به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 43
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 05 بهمن 92 [ 02:12]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    454
    سطح
    9
    Points: 454, Level: 9
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 46
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    منم دختری هستم که دوست پسر سابقم خوشگل و از همه مهمتر خوش هیکل بود .....ولی به نظر من جواب رد بده چون وقتی از الان اینجوری میگی دیگه نمیشینه چون میخوای بری بیرون باهاش خجالت میکشی اون وقت میخوای پسرهای دیگه رو ببینی با شوهرت مقایسه کنی ناراحت میشی و اخلاق ات با شوهرت سرد میشه......(دقیقا منم اخلاق ام مثل شما هست )
    با یکی ازدواج کن که از ظاهرش لذت ببری (این اقا شرایط خیلی خوبی داره خونه و ماشین و شرکت و......) ولی ظاهرش رو دوست نداری.....ظاهر رو نمیتونی درست کنی ولی میتونی با یکی که ظاهرشو دوست داری ازدواج کنی وبه این خونه و اینا برسی...
    (ظاهر و تیپ هیچ کس رو نمیشه تغییر داد من دیدم تو فامیلامون که میگم)

  2. کاربر روبرو از پست مفید hhh111 تشکرکرده است .

    aida222 (جمعه 10 آبان 92)

  3. #22
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 بهمن 93 [ 16:12]
    تاریخ عضویت
    1392-2-18
    نوشته ها
    209
    امتیاز
    2,399
    سطح
    29
    Points: 2,399, Level: 29
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    536

    تشکرشده 560 در 192 پست

    Rep Power
    36
    Array
    سلام . همسر کسیه که ما بهترین میبینیمش نه کسی که تو مقایسه ما بهتر از دیگران باشه. اگه این حسو نداری بیخودی وابستش نکن خودتم بدبخت نکن یا این حسو ایجاد کن

    اگه بفهمه داره مقایسه میشه نابود میشه. از گذشته شما خبر داره؟

  4. 2 کاربر از پست مفید capitan تشکرکرده اند .

    aida222 (جمعه 10 آبان 92), مهرااد (جمعه 10 آبان 92)

  5. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 بهمن 92 [ 15:44]
    تاریخ عضویت
    1390-1-17
    نوشته ها
    32
    امتیاز
    2,394
    سطح
    29
    Points: 2,394, Level: 29
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    36

    تشکرشده 14 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوستان...این مدت اتفاقاتی که افتاد این بود : بهش جواب رد دادم...ولی بعدش شدیدا پشیمون شدم...چون این مدت رفتم پیش مشاور، مشاورم خیلی خوب بود و دیدم نسبت به ظاهر و دوست داشتن فرق کرده بود، مخصوصا نسبت به رابطه قبلیم و این که مشاورم دوست پسر سابقم رو رسما از چشمم انداخت ، چون خیلی بهم بدی کرده بود و با رفتارش آزار داده بود...بگذریم، خواستگارم یکی دو روز بعد دوباره تماس گرفت و قرار شد بازم صحبت کنیم، تازه فهمیدم این من بودم که نمیخواستم زیبا ببینمش و الان رابطه مون بازم ادامه داره و کم کم دارم بهش علاقه مند میشم، چون اخلاق خوبی داره....
    در مورد رابطه گذشته ام نه خبر نداره، اون ازم چیزی نپرسید و من هم نگفتم، چون بهم گفتن اگه بگی ،باعث میشه حسادت کنه و خودش اذیت میشه، نمیدونم کار درستی کردم یا نه....البته اون بین حرفاش بهم گفته که تا به حال با کسی نبوده...
    مسئله دیگه اینکه اگه امکانش باشه میخوام از مدیر انجمن خواهش کنم این تاپیک رو پاک کنه، چون خواستگارم زیاد اهل اینترنت هست و میترسم اینجا رو پیدا کنه و بخونه،...یا حداقل اگه امکانش باشه پست اولی که رو در مورد مشخصات خواستگارم نوشتم کمی ادیت کنم تا تابلو نباشه...نمیدونستم به کی باید بگم یا کجا مطرح کنم این حرفو....ممنون میشم کمکم کنین

    - - - Updated - - -

  6. کاربر روبرو از پست مفید aida222 تشکرکرده است .

    Pooh (یکشنبه 12 آبان 92)

  7. #24
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 تیر 93 [ 18:24]
    تاریخ عضویت
    1392-8-10
    نوشته ها
    71
    دستاوردها:
    250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    14

    تشکرشده 148 در 55 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط aida222 نمایش پست ها
    سلام دوستان...این مدت اتفاقاتی که افتاد این بود : بهش جواب رد دادم...ولی بعدش شدیدا پشیمون شدم...چون این مدت رفتم پیش مشاور، مشاورم خیلی خوب بود و دیدم نسبت به ظاهر و دوست داشتن فرق کرده بود، مخصوصا نسبت به رابطه قبلیم و این که مشاورم دوست پسر سابقم رو رسما از چشمم انداخت ، چون خیلی بهم بدی کرده بود و با رفتارش آزار داده بود...بگذریم،

    هم نگفتنتون اشتباه بوده و هم برگشتن این خواستگار.

    حق ایشون هست که بدونه. ممکنه خودش نفهمه این حق رو یا بر اساس شواهد دیگه ای فکر کنه خودش اولین نفر زندگیت هست. ولی وقتی که نمی تونی دوست سابقت رو فراموش کنی، باید بهش بگی. هر چند به بهای از دست دادن باشه.

    شما هم بهتره جواب رد بدی. سر اینکه می ترسی شوهر گیرت نیاد و تنها بمونی، پسر مردم رو بدبخت نکن.

  8. 2 کاربر از پست مفید Assertive Boy تشکرکرده اند .

    فرشته اردیبهشت (یکشنبه 12 آبان 92), مهرااد (جمعه 10 آبان 92)

  9. #25
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 آبان 04 [ 04:30]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    17,063
    سطح
    83
    Points: 17,063, Level: 83
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    121
    Array
    ایدا خانووم امیدوارم که با انتخاب اگاهانتون ازدواج خوبی رو واسه خودت و اون اقا رقم بزنی!

    متاسفانه بارها تاکید میشه که قوانین رو بخونین و بعد تاپیک بزنین اما انگار...

    شما می تونین با مثل کوچیک کنار پستتون درخاست کنین که اسم یا پستتون ویرایش شه. اگه خاستین که تاپیکتونم خصوصی بشه باید عضو انجمن ازاد بشین. این پاسخ سوالتون.

    اممما در مورد نوع تصمیم گیری شما. من حس می کنم شما زود متقاعد میشی! ایا درست حدس زدم؟ ایا اگه یکی از دوستات که مورد قبلیه شما رو می شناسه بگه قبلی بهتر بووود یا هر چیز دیگری مثل اینکه بقیه بگن مثلا به هم نم یخورین! ایا باز هم شما از انتخابت مطمینی؟ اگه واقعا اینجوریه بشین فکر کن که می تونی چهرش رو دوست داشته باشی! می تونی هیچ وقت تو دوقش نزنی! می تونی خوشبختش کنی! چون فقط شما که نیتسی که داری ازدواج م یکنه اونم هست! دلیل نداره که ما به خاطر اوضاع خوبه یک نفر خودخاهانه اقدام کنیم! نمی خام بگم شما خودخاهین نه ولی می خام بگم که باید انقدر به بلوغ فکری رسیده باشی که هیچ وقت بر نگردی بگی ای کااااشش. ... و همین طور با زندگی بقیه بازی نکرده باشی.

    در پناه حق باشین

    نیایش به قصد این نیست که خدا را به برآوردن آرزوهایمان وادارد، بلکه برای آن است که اشتیاق به خدا را در ما برافروزد و ما را به سوی خدا فرا ببرد. دیونوسیوس مجعول می گوید:
    "کسی که در قایقی نشسته و طنابی را که از صخره ای به طرفش پرت شده می گیرد و می کشد، صخره را به طرف خود نمی کشد، بلکه خودش و قایق را به صخره نزدیک تر می کند".
    فریدریش هایلر، نیایش، ص 331


  10. 4 کاربر از پست مفید مهرااد تشکرکرده اند .

    aida222 (جمعه 10 آبان 92), Assertive Boy (جمعه 10 آبان 92), فرهنگ 27 (جمعه 10 آبان 92), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 12 آبان 92)

  11. #26
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 تیر 93 [ 18:24]
    تاریخ عضویت
    1392-8-10
    نوشته ها
    71
    دستاوردها:
    250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    14

    تشکرشده 148 در 55 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط hhh111 نمایش پست ها
    منم دختری هستم که دوست پسر سابقم خوشگل و از همه مهمتر خوش هیکل بود .....ولی به نظر من جواب رد بده
    اشتباه خیلی از شما دختر ها اینه که دوستی رو در راستای ازدواج می بینین، در حالی که پسرها دوستی رو دوستی و ازدواج رو ازدواج!

    پسری که خوشگل و خوش هیکل بوده و برای دوستی اومده سراغ شما، برای دوستی اومده، ممکنه 2 تاشون، 5 تاشون توی تور شما و شبیه شما گیر کنن، ولی عمده شون در میرن

    پسرها وقت دوستی میرن سراغ کسی که بتونن راحت تر بدستش بیارن، سهل الوصول تر باشه، راحت تر باشه، خیلی سخت نمی گیرن، حساب دوستی و ازدواج خیلی متفاوت هست.

    بنابراین اینکه یه پسری خیلی عالی اومده سراغت دلیل نمیشه تو هم خیلی عالی هستی، دخترا با این دوستی ها نرخ خودشون توی بازار ازدواج رو تعیین می کنن و این بزرگ ترین اشتباهشون هست.


    خیلی از دخترا تا آخر عمرشون حسرت کسی رو می خورن که اونها رو فقط برای چند روز و ماه و موقت می خواسته.
    ویرایش توسط Assertive Boy : جمعه 10 آبان 92 در ساعت 12:24

  12. 4 کاربر از پست مفید Assertive Boy تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (جمعه 10 آبان 92), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 12 آبان 92), مهرااد (جمعه 10 آبان 92), دختر مهربون (یکشنبه 26 آبان 92)

  13. #27
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 بهمن 92 [ 15:44]
    تاریخ عضویت
    1390-1-17
    نوشته ها
    32
    امتیاز
    2,394
    سطح
    29
    Points: 2,394, Level: 29
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    36

    تشکرشده 14 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آقای Rude لطف کنین مودبانه تر صحبت کنین، اگرهم نمیتونین که اجباری نیست کامنت بذارین.

    نقل قول نوشته اصلی توسط Rude Boy-2 نمایش پست ها
    ممکنه 2 تاشون، 5 تاشون توی تور شما و شبیه شما گیر کنن

    نقل قول نوشته اصلی توسط Rude Boy-2 نمایش پست ها
    دخترا با این دوستی ها نرخ خودشون توی بازار ازدواج رو تعیین می کنن
    نقل قول نوشته اصلی توسط Rude Boy-2 نمایش پست ها
    سر اینکه می ترسی شوهر گیرت نیاد و تنها بمونی، پسر مردم رو بدبخت نکن.
    دقیقا از کجای حرفای من برداشت کردین که من میترسم شوهر گیرم نیاد و تنها بمونم!!!؟؟ من کجا همچین حرفی زدم!؟ این طرز تفکر، توی ذهن شماست...من 23 سال بیشتر ندارم، 30 سال هم داشته باشم هیچوقت بر این مبنا ازدواج نمیکنم و تصمیم نمیگیرم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط Rude Boy-2 نمایش پست ها
    بنابراین اینکه یه پسری خیلی عالی اومده سراغت دلیل نمیشه تو هم خیلی عالی هستی،
    نه دوست پسر سابقم عالی بود، نه خواستگارم ، نه خودم! کجا همچنین حرفی زده شده؟ در مورد دوست پسرم که گفتم فقط ظاهرش خوب بود اما از خیلی جهات دیگه باهم جور نبودیم و صددرصد مطمئن بودم که باهم خوشبخت نمیشدیم حتی اون موقع که خیلی بهش فکر میکردم

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط مهرااد نمایش پست ها
    ایدا خانووم امیدوارم که با انتخاب اگاهانتون ازدواج خوبی رو واسه خودت و اون اقا رقم بزنی!

    متاسفانه بارها تاکید میشه که قوانین رو بخونین و بعد تاپیک بزنین اما انگار...

    شما می تونین با مثل کوچیک کنار پستتون درخاست کنین که اسم یا پستتون ویرایش شه. اگه خاستین که تاپیکتونم خصوصی بشه باید عضو انجمن ازاد بشین. این پاسخ سوالتون.

    اممما در مورد نوع تصمیم گیری شما. من حس می کنم شما زود متقاعد میشی! ایا درست حدس زدم؟ ایا اگه یکی از دوستات که مورد قبلیه شما رو می شناسه بگه قبلی بهتر بووود یا هر چیز دیگری مثل اینکه بقیه بگن مثلا به هم نم یخورین! ایا باز هم شما از انتخابت مطمینی؟ اگه واقعا اینجوریه بشین فکر کن که می تونی چهرش رو دوست داشته باشی! می تونی هیچ وقت تو دوقش نزنی! می تونی خوشبختش کنی! چون فقط شما که نیتسی که داری ازدواج م یکنه اونم هست! دلیل نداره که ما به خاطر اوضاع خوبه یک نفر خودخاهانه اقدام کنیم! نمی خام بگم شما خودخاهین نه ولی می خام بگم که باید انقدر به بلوغ فکری رسیده باشی که هیچ وقت بر نگردی بگی ای کااااشش. ... و همین طور با زندگی بقیه بازی نکرده باشی.

    در پناه حق باشین
    ممنونم آقا مهراد، ولی گزینه ای برای درخواست ویرایش پست پیدا نکردم، میشه دقیقتر توضیح بدین، ممنونم
    نه اینکه زود متقاعد بشم، ولی خودمم میدونستم که منو دوست سابقم ، به درد هم نمیخوردیم، چه دوستام چه هرکس دیگه ای بگه اون بهتر بود ،من شک نمیکنم چون میدونم که نبود، درسته قیافه اش بهتر بود ولی الان میدونم که همه چیز قیافه نیست، اگه تو اون اوضاع، اون به خواستگاریمم میومد، با وجود همه وابستگی که بهش داشتم جوابم منفی بود،...چون از لحاظ فرهنگی زمین تا آسمون فرف داشتیم، مشکلات دیگه ای هم بود...
    در مورد خواستگارم خب تو این مدت ما یکی دو بار بیرون رفتیم، و زیاد صحبت کردیم، از اول هم گفتم که اخلاقش رو دوست دارم، با حرفای مشاورم هم سعی کردم دیدم رو عوض کنم و طور دیگه ای ببینمش، موفق هم شدم، فکر نمیکنم الان تو مسیر اشتباهی باشم....
    چیزی که برام عجیبه اینه که چرا فکر میکنین وضع خواستگارم خیلی خوبه!؟ و من به این دلیل میخوام جواب مثبت بدم!!؟؟ اینطور نیست، ایشون درامد پایینی داره، ویژگی های مثبتی هم داره البته و من دارم روشون فکر میکنم
    بعله امیدوارم هیچوقت نگم ای کاش

  14. #28
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 تیر 93 [ 18:24]
    تاریخ عضویت
    1392-8-10
    نوشته ها
    71
    دستاوردها:
    250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    14

    تشکرشده 148 در 55 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط aida222 نمایش پست ها
    دقیقا از کجای حرفای من برداشت کردین که من میترسم شوهر گیرم نیاد و تنها بمونم!!!؟؟ من کجا همچین حرفی زدم!؟
    لازم نیست همه ی حرف ها زده بشن. حرف های نزدنی و نگفتنی خیلی اوقات مهم ترن.

    حقیقت رو ببین و بپذیر، اگر چه تلخ!

    خیلی ساده، از اینجا که می خوای به کسی که از ظاهرش خوشت نیومده ازدواج کنی!

    نقل قول نوشته اصلی توسط aida222 نمایش پست ها
    من 23 سال بیشتر ندارم، 30 سال هم داشته باشم هیچوقت بر این مبنا ازدواج نمیکنم و تصمیم نمیگیرم.
    همین الان داری بر این اساس تصمیم گیری می کنی.


    نقل قول نوشته اصلی توسط aida222 نمایش پست ها
    نه دوست پسر سابقم عالی بود، نه خواستگارم ، نه خودم! کجا همچنین حرفی زده شده؟ در مورد دوست پسرم که گفتم فقط ظاهرش خوب بود اما از خیلی جهات دیگه باهم جور نبودیم و صددرصد مطمئن بودم که باهم خوشبخت نمیشدیم حتی اون موقع که خیلی بهش فکر میکردم
    دوست پسر سابقت ظاهرش خوب بود، شما هم استاندارد ظاهرت مناسبت رو بر اساس ایشون تنظیم کردی. خیلی ساده و بدیهی هست که دیگه کسی که ظاهرش بهتر یا مساوی ایشون نباشه، به دلت نمی شینه.

    می دونستی باهاش خوشبخت نمیشی ولی به دوستی باهاش ادامه دادی، می دونی که دیگه هیچ وقت نمی خوادت، ولی استانداردت برای شوهر مناسب ایشون هست.

    نگفتی دوست پسر قبلی ت عالی هست! لازم نیست بگی، ولی گفتی که به دلیل دوستی با ایشون دیگه ممکنه هیچ کسی به دلت نشینه... هنوز بعد این همه مدت فراموشش نکردی! هنوز معیار انتخاب و سنجشت ایشون هست.

    ------


    بهتر هست به خواستگار فعلی جواب رد بدی. معیارت باید تناسب باشه نه مقایسه با مورد و موارد قبلی.

  15. 3 کاربر از پست مفید Assertive Boy تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (جمعه 10 آبان 92), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 12 آبان 92), دختر مهربون (یکشنبه 26 آبان 92)

  16. #29
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 آبان 04 [ 04:30]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    17,063
    سطح
    83
    Points: 17,063, Level: 83
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    121
    Array
    ایدا جان. من خانمم. شما نمی تونی ویرایش کنی. از طریق مثلث پایین گوشه سمت راست پستت درخاست بده! هر چند گفتم اگه دنبال کلا خصوصی کردن تاپیکتون هستین باید مشترک انجمن ازاد بشین( هزینه پرداخت کنین)

    بعدش حرفای اقای رود یه مقدار تند بود اما خ به واقعیت نزدیک بود و البته ایشون در پاسخ به یه کاربر دیگه این حرف زو زده بودن نه شما!!!!

    اخه خودتون فرمودین که موقعیت خوبی دارن؟ بگدریم!

    در جلسات خاستگاری ادم دچار خطاهای زیاد یمیشه.

    مثلا طرف خ ادم راحتیه میگه می خنده : ادم فکر می کنه خوش اخلاقه!!!! یا مثلا منعطفه یا سازگاره!!! در حالیکه هیچ کس تو خاستگاری بداخلاق نیست!

    برای اینکه دقیقتر تصمیم بگیرین استفاده از مشاوره حضوری و بررسی شخصیت دو طرفتون خ مفیده!!!!

    خوندن مقاله های تالار در مورد خاستگاری خ کمک کنننده است! اینکه باید دنبال چی باشین چه سوالایی بپرسین و چطوری بپرسین

    خوشبخت باشین

    نیایش به قصد این نیست که خدا را به برآوردن آرزوهایمان وادارد، بلکه برای آن است که اشتیاق به خدا را در ما برافروزد و ما را به سوی خدا فرا ببرد. دیونوسیوس مجعول می گوید:
    "کسی که در قایقی نشسته و طنابی را که از صخره ای به طرفش پرت شده می گیرد و می کشد، صخره را به طرف خود نمی کشد، بلکه خودش و قایق را به صخره نزدیک تر می کند".
    فریدریش هایلر، نیایش، ص 331


  17. 2 کاربر از پست مفید مهرااد تشکرکرده اند .

    aida222 (جمعه 10 آبان 92), فرهنگ 27 (جمعه 10 آبان 92)

  18. #30
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 بهمن 92 [ 15:44]
    تاریخ عضویت
    1390-1-17
    نوشته ها
    32
    امتیاز
    2,394
    سطح
    29
    Points: 2,394, Level: 29
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    36

    تشکرشده 14 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مهرااد نمایش پست ها
    ایدا جان. من خانمم. شما نمی تونی ویرایش کنی. از طریق مثلث پایین گوشه سمت راست پستت درخاست بده! هر چند گفتم اگه دنبال کلا خصوصی کردن تاپیکتون هستین باید مشترک انجمن ازاد بشین( هزینه پرداخت کنین)

    بعدش حرفای اقای رود یه مقدار تند بود اما خ به واقعیت نزدیک بود و البته ایشون در پاسخ به یه کاربر دیگه این حرف زو زده بودن نه شما!!!!

    اخه خودتون فرمودین که موقعیت خوبی دارن؟ بگدریم!

    در جلسات خاستگاری ادم دچار خطاهای زیاد یمیشه.

    مثلا طرف خ ادم راحتیه میگه می خنده : ادم فکر می کنه خوش اخلاقه!!!! یا مثلا منعطفه یا سازگاره!!! در حالیکه هیچ کس تو خاستگاری بداخلاق نیست!

    برای اینکه دقیقتر تصمیم بگیرین استفاده از مشاوره حضوری و بررسی شخصیت دو طرفتون خ مفیده!!!!

    خوندن مقاله های تالار در مورد خاستگاری خ کمک کنننده است! اینکه باید دنبال چی باشین چه سوالایی بپرسین و چطوری بپرسین

    خوشبخت باشین
    منظورتون اون مثلثیه که روش مینویسه گزارش پست خلاف!؟ :-؟

    مهراد جان، من که گفتم ما الان باهم در ارتباطیم، دو بار باهم بیرون رفتیم، تلفنی و اسمسی هم رابطه داریم. دیدارامون فقط مربوط به جلسات خواستگاری نیست...میخوام حداقل دو ماه هم ادامه بدم. بعد تصمیم قطعی بگیرم .مرسی
    شاید پیشنهاد بدم که مشاوره دو نفره هم بریم

    در مورد آقای rude هم برای خودشون نوشتم.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط Rude Boy-2 نمایش پست ها
    از اینجا که می خوای به کسی که از ظاهرش خوشت نیومده ازدواج کنی!
    آقای rude من گفتم کم کم دارم به ایشون علاقه مند میشم ، این علاقه مندی شامل جذابیت ظاهری و رفتاریش هست....خب این مسئله ایرادش کجاست!؟ شما میگین نه نمیشه؟ شاید شما اینطور فکر میکنین که من از ظاهرش خوشم نیومده و دارم کم کم خودم رو قانع میکنم!!؟ ...نه اینطور نیست


    نقل قول نوشته اصلی توسط Rude Boy-2 نمایش پست ها
    همین الان داری بر این اساس تصمیم گیری می کنی.
    از پشت این مانیتور و از روی چندتا نوشته، انقدر قاطع راجع به احوالات یکی نظر میدین!؟ (تازه به قول خودتون حرفای نوشته نشده! )
    خب باید بگم که به هیچ وجه اینطور نیست.

    نقل قول نوشته اصلی توسط Rude Boy-2 نمایش پست ها
    می دونستی باهاش خوشبخت نمیشی ولی به دوستی باهاش ادامه دادی،
    آقای محترم شما از چند و چون رابطه قبلی من خبر ندارین..منم این قضیه رو اینجا باز نکردم در این حال چطور انقدر راحت در این باره قضاوت میکنین؟... این من نبودم که میخواستم ادامه بدم، اون بود که میخواست و همیشه من رو راضی میکرد و بهم اصرار میکرد، اون بود که میگفت همه چیو درست میکنم، و بهم قول و قرار میداد...دوستی ما هم از اول بر مبنای ازدواج بود، ولی نشد...در نهایت هم این من بودم که کامل رابطه مون رو کات کردم، با وجود همه علاقه و وابستگی ای که بهش داشتم، ولی خب تو این مدت نتونستم فراموشش کنم....ولی ظاهرا اون راحتتر تونست....دیگه اینا برام مهم نیست، چرا باید هی بهش فکر کنم

    در نهایت هم اینکه ممنون! تازه من هنوز تصمیم قطعی نگرفتم و دارم روش فکر میکنم....امیدوارم تصمیم درست بگیرم.


 
صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 آبان 94, 19:18
  2. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 تیر 93, 10:16
  3. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 بهمن 92, 14:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:07 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.