی، اجتماعی نبودن و ...

    با جلسات مشاوره متعددی که با هم رفتیم نتیجه این شد که من از تصمیمم برای جدایی کوتاه اومدم و تصمیم گرفتم که صبر کنم تا ایشون دانشگاه بره، بزرگتر بشه، پخته تر بشه تا رابطمون بهتر بشه. اون عاشق منه و خیلی هم تلاش میکنه ولی از نظر من تلاشهای اون هم باز خیلی بچگانه به نظر میاد.

    الان حدود دو ماه از آخرین جلسه مشاورمون که خیلی هم تاثیرگذار بود می گذره و خیلی نسبت به قبل آرومتر شدم. فقط این که دائما تو فکرم و از تنهایی خودم و از اینکه اون اصلا حرفامو نمی فهمه و تو دنیای دیگه ست و نمی تونم باهاش مثل یک همسر و دوست صمیمی حرفامو بزنم کلافه میشم. عاشقش نیستم ولی ازش بدم نمیاد. یه جورایی خنثی و بی تفاوت. برام فرقی نمیکنه که آیا هر روز بهش زنگ بزنم یا اینکه اصلا چند روز باهاش تماس نگیرم چون هر وقت باهاش حرف میزنم یا کنارش نشستم حس میکنم با یک مجسمه طرفم (ما از هم دوریم و هر یک ماه برای 4-5 روز همدیگه رو می بینیم).

    برام خیلی سخته که بدون دوست داشتن زندگی کنم ولی زندگیم داره به این صورت پیش میره. فقط از آینده می ترسم. شاید بهتر بود اسم تاپیک رو می ذاشتم: من از پایان می ترسیدم و آغاز کردم...

  2. کاربر روبرو از پست مفید mansor تشکرکرده است .

    هم آوا (سه شنبه 26 فروردین 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. علاقه شدیدی به پوشک دارم
    توسط امیرحسین766 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 14 فروردین 95, 08:33
  2. مشکلات علاقه به پوشک شدن
    توسط فاطمه رنجدوست در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 مرداد 92, 11:53
  3. علاقه به پوشک (عشق دوران کودکی)
    توسط sasan در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 خرداد 87, 13:03

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:59 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.