به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 26 , از مجموع 26
  1. #21
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    شنبه 14 دی 92 [ 10:08]
    تاریخ عضویت
    1391-5-04
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    1,155
    سطح
    18
    Points: 1,155, Level: 18
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    35

    تشکرشده 20 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوستای خوبم ، من با خبر خوب برگشتم

    اولا از ابراز همدردی همگی شما ممنونم
    . به لطف دعاهای شما ، همسرم فردای شبی که دعوا کردیم ، اومد بغلم کرد و خیلی ازم معذرت خواهی کرد . خیلی من و بوسید و گفت به خاطر همش ازت معذرت میخوام ، منم فقط گریه میکردم ...

    بهم گفت خودم میدونم چقدر کار کثیفی کردم ، وقتی عصبانی میشم نمیفهمم چرا این طوری میشم ، و حرفای تو هم بیشتر تحریکم میکنه ، اگر تو ساکت میشدی من هم دیگه ول میکردم .
    بهم گفت گند ترین کاریه که توی زندگیم کردم ، ولی نباید این جوری باشم . من روی خودم کار میکنم ، تو هم بهم کمک کن ، وقتی میبینی من ناراحتم با حرفات تحریکم نکن .


    خلاصه بگم که من انقدر فکر میکردم که این مسئله کش پیدا میکنه و به خانواده ها کشیده میشه و قهر و تهدید .... که وقتی اومد از من معذرت خواهی کرد خیلی خوشحال شدم ، حتما همتون میگید این دیگه چقدر بدبخته ، (خله )، آره ؟ ولی دوستای خوبم من شوهر خودم رو میشناسم ، دوستش دارم ، اونم دوستم داره ، وقتی که خوبه ، خوب تر از خودش توی دنیا نیست ، همه کاری برام میکنه ، فقط نباید بگذارم عصبانی شه ، یا این که وقتی عصبانی میشه ، با حرفام تحریکش کنم . و باهاش هیچ وقت لجبازی نکنم ، اگر خدا یک صبری بهم بده که بتونم این طوری باشم ، خیلی در کنار هم خوشبختیم .

    بعد بهم میگفت بگو دیه ات چقدر میشه ، میخوام بهت بدم ... منم بهش گفتم عزیزم نمیخواد دیه بدی ، ولی ازت خواهش میکنم وقتی عصبانی میشی سعی کن خودت رو کنترل کنی ، دعوا توی زندگی همه زن و شوهر ها هست ، ولی به کوچکترین مخالفتی که از طرف من میبینی سعی نکن من رو کتک بزنی .خیلی باهاش حرف زدم ...

    خودم هم خیلی پشیمونم که چرا سکوت نکردم تا اونم اونشب زود ولم کنه .

    دوتایی بهم قول دادیم که همدیگرو بیشتر درک کنیم . این چند روزه همسرم خیلی خوبه . من هم قدرش رو میدونم .برای همتون که توی اون لحظه های سخت کنارم بودید آرزوی خوشبختی دارم ، همتون رو دوست دارم .
    ویرایش توسط دنیای من : شنبه 07 دی 92 در ساعت 21:01

  2. 8 کاربر از پست مفید دنیای من تشکرکرده اند .

    Aras (یکشنبه 08 دی 92), khaleghezey (یکشنبه 08 دی 92), کاغذ بی خط (دوشنبه 05 اسفند 92), هیرسا (سه شنبه 10 دی 92), میشل (شنبه 07 دی 92), مهربونی... (یکشنبه 08 دی 92), yasna1990 (سه شنبه 10 دی 92), الهام20 (پنجشنبه 12 دی 92)

  3. #22
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بنظر من بجای دیه به شوهرتون بگین برین مشاور با همدیگه پیشگیری کنین از این اتفاقا یا نشد خودتون تنهایی برین دیگه شاهد نباشیم این اتفاق دوباره تکرار بشه

  4. 5 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    Aras (یکشنبه 08 دی 92), deljoo_deltang (دوشنبه 05 اسفند 92), کاغذ بی خط (دوشنبه 07 بهمن 92), گل آرا (سه شنبه 08 بهمن 92), دنیای من (شنبه 14 دی 92)

  5. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 آذر 93 [ 20:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-13
    نوشته ها
    165
    امتیاز
    1,059
    سطح
    17
    Points: 1,059, Level: 17
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    131

    تشکرشده 275 در 125 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خیلی از اتفاقی برای شما افتاده متاسفم ، وقتی تکست ها رو میخوندم یاد فیلم های سینمایی میافتادم ، تصور این که همه این اتفاق ها در واقعیت اتفاق افتاده و فیلم سینمایی نبوده ،
    چرا سر یک موضوع بی اهمیت مالی ، همچین برخورد خیلی خشن پیش اومده این قسمت برای من نامفهومه.

    خانم شما با شوهرتون چطوری آشنا شدید ؟ چند سالتون هست ؟

  6. کاربر روبرو از پست مفید alireza35 تشکرکرده است .

    دنیای من (شنبه 14 دی 92)

  7. #24
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 آذر 94 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1392-8-09
    نوشته ها
    227
    امتیاز
    2,683
    سطح
    31
    Points: 2,683, Level: 31
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,932

    تشکرشده 348 در 164 پست

    Rep Power
    35
    Array
    امیدوارم این مطلب من رو بخونید و پاسخی بدبد/
    عزیزم احتمال زیاد همسر شما از بیماری اختلالات دو قطبی رنج می بره که با مراجعه به روان پزشک قابل درمان است....
    حتما حتما به دکتر روان پزشک مراجع کن معلوم نیست تو دعوای بعدی سالم بمونی
    یکی از دوستان من همسرش شبیه همسر شما بود و بهش عاشقانه مهر می ورزید ولی یه بار وقتی از دست همسرش عصبانی شد با چاقو افتاد به جون زنش....که اگه همسایه ها نرسیده بودن .....
    بعد از اون ماجرا هم باز عذرخواهی کرده و ابراز پشیمانی و این که په قدر زنش رو دوست داشته
    عزیزم حتما حتما ببرش دکتر خواهش می کنم....

  8. #25
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array
    به نظر من اول نیازه یک مکالمه با محبت ایجاد کنی. مثلا به همسرت بگو شما هم دوست داری زندگی آرومی داشته باشی و تمام لحظات زندگیت مثل الان پر از عشق باشه چون همسرت رو دوست داری. و چون می دونی اون همه کاری برات می کنه تا به آرزوت برسی.
    اگر گفت چه کار کنم تا به آرزوت برسی اونوقت بگو من می دونم که هر آدمی ممکنه عصبانی بشه اما شنیدم تکنیک هایی برای کنترل و مهار خشم وجود داره تا خشممون رو به طرز صحیحی بروز بدیم نه به صورت انفعال (سکوت) و یا پر خاشگری . بیا با هم بریم پیش یک مشاور تا این تکنیک ها رو یاد بگیریم. می گن خیلی موثره و به آرامش ادم خیلی کمک می کنه. اینجوری هر دومون یاد می گیریم وقتی ناراحتیم قبل از اینکه تلنبار بشه چطور مدیریتش کنیم.
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  9. کاربر روبرو از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده است .

    کاغذ بی خط (سه شنبه 06 اسفند 92)

  10. #26
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    امیدوارم صاحب این تاپیک حالشون خوب باشه و شوهرشون همونطوری که قول داده بودن به وضعیت رفتاری خودشون رسیدگی کرده باشن.
    اما در کل و تاجایی که خوندم و شنیدم اقایونی مثله همسر ایشون که عصبانیت های به این غیر قابل تحملی دارن همسراشون نمی تونن به این راحتی تصمیم بگیرن تا ازشون جدا شن. چون این اقایون وقتی که حالشون خوبه به همون مقدار که عصبانیشون شدیده خوبی و عاشقانه بودنشون هم خیلی زیاده. این باعث میشه که خانم نتونه راحت تصمیم بگیره و تردید داشته باشه در مورد جدایی.
    و قطعا هم این اقایون باید تحت نظر روانپزشک متخصص باشن تا بتونن کنترل کنن و وضعیتشونو در عصبانیت ها بهتر کنن.
    موفق باشید.

    - - - Updated - - -

    امیدوارم صاحب این تاپیک حالشون خوب باشه و شوهرشون همونطوری که قول داده بودن به وضعیت رفتاری خودشون رسیدگی کرده باشن.
    اما در کل و تاجایی که خوندم و شنیدم اقایونی مثله همسر ایشون که عصبانیت های به این غیر قابل تحملی دارن همسراشون نمی تونن به این راحتی تصمیم بگیرن تا ازشون جدا شن. چون این اقایون وقتی که حالشون خوبه به همون مقدار که عصبانیشون شدیده خوبی و عاشقانه بودنشون هم خیلی زیاده. این باعث میشه که خانم نتونه راحت تصمیم بگیره و تردید داشته باشه در مورد جدایی.
    و قطعا هم این اقایون باید تحت نظر روانپزشک متخصص باشن تا بتونن کنترل کنن و وضعیتشونو در عصبانیت ها بهتر کنن.
    موفق باشید.

  11. کاربر روبرو از پست مفید meinoush تشکرکرده است .

    روژان20 (سه شنبه 06 اسفند 92)


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 تیر 96, 19:57
  2. استفاده از سایت همسریابی برای آشنایی و ازدواج درست هست
    توسط شمیم بهار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 فروردین 93, 17:30
  3. پاسخ ها: 37
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 فروردین 93, 16:14
  4. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 23:34
  5. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.