به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 57

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 95 [ 15:20]
    تاریخ عضویت
    1392-8-01
    نوشته ها
    67
    امتیاز
    2,587
    سطح
    30
    Points: 2,587, Level: 30
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    255

    تشکرشده 105 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    چگونگی برخورد با پیشنهاد خواستگاری همکلاسی

    با عرض سلام و خسته نباشد خدمت دوستان
    اول از همه تشکر میکنم بابت وقتی که برای خوندن تاپیک من میذارید و راهنمایی میکنید
    من دختری 27 ساله هستم که تو شهری غیر از محل سکونت تحصیل میکنم
    یکی از هم رشته ای های ما که ورودی سال قبل من هستن چند روز پیش حضوری خواستگاری کردن و من در جوابشون گفتم فقط یه مشکلی هست اینکه من ساکن شهر دیگه ای هستم ایشون گفتن درسته خوشحال نشدم ولی بنظرم مشکلی نداره میتونیم بیشتر باهم آشنا شیم یا اینکه اگه مایل باشید اول خونواده هامونو در جریان بذاریم یا اینکه اول یکم آشنا شیم بعد تو خونواده مطرح کنیم
    واقعیتش من خواستگار داشتم و پیشنهاد دوستی هم زیاد داشتم ولی به این شکل تو محیط دانشگاه که مجبور باشم همون لحظه جواب بدم، خیر
    بخاطر همین کمی استرس داشتم و نمیدونستم چی بگم؟
    وقتی ایشون گفتن که بنظرم اگه موافق باشید یکم بیشتر باهم آشنا شیم من هم نظر مخالفی ندادم فقط اینکه گفتم پس اجازه بدین فکر کنم بعد جوابتونو میدم
    اینم بگم ایشون ادم با اعتماد بنفسی بودن و خیلی راحت صحبت میکردن برخلاف من که کمی دستپاچه بودم!

    ایشون شمارشونو دادن که چوابمو بهشون بگم
    و بعد 2 روز اس ام اس دادم که نشونه این بود که موافقم باهم آشنا شیم
    حالا از شما دوستان میخوام در ادامه درست این رابطه بمن کمک کنید چون واقعا شرایطشون دلخواه بنده هست، اینکه چطوری برخورد کنم با توجه به اینکه قرار گذاشتن که هموبیبنیم؟
    و چطوری تو اون جلسه بگم که موافقم خانواده ها هم در جریان باشن و یه مشاوره حضوری هم بریم؟
    یه سوال اینکه ایشون تو اس ام اس خیلی محترمانه و خودمونی هستن ولی من یکم جانب اعتدال رو رعایت میکنم و زیاد سوال میپرسن از خانواده و غیره، چجوری جواب بدم؟
    خواهشا دوستان کمکم کنید چون تو این زمینه ضعف زیادی دارم
    پیشاپیش مرسی از همکاریتون و همراهیتون

  2. کاربر روبرو از پست مفید رویای پر کشیدن تشکرکرده است .

    فدایی یار (جمعه 29 آبان 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 19 اسفند 92, 16:13
  2. پیشینه بعضی اصطلاحات ، واژه ها و ضرب المثلهای فارسی
    توسط بالهای صداقت در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 31 خرداد 90, 15:56
  3. روابط جنسی پیش از ازدواج
    توسط PARASTU در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: شنبه 07 دی 87, 10:21

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.