به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 40
  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 تیر 94 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1392-1-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    455
    امتیاز
    3,873
    سطح
    39
    Points: 3,873, Level: 39
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    873

    تشکرشده 1,282 در 361 پست

    Rep Power
    60
    Array
    بیشتر ما انسانها نکات منفی و گاها زشتی در زندگیمون داریم. اما خیلی از افراد به این صفتها و اعمال زشت اعتراف نمیکنن. شما هنوز قدرت تشخیص و تمیز دادن خوب و بد رو به خوبی درک میکنی. اگر به عنوانهای موضوعاتی که نوشتی توجه دوباره کنی میبینی یکسره از خودت بخاطر رفتار های ناپسند انتقاد کردی. این نشون میده که روح و احساس سالمی داری. روانت هنوز پاک و لطیفه. وجدانت بیداره. کافیه کمی بیشتر روی خودت کار کنی. به خودت فرصت بده. شاید خانم پووه جدیدی شکوفا بشه که قبلا از توانایی هاش آگاه نبودی.

  2. 3 کاربر از پست مفید majid_k تشکرکرده اند .

    meinoush (سه شنبه 12 شهریور 92), PAPA1 (چهارشنبه 13 شهریور 92), Pooh (دوشنبه 11 شهریور 92)

  3. #22
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    نه آقا مجید.

    آدم خودش خودشو بهتر از هر کسی میتونه بشناسه.

    من خودم میدونم که اصلا به درد ازدواج نمیخورم.

    امروز هم فکر کنم فقط چون حس کردم یکی دوستم داره هیجان زده شدم.

    ولی وقتی خودم هدفی برای خودم ندارم چه فایده؟ همینجوری تفریحی که نمیشه ازدواج کرد!!!

  4. #23
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 تیر 94 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1392-1-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    455
    امتیاز
    3,873
    سطح
    39
    Points: 3,873, Level: 39
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    873

    تشکرشده 1,282 در 361 پست

    Rep Power
    60
    Array
    هدف از آسمون که نمیاد بیفته تو بغلت. باید برنامه ریزی کنی و بسازیش. کاری نکن که فردا مدیون دلت بشی. شاید این همون فرصتی هست که چند سال منتظزش بودی. از دستش نده. تلاشت رو بکن. نترس. شاید خدا این شخص رو فرستاده که از فکرهای اشتباه گذشته دورت کنه.
    برای جبران اشتباهات گذشته باید جنگید. در اصل زندگی به واسطه همین تلاشها و پیروزیهاست که قابل تحمل میشه. حس شیرین بدست آوردن. توانستن. غلبه کردن. شدن. پیروز شدن.
    حداقل اگر نشد هم پیش وجدان خودت شرمنده نیستی که کم آوردی. تو دلت میگی من تلاشم رو کردم. حتما در تلاش بعدی با استفاده از این تجربه بهتر عمل میکنم.

    - - - Updated - - -

    هدف از آسمون که نمیاد بیفته تو بغلت. باید برنامه ریزی کنی و بسازیش. کاری نکن که فردا مدیون دلت بشی. شاید این همون فرصتی هست که چند سال منتظزش بودی. از دستش نده. تلاشت رو بکن. نترس. شاید خدا این شخص رو فرستاده که از فکرهای اشتباه گذشته دورت کنه.
    برای جبران اشتباهات گذشته باید جنگید. در اصل زندگی به واسطه همین تلاشها و پیروزیهاست که قابل تحمل میشه. حس شیرین بدست آوردن. توانستن. غلبه کردن. شدن. پیروز شدن.
    حداقل اگر نشد هم پیش وجدان خودت شرمنده نیستی که کم آوردی. تو دلت میگی من تلاشم رو کردم. حتما در تلاش بعدی با استفاده از این تجربه بهتر عمل میکنم.

  5. 3 کاربر از پست مفید majid_k تشکرکرده اند .

    meinoush (سه شنبه 12 شهریور 92), Pooh (دوشنبه 11 شهریور 92), مهرااد (سه شنبه 12 شهریور 92)

  6. #24
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    همین الان دیدم دوباره اس ام اس زده.

    ولی حوصلشو ندارم.

    جوابشو ندادم.

    حس میکنم خیلی خوابم میاد. با اینکه بعد از ظهر هم کلی خوابیدم و عصر هم قهوه خورده بودم. اما الان حس میکنم خیلی خوابم میاد.

    دلم میخواد اصلا بی خیال زندگی بشم. منظورم خودکشی نیست. دلم میخواد اصلا هیچ کس برام مهم نباشه. هیچی برام مهم نباشه. آزاد آزاد و بی قید بتونم برای خودم خوش باشم. منظورم از بی قیدی هم بی بندو باری نیست. ولی دلم میخواد واسه خودم باشم. راحت. بدون استرس احساس مسئولیتی نسبت به کسی. بدون استرس اینکه روی کسی تاثیر دارم. اصلا حوصله مسئولیت داشتن رو ندارم. حوصله اینکه باری رو دوشم حس کنم ندارم. واقعا فقط میخوام راحت باشم.

    احساس میکنم خیلی خالی ام. مغزم، قلبم، ذهنم انگار پوک پوک پوکه. هیچ حسی ندارم. خاموش خاموش.

    فقط دلم میخواد بخوابم.

    - - - Updated - - -

    همین الان دیدم دوباره اس ام اس زده.

    ولی حوصلشو ندارم.

    جوابشو ندادم.

    حس میکنم خیلی خوابم میاد. با اینکه بعد از ظهر هم کلی خوابیدم و عصر هم قهوه خورده بودم. اما الان حس میکنم خیلی خوابم میاد.

    دلم میخواد اصلا بی خیال زندگی بشم. منظورم خودکشی نیست. دلم میخواد اصلا هیچ کس برام مهم نباشه. هیچی برام مهم نباشه. آزاد آزاد و بی قید بتونم برای خودم خوش باشم. منظورم از بی قیدی هم بی بندو باری نیست. ولی دلم میخواد واسه خودم باشم. راحت. بدون استرس احساس مسئولیتی نسبت به کسی. بدون استرس اینکه روی کسی تاثیر دارم. اصلا حوصله مسئولیت داشتن رو ندارم. حوصله اینکه باری رو دوشم حس کنم ندارم. واقعا فقط میخوام راحت باشم.

    احساس میکنم خیلی خالی ام. مغزم، قلبم، ذهنم انگار پوک پوک پوکه. هیچ حسی ندارم. خاموش خاموش.

    فقط دلم میخواد بخوابم.

  7. #25
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 آبان 04 [ 04:30]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    17,063
    سطح
    83
    Points: 17,063, Level: 83
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    121
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Pooh نمایش پست ها
    همین الان دیدم دوباره اس ام اس زده.

    ولی حوصلشو ندارم.

    جوابشو ندادم.

    حس میکنم خیلی خوابم میاد. با اینکه بعد از ظهر هم کلی خوابیدم و عصر هم قهوه خورده بودم. اما الان حس میکنم خیلی خوابم میاد.

    دلم میخواد اصلا بی خیال زندگی بشم. منظورم خودکشی نیست. دلم میخواد اصلا هیچ کس برام مهم نباشه.

    می تونی بی خیال شی ولی شونه خالی کردن از وقایع مهم می شه یه حس بد که تو اینده م یاد سراغت ناراحترت م یکنه بعد م یگی به خدا بدبین شدم.....

    درسته می خای هیچ کس برات مهم نباشه اما دوست داری برا کسی هم مهم نباشی.....؟


    هیچی برام مهم نباشه. آزاد آزاد و بی قید بتونم برای خودم خوش باشم. منظورم از بی قیدی هم بی بندو باری نیست.
    به این نمی گن ازادی. می گن اسارت. چون اگه این اقا بره و ته دلت احساس داشته باشی اونوقت میشی اسر 24 ساعته پشیانی و افسوس. اونجایی تو زندگی از خودت راضی هستی که مثل یه انسان واقعی با مشکلاتت مبارزه کنی

    ولی دلم میخواد واسه خودم باشم. راحت. بدون استرس احساس مسئولیتی نسبت به کسی. بدون استرس اینکه روی کسی تاثیر دارم. اصلا حوصله مسئولیت داشتن رو ندارم. حوصله اینکه باری رو دوشم حس کنم ندارم. واقعا فقط میخوام راحت باشم.
    ارامش در فرار نیست....

    احساس میکنم خیلی خالی ام. مغزم، قلبم، ذهنم انگار پوک پوک پوکه. هیچ حسی ندارم. خاموش خاموش.

    فقط دلم میخواد بخوابم.

    به خاطر هیجانات و این کشمکش درونیته..

    هیچ وقت و برای هیچ انسانی 100 در 100 شرایط روحی و ...برای انجام هر کار دلخاهی اکی نیست ... خ وقتها تصمیمات بزرگ تو همین تردیدها و اوضاع گرفته می شن..


    شما خودت رو خ مناسب نمی بینی واسه ازدواج منظورم اینکه 100 نمی بینی مطمین باش هیج ادمی 100 نیس

    در ضمن این پویی که من دیدم خ مهربانه و یه مقدار مشکلات داشته که خستش کرده اینا دلیل نمیشه که شایسستگی دوست داشته شدن نباشه!

    - - - Updated - - -

    همین الان دیدم دوباره اس ام اس زده.

    ولی حوصلشو ندارم.

    جوابشو ندادم.

    حس میکنم خیلی خوابم میاد. با اینکه بعد از ظهر هم کلی خوابیدم و عصر هم قهوه خورده بودم. اما الان حس میکنم خیلی خوابم میاد.

    دلم میخواد اصلا بی خیال زندگی بشم. منظورم خودکشی نیست. دلم میخواد اصلا هیچ کس برام مهم نباشه. هیچی برام مهم نباشه. آزاد آزاد و بی قید بتونم برای خودم خوش باشم. منظورم از بی قیدی هم بی بندو باری نیست. ولی دلم میخواد واسه خودم باشم. راحت. بدون استرس احساس مسئولیتی نسبت به کسی. بدون استرس اینکه روی کسی تاثیر دارم. اصلا حوصله مسئولیت داشتن رو ندارم. حوصله اینکه باری رو دوشم حس کنم ندارم. واقعا فقط میخوام راحت باشم.

    احساس میکنم خیلی خالی ام. مغزم، قلبم، ذهنم انگار پوک پوک پوکه. هیچ حسی ندارم. خاموش خاموش.

    فقط دلم میخواد بخوابم.
    اگه می خای دوباره روزای خوش زندگیت برگردن و اون احساسات منفی دست از سرت بردارن باید بهترین کار و بهترین انتخاب رو تو هرلحظه زندگیت داشته باشی.

    کلا تو این تاپیک خ احساساتی شدی و همین باعث این همه بالا پایین رفتنت شده ارام باش و همون طور که واسه خریدن زمان مصرف می کنی واسه ازدواجت بشین زمان مصرف کن حلاجی کن ببین می تونی باهاش خوشبخت بشی یا نه!!!
    ویرایش توسط مهرااد : سه شنبه 12 شهریور 92 در ساعت 05:47

  8. 3 کاربر از پست مفید مهرااد تشکرکرده اند .

    majid_k (سه شنبه 12 شهریور 92), meinoush (سه شنبه 12 شهریور 92), Pooh (سه شنبه 12 شهریور 92)

  9. #26
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    پو جان بر اساس تجربه افسردگی ای که خیلی سال پیش داشتم (ممکنه واسه شما اینطور نباشه. من اونوقتا اصلا نمی دونستم افسرده ا م دکترم نرفتم) این حالت نوسانی که داری اینکه یه روز ناراحتی یه روز خوشحال تلاشیه واسه بهبودیت. یعنی داری سعی می کنی از افسردگی صرف که هر روز بی تفاوت بودی بیرون بیای. خوبه دکتر هم میری.
    در مورد اینکه نوشته بودی احساسات منطقی نداری و احساساتت بچگانه است، احساس مگه منطقی هم میشه؟؟ نه. احساس و منطق به هم کاری ندارن. احساس مال کودک درونه. منطق هم مال بالغه. پس احساستو سرزنش نکن. اما با بالغت بهش نظارت کن. بالغت چی کار باید بکنه؟ همین کاری که دوستان می گن کاسب کارانه و دو دو تا چهار تا با خواستگارت جلو برو که اگه خوبه از دستش ندی و اگه دیدی به هم نمی خورین بتونی بفهمی.
    تو با بالغت باید تصمیم بگیری که می خوای با ایشون ازدواج کنی یا نه. اما الان داری با کودک درونت تصمیم می گیری که کلا نمی خوای ازدواج کنی. کودک درون باید از احساس برات بگه. تصمیمو باید بالغ بگیره. هر دوشون همدیگه رو همراهی می کنن.
    5 سال عذاداری واسه عشقی که تموم شده کافیه.
    موفق باشی.

  10. 3 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    majid_k (سه شنبه 12 شهریور 92), Pooh (سه شنبه 12 شهریور 92), مهرااد (سه شنبه 12 شهریور 92)

  11. #27
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    مهرااد و مینوش عزیز ممنونم.

    مهرااد جان وقتی من میدونم افسردگی دارم، وقتی میدونم حال و حوصله زندگی ندارم، وقتی میدونم کافر شده ام، وقتی میدونم میل جنسی ندارم و .... بهترین کار و بهترین انتخاب چیه؟؟؟

    خب خداییش به درد ازدواج نمیخورم. جز اینه؟؟؟

    انتخاب درست اینه که بیام با زندگی یکی دیگه بازی کنم؟
    انتخاب درست اینه که بیام به یکی واقعیتهای خودمو نگم و خودمو یه جور دیگه بهش جلوه بدم؟؟

    اینا نیست. میدونم شما هم منظورتون اینا نیست.

    شما میگید دست بردار. از افسردگی. از بی هدف زندگی کردن.
    من میگم زندگی به نظرم پوچه پوچه. حتی جدی ترین مسائل زندگی هم برام مثل یه سرگرمی و تفریحه.نمیتونم زورکی به خودم هدف تزریق کنم. نمیتونم وقتی درونا هیچی برام معنا نداره خودمو گول بزنم.

    مینوش جان، آره احساس هم باید منطقی باشه. این همه احساسات غیر منطقی توی این تالار........

    من عزاداری گذشتموم نمیکنم. فقط پی بردم که چیزی که توی گذشته بودم غلط بود. گرچه خالصانه و با تمام و قلب و عقلم فکر میکردم درست بوده. ولی اگه درست بود نباید نتیجه خطا میداد. اگر نتیجه خطا داده پس درست نبوده.

    احساسات دیروز من هم غلط بود. بچگانه و غیرمنطقی بود.

  12. #28
    Banned
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 آبان 92 [ 09:48]
    تاریخ عضویت
    1392-5-19
    نوشته ها
    134
    امتیاز
    597
    سطح
    11
    Points: 597, Level: 11
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdrive31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 194 در 88 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Pooh نمایش پست ها
    من عزاداری گذشتموم نمیکنم. فقط پی بردم که چیزی که توی گذشته بودم غلط بود. گرچه خالصانه و با تمام و قلب و عقلم فکر میکردم درست بوده. ولی اگه درست بود نباید نتیجه خطا میداد. اگر نتیجه خطا داده پس درست نبوده.

    احساسات دیروز من هم غلط بود. بچگانه و غیرمنطقی بود.
    اگه عزاداری گذشته رو نمیکنی و در این حال فهمدی در دیروز در اشتباه بودی ولی امروز
    باید خیلی هم خوشحال باشی از غفلت بیدار شدی و باید امروزت و فردات رو دیگه در غفلت نگذرونی نه اینکه ناراحت این باشی دیروزت چطور بودی

  13. 3 کاربر از پست مفید Estaf تشکرکرده اند .

    majid_k (سه شنبه 12 شهریور 92), meinoush (سه شنبه 12 شهریور 92), Pooh (سه شنبه 12 شهریور 92)

  14. #29
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    اصلا کاری به دیروزم ندارم.

    ولی به دیروز های دورترم چرا. یعنی نه اینکه کار داشته باشم. ولی تاثیر خوبی روم نداشتن.بهم یاد دادن منم دلسنگ باشم.هرگز به کسی دل نبندم. مگر وقتی که بین و من و کسی خطبه عقد جاری شد و تموم شد رفت. همین.

  15. #30
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 آبان 04 [ 04:30]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    17,063
    سطح
    83
    Points: 17,063, Level: 83
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    121
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Pooh نمایش پست ها
    مهرااد و مینوش عزیز ممنونم.

    مهرااد جان وقتی من میدونم افسردگی دارم، وقتی میدونم حال و حوصله زندگی ندارم، وقتی میدونم کافر شده ام، وقتی میدونم میل جنسی ندارم و .... بهترین کار و بهترین انتخاب چیه؟؟؟

    خب خداییش به درد ازدواج نمیخورم. جز اینه؟؟؟

    انتخاب درست اینه که بیام با زندگی یکی دیگه بازی کنم؟
    انتخاب درست اینه که بیام به یکی واقعیتهای خودمو نگم و خودمو یه جور دیگه بهش جلوه بدم؟؟

    اینا نیست. میدونم شما هم منظورتون اینا نیست.

    شما میگید دست بردار. از افسردگی. از بی هدف زندگی کردن.
    من میگم زندگی به نظرم پوچه پوچه. حتی جدی ترین مسائل زندگی هم برام مثل یه سرگرمی و تفریحه.نمیتونم زورکی به خودم هدف تزریق کنم. نمیتونم وقتی درونا هیچی برام معنا نداره خودمو گول بزنم.

    .

    ببین پو جان همه ادما یه سری نیاز روحی دارن مثل نیازهای جسمی. همونطور که نرسیدن اب به بدن اسیب می رسونه ارضا نشدن نیازهای روحیت هم حالت رو بدتر می کنه!

    حرف اخر من به شما اینه: آیا از زندگیت راضی هستی؟ اگه جوابت مثبته پس این یعنی روشت تا الان درست بوده ، دستش نزن تنظیمه تنظیمی!

    اگه جوابت منفیه:
    اگه دوست داری زندگیت عوض شه
    اگه دوست داری با نشاط باشی و حضورت به دیگران نشاط بده، دیگرانی که به کمکت نیاز داشته باشن
    اگه دوست داری کسی دوستت بداره و تو از این جهت سیرابش کنی
    اگه دوست داری کسی رو عاشقانه دوست داشته باشی
    اگه دوست داری وجودت هم واسه خودت مفید باشه هم واسه تن خسته دیگران
    .
    .
    اگه می خای از خودت راضی باشی

    پس نیاز داری یه خونه تکونی اساسی تو ذهنت انجام بدی. انتخاب با خودته! تا
    چشمی داری که باهاش م یبینی
    تا گوشی داری که باهاش می شنوی
    تا پایی داری که باهاش می تونی راه بری
    تا دستی داری که باهاش می تونی کاری بکنی

    کاری بکن. انتخاب با خودته. شما هیچیت نیست این افکاری که باهاش دست به گریبانی همه تو برهه ای زمان با شدت و تفاوت بیشتر و کمتر از شما درگیرن.

    *************
    احتمالا آخرین پستم واسه شماست. براتون آرزوی بهترینا رو دارم.


    یه چیز بگم تو گلوم گیر کرده شما هیچ مشکلی نداری جز اینکه زود خسته میشی. تو هجوم افکار و احساساتت برنده معمولن احساساتت هستن. من که دوستت دارم و مطمینم قابلیت زیاد داری ولی حیف که تصمیم گرفتی چشمات رو رو همش ببندی. در هر صورت انتخاب با خودته دوست من.

  16. 3 کاربر از پست مفید مهرااد تشکرکرده اند .

    majid_k (سه شنبه 12 شهریور 92), meinoush (سه شنبه 12 شهریور 92), Pooh (سه شنبه 12 شهریور 92)


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چرا پسرها خودشان شرایط سخت دختر را میپسندند؟
    توسط hana00200 در انجمن انتخاب و خواستگاری
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 27 خرداد 96, 09:53
  2. شما چه عطری میپسندین؟؟
    توسط ester در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 21 دی 87, 00:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.