به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 23 , از مجموع 23

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 08 مهر 92 [ 03:04]
    تاریخ عضویت
    1392-5-29
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    143
    سطح
    2
    Points: 143, Level: 2
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 14 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    ایجاد علاقه مندی بین پسر مجرد و زن در آستانه جدایی

    سلام دوستان
    ابتدا از خودم بگم که هومن هستم 25 سالم هست و دانشجوی ارشد و در آستانه فارغ التحصیلی یکی از دانشگاه های خیلی خوب ایرانم و با اینکه تجربه کار در زمینه های هنری و حرفه ای دارم ولی فعلا چون هنوز خدمت نظام وظیفه رو انجام ندادم به کاری مشغول نیستم ولی با شناختی که از خودم دارم نگرانی هم بابتش در آینده ندارم.

    پیش تر همیشه ذهنیتم ازدواج در سنین بالای 30 سال و بعد از کسب همه امکانات و در شرایط ایده آل بوده همیشه، و گاهی که از دختری توی دلم خوشم میومد یکی از دلایل مطرح نکردنش همین موضوع و عدم اطمینان از پیدا نشدن همسر بهتری در شرایط بهتر من در آینده بود.

    تقریبا 6 ماه پیش بود که در فیسبوک با دختری که از دوستان دوستان در جامعه هنریمون بود، و ساکن شهر محل تحصیلم، آشنا شدم و چون علاقه زیادی به هنر دارم به کاراش علاقه مند شدم تا اینکه متوجه شدیم هردو دانشجوی ارشدیم و زمینه غلاقه هامون هم تا حدی مشترک و مشورت هایی درباره موضوع پایان نامه باهم داشتیم و روابط دوستانه معمولی بود.

    بعد از مدتی صحبت از راه دور (چت) متوجه شدیم شباهت های بسیاری از لحاظ روحی و دلی و سطح درک و شعور با هم داریم و این صحبت ها کمکم تلفنی هم شدن و تا جایی که روزی چند بار باهم تماس داشتیم و بحث هامون خیلی دوستانه تر و از روزمره هامون بودن. تقریبا بعد از 4 ماه متوجه دلبستگی شدیدم به این دخترخانوم شدم و منی که همیشه شک داشتم از انتخاب دختری مطمئن شدم که بهترین گزینه برای من این فرد هست و چون از دلبستگی شدید هردومون به هم مطمئن بودم موضوع رو بهش گفتم.

    گفتم که توی معیارهای دوستی من بهترین بوده و دوست دارم ازش بخام که با من به سطح شناخت بیشتر از هم بیاد و این دوستیمون رو صمیمی تر کنیم و شناخت هارو بیشتر تا اگه قسمت شد و هردوبه این نتیجه رسیدیم که برای هم ساخته شدیم ازدواج کنیم.

    اولش گفت من آمادگی ندارم و اینها تا راضی شد و قبول کرد. بعد از اون صمیمتمون خیلی بیشتر شد و حرفامون قشنگ تر. این صمیمیت تقریبا یک ماهی هست که به وابستگی احساسیمون به هم رسیده و واقعا در نبود هم چه در چت یا تماس هم رو کم میاریم.

    تا اینکه چند روز پیش بهم رازش رو گفت، که اینکه دو سال هست که ازدواج کرده ولی با اینکه همسر سالم و با وضع مالی خوبی داره ولی از زندگیش راضی نیست و یک بار هم تقاضای تلاق کرده که حتی همسرش راضی شده مهریه اش رو بده ولی پیشش بمونه. حتی توی دوران نامزدیشون وقتی متوجه فاصله عاطفیش با همسرش شده قصد تموم کردن نامزدی روداشته ولی چون از اقوام دور بودن به ازدواج رسیده. ولی با این وجود از نظر عاطفی این خانوم تقریبا کاملا جدا شده از همسرش و همسرش هم تمام مدت سر کار هست و توجهی به نیاز های احساسیش نداره.

    اولش که شنیدم خیلی ناراحت شدم و خودش خیلی ازم عذر خاست و دلیل نگفتنش رو اون وابستگی که از قبل ایجاد شده بود اعلام کرد و اینکه فکر نبودن من خیلی اذیتش میکرده ولی الان واسه اینکه میدونه اشتباه کرده حاضره با همه سختیش تموم کنیم این احساس از راه دور رو.

    منم اولش هدفم همین بود ولی این وابستگی احساسی هردومون رو داشت توی دوری دو روز اول که ارتباطمون رو کم کردیم و خیلی جدی تر اذیت میکرد. و من وقتی دیدم اینقدر اذیت میشه بهش گفتم که کنارش میمونم به عنوان یه دوست و پشتیبان و توی کارها کمکش میکنم و امیدوارم اونم زندگیش بهتر بشه و پیشنهاد دادم برن پیش مشاور خانواده، که گفت رفتیم ولی اون نمیخاد تغییر کنه. با این نوع حضور من اونم موافق بود. ولی نظر خودش همش روی جدایی از همسرش هست و اگه قسمت باشه ازدواج با من.
    البته باید ذکر کنم که از نزدیک فقط 2 بار هم رو دیدیم و هردوخط قرمزامون رو در این رابطه رعایت میکنیم با تمام صمیمتی که داریم.

    منم واقعا دوستش دارم و میدونم هیچ کار اشتباهی جز یه انتخاب نادرست توی ازدواجش اولش انجام نداده. و اگر جدا بشه برای من واقعا فرقی با یک دختر نداره.

    نظر شما دوستان رو میخام بدونم درباره این رابطه و ازدواجمون اگر قسمت باشه و خدا بخواد.


    ممنون از همه شما بزرگواران و عذر میخام بابت طولانی شدن توضیحاتم.
    ویرایش توسط هومن شریفی : سه شنبه 29 مرداد 92 در ساعت 22:14


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نظر شما در مورد پسر 18 ساله ای که عاشق یک دختر افغانی زیبا _ دبستانی
    توسط M3hrshad در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 مهر 92, 09:34
  2. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 خرداد 92, 09:21
  3. من 21 سالمه و اینا راجب رابطه ی من باپسرعمه ام هستش
    توسط makena در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: جمعه 24 شهریور 91, 02:02
  4. با دستای خودم دارم زندگیمو ...میکنم(افکار منفی به علت سرطان پسرعمو)
    توسط shomila در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: سه شنبه 30 خرداد 91, 21:57
  5. پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 اسفند 87, 10:26

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.