خانمservin.بهتون پیشنهادمیکنم دراین وضعیتی که ظاهرا بلاتکلیف هستید،تصمیم گیری محافظه کارانه تر رواتخاذ کنید،اول تا جایی که امکان داره ازتمرکزبر رفتارهای آزاردهنده شوهرت توی خلوت خودت دست بردار.بعدش ازهر گونه رفتارتنش زا خودداری کن،سرمایه فکری وروانیت روبذار،روی اون رشته ی جدیدمعماری، حقیقتا معماری رشته ی شیرین ودلچسبیه،ودرایران نوپاست،اگه بعد ازیک گذر زمانی روابطت باشوهرت بهبود یافت که چه بهتر.اگرهم برگشتیدایران،داشتن مدرک وتخصص دراین رشته ازاون کشورمیتونه یه امتیازمثبت برای شغل خوب دراینجاباشه.
ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)