به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 31

Hybrid View

  1. #1
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خانم ریبال،شما بعد ازاون اتفاق،برگه ی پزشکی قانونی گرفتی،خودت هم حدس زدی که ممکنه همسرآیندت متوجه قضیه بشه،مدرکت فقط برگه ی پزشکی قانونی بوده.(به امید اینکه همسرتو رو خواهدپذیرفت)خب حالا نتیجه؛بددهنی شوهروسرزنشهاش واینکه مشکل خودته وبه من مربوط نیست. الان دقیقا هدفت چیه؟اثبات بی گناهیت وگرفتن حقت ازمتجاوز؟یا قانع کردن شوهربرای ادامه دادن؟بنظر خودت شوهرت چطورقانع میشه؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید ammin تشکرکرده است .

    ribaaal (چهارشنبه 02 بهمن 92)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 مهر 94 [ 19:19]
    تاریخ عضویت
    1391-9-06
    نوشته ها
    1,013
    امتیاز
    19,589
    سطح
    88
    Points: 19,589, Level: 88
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 261
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second ClassSocialOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    5,188

    تشکرشده 3,056 در 916 پست

    Rep Power
    198
    Array
    خواهر خوبم شما که برگه پزشکی قانونی رو برای اثبات بی گناهیت داری الان مشکلت اینه که همسرت اونو قبول نداره ؟ یا میترسی قلبا بهت شک داشته باشه ؟ به نظرم بشین با شوهرت حرف بزن نه با دعوا بلکه با ارامش بهش بگو شما یه با ر مورد ظلم قرار گرفتی وفقط به خاطر ابروی خودت و خانواده ات مطرح نکردی حالام اگه میتونه با این قضیه کنار بیاد و دوستت داره حمایتت کنه و بهت ارامش بده وبا یاداوری اون هر لحظه تنتو نلرزونه یا اگه نمیتونه کنار بکشه وعذابت نده . نذار بدونه که تو از طلاق میترسی ولی بهش بگو که دوستش داری و دوست داری بهش تکیه کنی. واگه موافق باشه میتونی شکایتت رو پیگیری کنی .

  4. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 بهمن 92 [ 20:56]
    تاریخ عضویت
    1392-10-25
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    116
    سطح
    2
    Points: 116, Level: 2
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 8 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنونم دوست گرامی واحد. بعد از سرزنش های که کرد یک جورایی دیگه باهاش راحت نیستم...هدف ااصلیم دقیقا به باور رسیدن همسرمه.من بهش حق میدم واقعا میخام که.مطمئن شه اما از طرفی هم میترسم تا آخر این شک باهاش باشه و یک روزی.که دیگه برای پیگیری دیر شده.تنهام بزاره و ترس دیگم.از اینه که مرور کردن خاطرات و پیشگیریش تاثیر بدی روم بزاره و زندگیمو تحت تاثیر قرار بده.هر لحظه ای که یادش بیوفتم بی اختیار اشکام.میاد میرم تو خودم حالا فرض کنید دوباره خاطرات مرور بشه اون آدم دستگیر بشه.و من دوباره ببینمش.داغون میشم...

    - - - Updated - - -

    آقای امین شوهرم سعی داره باور کنه اما.مطمئنم.قلبا.نتونسته براش سخته الان که بعضی وقتا بحث.میشه.من از حرفاش میفهمم باور نداره شاید از رو دلسوزی با منه،نمیدونم من میخام این شکو از بین ببرم از طرفی هم احساس بدی دارم از مرور خاطراتم نمیدونم به چه حالی میوفتم مخصوصا.که الان دیگه تنها نیستم این قضیه منو.مریض.میکنه

  5. #4
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 مهر 94 [ 19:19]
    تاریخ عضویت
    1391-9-06
    نوشته ها
    1,013
    امتیاز
    19,589
    سطح
    88
    Points: 19,589, Level: 88
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 261
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second ClassSocialOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    5,188

    تشکرشده 3,056 در 916 پست

    Rep Power
    198
    Array
    خواهر خوبم هم حال شما قابل درکه هم حال شوهرتون خوب ایشون هم بلاخره سخته براشون کنار اومدن با این قضیه خدا نگذره از اون ادم شیطان صفت و به سزای عملش میرسه حتما خدا جای حق نشسته مطمئن باشید . مطمئنم شوهرتون هم وقتی شناخت بیشتری از شما پیدا کرد دیگه به به اطمینان میرسه و هردوتون به ارامش میرسید.

  6. کاربر روبرو از پست مفید واحد تشکرکرده است .

    ribaaal (پنجشنبه 03 بهمن 92)

  7. #5
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    سخته براش کنار اومدن؟اون مرد وظیفه داره الآن حامی زنش باشه.نه اینکه تحقیرش کنه.

    ریبال،شوهرت باور نداره بهت تجاوز شده؟چه نظری داره؟


  8. کاربر روبرو از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده است .

    ribaaal (پنجشنبه 03 بهمن 92)

  9. #6
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 بهمن 92 [ 20:56]
    تاریخ عضویت
    1392-10-25
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    116
    سطح
    2
    Points: 116, Level: 2
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 8 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوست عزیز فرهنگ بعضی وقتا که من اشتباهی میکنم همه رو.میزاره پای هم و سرزنشم میکنه میگه معلوم نیست با چند نفر بودی.فکر میکنه پی عشقم.بودم.و خودم خاستم.که این اتفاق.بیوفته بعدشم خودمو بهش انداختم دلم از حرفاش میشکنه.داغون میشم،من از یادآوری این خاطرات. حالم بد میشه،البته.یک بارم.پیش مامانش.گف این از اول مشکل دار بوده از اول بهم دروغ گفته من عصبانیش کرده بودم ولی خوب بازم نباید این حرفو میزد از رفتاراش میترسم که یک روز ابرومو ببره ااونوقت چجوری حرفمو به همه ثابت کنم هر چی هم زمان بگذره اثبات و.پیگیریش سخت تره

    - - - Updated - - -

    به نظر شما مخصوصا شما آقایون چه رفتاری با همسرم.پیش بگیرم؟؟کدوم راهو انتخاب کنم؟با توجه به سختی این خاطرات دنبال این کار پیگیری کنم میدونم.مریضم.میکنه و معلوم نیس چند وقت طول بکشه و سایش رو زندگیم باشه میترسم دیونه بشم.یا اینکه بیخیال بشم وشک همسرمو با مرور زمان با صداقت و...برطرف کنم.اصلا میشه؟شک از دلش میره؟؟شاید هم چند سال دیگه ابرومو ببره ترکم کنه که نه فرصتی برا اثبات هست نه جوونی برام مونده

  10. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    ریبال خانم؛ من شما رو نمیشناسم فقط در حد همین خوندن چند نوشته تون هست. ولی با خوندن پست آخرتون من هم راستش شک کردم!

    منظورم اینه که اگه میخوای بهت اعتماد کنه با قدرت و اصرار باید بری چیزی که گفتی رو ثابت کنی. این چیزی نیست که به قول شما با پا پس کشیدن شما و مرور زمان و صداقت و اینجور چیزها حل بشه. البته واضحه که خیلی سخته و میشه باهاتون همدردی کرد که توی شرایط بدی گرفتار شدین ولی به نظر من راه دیگه ای ندارین.

  11. کاربر روبرو از پست مفید toojih تشکرکرده است .

    ribaaal (پنجشنبه 03 بهمن 92)

  12. #8
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array




    سلام

    به تالار همدردی خوش آمدید



    اصل مشکل بین شما و همسرت این مسئله نیست . برخورد همسرت و پتک کردن این موضوع یک عارضه هست . بین شما و همسرت مشکلات دیگری مثل عدم مهارت ارتباطی و احتمالاً عدم تفاهم در بعضی مسائل هست که منجر میشه به برخوردهای تلافی جویانه یا واکنش عصبانیت با این حرفها .

    بهتره کمی بیشتر از روابط خودت و همسرت بگویی ، بخصوص اینکه بگویی در چه مسائل و موضوعاتی بین شما و همسرت اختلاف نظر هست ؟، چه وقتایی دعوا پیش می آید ؟ همسرتان چه انتظاراتی از شما دارد ؟ شما در مقابل انتظاراتش چگونه برخورد می کنید ؟ زمانی که بینتان دعوا پیش می آید شما چگونه رفتار می کنید ؟ شما چه وقتایی از او ناراضی هستید و چه کارهایی را از او نمی پسندید و چه واکنشی در مقابل اینگونه کار و رفتارها دارید ؟

    در چه موقعیت هایی و در مقابل چه رفتارهایی همسرتان ابراز رضایت می کند یا شاد می شود و به عبارتی چه کاری و رفتاری از سوی شما او را خوشحال می کند ؟

    شما در رابطه با همسرتان نگران چه مسائلی هستید ؟

    پاسخ دقیق به این سئوالات در راهنمایی درست شما بسیار مهم هست .





  13. کاربر روبرو از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده است .

    ammin (پنجشنبه 03 بهمن 92)

  14. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 فروردین 94 [ 07:23]
    تاریخ عضویت
    1391-7-09
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    2,647
    سطح
    31
    Points: 2,647, Level: 31
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    74

    تشکرشده 74 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با سلام!!
    بنظر من!!تمام جزییات را برا شوهرت بگو فقط صادقانه!!!!اگه ازروی علاقه به متجاوز این بلا بسرت اومده با راحتی بشوهرت بگو چون شوهرت برین باورهست یا تو بگی یا نگی!!ولی اگر بگی لاقل بخاطر صداقتت ازت خوشش اومد.چندروزی پیش من مخواستم یه دختر طلبه بگیرم بااینکه خودم سرسخت به این مسائل حساسم دختره با کمال صداقت گفت تا فلان مرز پیش رفته وچی اتفاق افتاده!!بااینکه من اصلا تحمل شنیدن همچین حرفها را ندارم باور کنید دوستان!!بخاطر صداقت دربیان او !غیرتمو له میکردم که چقد صداقت دارد البته باکره بود ومیتونست اصلا چنین مسائلی را نگوید ومن بهیچ وجه بو نبرم ولی خودش گفت عذاب وجدان میکشم این اتفاقات را ازت مخفی کنم .این حس صداقت او منو دیونه کرده بودوبااینکه بعدها دیدم غیرتم عذابم میدهد وجواب رد دادم.بنظرمن شوهرت شاید به اندازه من حساس نباشه!!ولی صداقت هر اتشی را خاموش میکنه!!
    اما درحالیکه ازروی زوربت تجاوز شده راهی دادگاه شو وازاون لعنتی انتقام بگیر!!ودرین صورت باورکن شوهرت بغیرتت افتخار خواهد کردوهرموقع بت گفت فلان کارو کردی وتو هم زبونت بلند میشه ومیگی او اون کارو کرد ومن دادم اعدامش کردند وجزای این کار اعدام هست!!
    چه بلایی سر اشرف مخلوقات اومده که ناموس مردمو تجاوز والان خانواده هارا ازهم میپاشه!!نمیدانم چرا به انسان اشرف مخلوقات گفته اند؟یعنی چه این کارا؟!بر.و پیگیری کن وانتقامشو بگیر ویک عمر رو سفید زندگی کن ولی بااین حال محاله شوهرت بات زندگی کنه وزجرکشی تشدید ورسوایی وطلاق در پیش هست!!
    نگو وقتش گذشته!!وقتی دادند اگاهی واعترافاتش معلوم میشه وبعد محکوم وانشالله اعدام!!

  15. کاربر روبرو از پست مفید bkaf38 تشکرکرده است .

    ribaaal (دوشنبه 14 بهمن 92)

  16. #10
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 بهمن 92 [ 20:56]
    تاریخ عضویت
    1392-10-25
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    116
    سطح
    2
    Points: 116, Level: 2
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 8 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوباره فکر و خیال داره دیونم میکنه


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 53
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 اردیبهشت 97, 16:32
  2. 4 مؤلفه ضروری در خصوص بازاریابی
    توسط rahekhoob در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 21 اردیبهشت 95, 12:39
  3. چکار کنیم که برادرم اینهمه حساس نباشد)درخصوص همه چیز بخصوص همسرش)؟؟
    توسط elaheh68 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 15 اسفند 92, 17:52
  4. مشکلم با خانواده به خصوص مادرم
    توسط نورانی در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 تیر 90, 12:30

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.