به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 30

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 اردیبهشت 99 [ 12:38]
    تاریخ عضویت
    1391-4-13
    نوشته ها
    357
    امتیاز
    11,898
    سطح
    71
    Points: 11,898, Level: 71
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 152
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    387

    تشکرشده 325 در 143 پست

    Rep Power
    49
    Array

    پنهان کاری همسرم و حذف کردن شماره های داخل گوشیش

    سلام دوستان
    من خیلی حواسم به همه چیز هست.شاید این کار اصلا خوب نباشه چون خودم خیلی اذیت میشم
    از اونجایی که شوهر من سابقه درخشانی نداره(هم در مورد اعتیاد هم در مورد ارتباط با دخترا)من مدام چک میکنمش البته نامحسوس و زمانی که نیست گوشیشومیبینم و کنترل میکنم.بارها دیدم شماره هاشو پاک میکنه.یکبار بخاطر شرکتش مجبور شد ریز مکالماتش رو بگیره و اونجا بود که دیدم بله تعداد زیادی تماس و پیامک هرروز از گوشیش پاک میشه و بعد میاد خونه(تمام اون تماس ها و پیام ها مربوط به دوستان معتاد و دختربازش بود که خونه مجردی دارن)اوندفعه بهش گوشزد کردم اما ماست مالی کرد و منم سکوت کردم.گذشت تا دیشب که خواب بود و من داشتم با گوشیش بازی میکردم که یهو گفتم اون گوشی دیگشو چک کنم(در حال حاضر یک خط اعتباری همراه اول که به نام من هست و مال من بوده دستشه چون اون خطش یکطرفست)خلاصه دیدم تعداد زیادی پیام پاک شده و گوشی هم شارژ شده و اعتبارش هم دوباره تموم شده و تمام اینا درحالی بود که هیچ شماره یا پیامی تو لیستش نبود(من چون خودم براش کارت شارژ میخرم آمارش رو دارم و هرروز هم وقتی میاد اعتبارش رو چک میکنم)یعنی از صبحش شارژ کرده بود و شارژش هم تموم شده بود اما شماره ای نبود.نمیدونم کار درستی کردم یا نه.الان که فت سرکار بهش گفتم که من متوجهم که تو شماره هاتو پاک میکنی و شارژ کردی و تمومم شده.خودت بگو با کی حرف زدی قبل از اینکه از جای دیگه ای بفهمم و گفتم من دیگه تحمل ندارم که ببینم و بازم سکوت کنم.اگه چیزی باشه مطمئن باش دیگه ساکت نمیشینم.همین الانم زنگ زد و دادوبیداد که تو منو تهدید میکنی.برو هرکار دوست داری بکن.
    من چیکار کنم؟برم ریز مکالماتشو بگیرم؟
    اگه واقعا چیزی که فکر میکنم باشه اونوقت چیکار کنم؟میترسم از روبرو شدن با حقیقت.مطمئنم یه چیزی هست که اینطوری داغ کرد
    خواهش میکنم راهنماییم کنین

  2. کاربر روبرو از پست مفید شارلوت تشکرکرده است .

    جاثیه (چهارشنبه 29 آبان 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.