سلام دوست عزیزم..لطفا منو ببخش..ولی من احساسم اینه که تو بخاطر موقعیتت از این خانوم خسته شدی و همونطور که خودت گفتی دیگه اون رو در حد واندازه خودت نمیدونی ..فکر دخترای بهتر با شرایط ایده ال تر ذهنت رو پر کرده...واسه همین دنبال تاییدیه و جمع آوری دلایل هستی که خودت رو واسه جدا شدن ازش قانع کنی...بازم عذر میخوام ازت..





..لطفا منو ببخش..ولی من احساسم اینه که تو بخاطر موقعیتت از این خانوم خسته شدی و همونطور که خودت گفتی دیگه اون رو در حد واندازه خودت نمیدونی ..فکر دخترای بهتر با شرایط ایده ال تر ذهنت رو پر کرده...واسه همین دنبال تاییدیه و جمع آوری دلایل هستی که خودت رو واسه جدا شدن ازش قانع کنی...بازم عذر میخوام ازت..

علاقه مندی ها (Bookmarks)