البته بعضی آقایون هم خیلی خوب بلدند که خانمها رو در تله احساسی قرار دهند تا خانم بدون اینکه بخواهد منفعلانه رفتار می کند مگر یک خانم خیلی زرنگ باشد. من نمی دانم تیپ شخصیتی شما چیست چون شما از رفتار های این خانوم در تاپیک قبل هم می گفتید اما دقیق نمی گفتید که شما چه کردید که ایشون این عکس العمل رو نشون داد. به نظرم کمی هم از رفتارهای خودتون بگید. لازمه کمی بیشتر روی خودتون تمرکز کنید تا قضاوت نادرستی در مورد اون خانوم نشه و البته مشاوره نادرستی به شما داده نشه.
هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
علاقه مندی ها (Bookmarks)