ببین فکر کردی مردن راحته؟ مگه زندگی سینما ست؟ یه قرص بندازی بالا یه لیوان آب خنک روش، بعد تخت دراز بکشی؟ تموم؟تا حالا جون دادن کسی رو دیدی؟ پسر جون این فکرا رو خیلی ها میکنن. اما اون موقع که مرگ رو حس میکنن همه پشیمون میشن. ازش با تمام وجود فرار میکنن اما برای خیلی دیگه دیره.
راه حل همیشه فرار کردن نیست. اگر ایستادی و جنگیدی شجاعی. اگر اشتباهات قبلی رو اصلاح کردی مردی. اگر بر خلاف رود شنا کردی قهرمانی. خودت رو وا نده. بلند شو. همین چند سال قبل بود که جوونهای کشورمون جونشون رو کف دستشون میگذاشتن و با این که میدونستن تکه تکه میشن اما میرفتن داخل میدون مین، فکر میکنی برای چی؟ اونا هم خانواده داشتن. خیلی از اون جوونها عاشق بودن. خیلی هاشون..... بگذریم.
اما چی شده که شما امروز انقدر تغییر کردی؟ مگر اراده تو کمتره؟ مگر بدنت ضعیفتره ؟ مگر هر دو شما برای این آب و خاک نیستید؟
باور کن اگر فردا نباشی برای هیچ کدوم ما اتفاقی نمیافته. باز هم خورشید طلوع میکنه و صبح میدمه. اما صبح فردا تنها و تنها برای کسایی لبخند میزنه که به امیدش شب تاریک رو پشت سر گذاشتن. ازت میخوام فردای مادرت رو و اونایی که دوستت دارند رو خراب نکنی.
مرد آنست که زیر چرخ کبود سنگ زیرین آسیاب باشد.





تا حالا جون دادن کسی رو دیدی؟ پسر جون این فکرا رو خیلی ها میکنن. اما اون موقع که مرگ رو حس میکنن همه پشیمون میشن. ازش با تمام وجود فرار میکنن اما برای خیلی دیگه دیره.


علاقه مندی ها (Bookmarks)