به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 37
  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 22 اسفند 92 [ 21:26]
    تاریخ عضویت
    1392-3-03
    محل سکونت
    زیرطاق کبود
    نوشته ها
    226
    امتیاز
    1,316
    سطح
    20
    Points: 1,316, Level: 20
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    104

    تشکرشده 162 در 83 پست

    Rep Power
    36
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohammad2012 نمایش پست ها
    پاک بودن به عوض کردن شماره نیست.. به وجدانه...
    اگر کسی با وجدان باشه هیچ وقت خیانت نمیکنه
    من باتوجه به مشکل دوستمون مثلا زدم حرف شمابسیارمتینه ودقیقاحق باشماست

  2. 2 کاربر از پست مفید نگاه تشکرکرده اند .

    sara.s (پنجشنبه 27 تیر 92), shapoor (پنجشنبه 27 تیر 92)

  3. #22
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sara.s نمایش پست ها

    من متاسفانه بعد از این اتفاقات بد یه مشکل جدید هم پیدا کردم و اون گیر دادن به حامیه. اگه زنگ بزنم باید برداره. وگرنه فکر میکنم با کسیه. باید بدونم کجا میره با کی میره کی میره و میاد؟ با کی کلاس داره.
    اونم تا الان واسه خودش زندگی کرده این رفتار من انگار گذاشتنش زیر گیوتین. همش داره اظهار ناراحتی و قلب درد و مریضی میکنه

    باهمین روش و گیر دادنها و سریش شدنها ازدواج کردی . با همین روش هم اگر ادامه دهی زندگیتو و همسرتو از

    دست میدهی . شما خیلی جدی باید یک سری رفتاهانو تغییر بدهی . مراجعاتت به روانپزشک را ادامه بده و .... خود دانی






  4. 6 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    meinoush (پنجشنبه 27 تیر 92), sara.s (پنجشنبه 27 تیر 92), shapoor (پنجشنبه 27 تیر 92), tamanaye man (شنبه 29 تیر 92), نگاه (پنجشنبه 27 تیر 92), شمیم الزهرا (پنجشنبه 27 تیر 92)

  5. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 مرداد 92 [ 17:16]
    تاریخ عضویت
    1392-4-27
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    43
    سطح
    1
    Points: 43, Level: 1
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    2

    تشکرشده 13 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sara.s نمایش پست ها
    من امیدوارم همین که این اتفاقها از سرمون رد شد. خودش دیگه واقعا پشیمون شه و انجام نده. برامون دعا کنید
    این اتفاق ها که رد شدن با این روش رفتاری شما یه سری اتفاقات دیگه رخ میدن. ضمنا با دعا و دخیل بستن هم چیزی حل نمیشه.

  6. کاربر روبرو از پست مفید شادی خانوم تشکرکرده است .

    sara.s (پنجشنبه 27 تیر 92)

  7. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 اسفند 97 [ 07:26]
    تاریخ عضویت
    1392-4-27
    نوشته ها
    78
    امتیاز
    4,969
    سطح
    45
    Points: 4,969, Level: 45
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 181
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    149

    تشکرشده 40 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سعی کن برای خودت ارزش قایل بشی فکرنکن اگرترکش کنی میمیری غروروشخصیتت رونبایدبه خاطرش خوردکنی چون خیلی دوستش داری نبایدبه خودت ظلم کنی بعدن پشیمون میشی

  8. 2 کاربر از پست مفید sahelneshin تشکرکرده اند .

    meinoush (پنجشنبه 27 تیر 92), sara.s (پنجشنبه 27 تیر 92)

  9. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 31 تیر 92 [ 18:54]
    تاریخ عضویت
    1391-12-09
    نوشته ها
    160
    امتیاز
    1,385
    سطح
    20
    Points: 1,385, Level: 20
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    214

    تشکرشده 192 در 82 پست

    Rep Power
    30
    Array
    عزیزان دل بنده، همسر من نرفته سر من هوو بیاره که. من بعد از عقد فهمیدم یه سری کشته مرده داشته ایشون که از من پنهون کرده بوده. منم چون هی تو دور و برم میبینم خیانت زیاد شده ترسیدم. من یک سال و نیم با ایشون دوست بودم هیچ خبری از هیچ احدی نبود. در مورد کار همسرم هم ایشون تو اینترنت برای خودش با شماره تلفنش تبلیغات نکرده که. منظورم این بود چون آدم معروفی هست، کلی مصاحبه و عکس و فیلم از ایشون تو سایتها ریخته. آموزشگاهها و موسسات خیلی راحت تلفن ایشون رو در اختیار میذارند. یا توی این سایتهای کلوب مانند یه دفعه میبینم یکی یه استاد برجسته میخواد یکی دیگه ورداشته شمارشو گذاشته اونجا
    ایشون آدم بزرگیه. هم توی ایران و هم خارج از ایران. توی کارش تقریبا بهترینه. بگذریم که توی اینجا کسی واسه هنر تره هم خورد نمیکنه.
    حالا این آدمی که هم جذابیت ظاهری خیلی زیادی داره ( این مساله تقریبی هست چون یکسریها عقیده دارند ایشون فوق العاده جذاب و خوشگله یکسریها نه) هم جذابیت کاری، هم جذابیت رفتاری (کاریزمای شدید)، خودشم که با توجه به چیزی که از بچگیش براتون تعریف کردم عاشق اینه که یکی ازش تعریف کنه و دوسش داشته باشه (اینهارو خودم کشف کردم) خودشو در معرض این مساله قرار میده.
    من اینجا گل که لگد نمیکنم. همسرم تو خیابون و مهمونی نمیفته دنبال دختر که. دخترها خودشون جذبش میشن. من با چشم خودم دیدم که مادر شاگرد میاد همسر منو بو میکنه جلوی بچش میگه وای عاشق عطرتونم استاد چقدر خوشبویید. از یه متری بوش میاد، هر دفعه میام شمارو میبینم از این بو آروم میشم. یه لبخند گل و گشاد تحویلش میده.
    طرف که زن شوهر داره و مادره جلوی من که نامزدشم اینجوری با همسرم حرف میزنه. چه برسه به بقیه دختر بچه ها که کافیه فقط یکی استاد باشه که عاشقش بشن. اونم پشت سر من و تو خفا.
    حرف فرشته مهربان عین حقیقته. مشکل انگاری خود منم که این شخص رو که عاشقشم حالا در کنار خودم دارم اما اذیتش میکنم و بهش شک دارم.



    - - - Updated - - -

    در مورد اون دختر خانوم من به خاطر حرفهای همسرم که گفته بود سارا رو دوست ندارم و سارا اندازه تو زیبا نیست، باهاش حرف زدم.
    گفت اولا یه موی گندیده منو به کل ایل و تبار اون نمیده، اما چون دختره مشکل روحی داشته پیدا میکرده و تهدید کرده بوده که قرص میخورم و خودمو میکشم همسرم میخواسته آرومش کنه و بهش اعتماد به نفس بده که به قول خودش (گند زده) چون اون شخص پررو شده و قصدش این بوده که زندگی مارو خراب کنه. چون فکر کرده همسر من واقعا از اجبار با من ازدواج کرده

    الان آقایون تالار هم اینجا میان... کدوم مردی میره از اجبار زن میگیره؟ از هر کدومشون بپرسین به این حرفتون میخنده.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط نگاه نمایش پست ها
    اگه ازمن بپرسی میگم اونقدربزرگ منش نبوده وگرنه زودترازایناازدواج میکرده اینقدربااین زنهای شوهردارودختراتیک زده که ازدواج ازیادش رفته بوده وحالااینکارهاشده طریقه زندگی ایشون
    البته عزیزم معذرت میخوام که اینقدررک گفتم
    شوهرمن هم اگه اسمشوبزنی حتماجزو یکی ازمتخصصین موبایل ونرم افزارتوی اکثرجاها اسم وشماره هاشوخواهی دیداما اونقدربراش ارزشمندبودم که همه روعوض کردوبعدبامن عقدکرد.
    نگاه عزیز. همسر عزیز من اینقدر پاک بوده که تو سن 22 سالگی ازدواج کرده. یعنی اون سنی که پسرهای الان با کامپیوتر و بازی و چت وقتشونو صرف میکنند. میخواسته یه زندگی خوب داشته باشه. که شکست خورده. همین مسائل کاری و دخترها هم باعث شدند زندگیش نابود بشه. من اینبار دیگه به خودم اجازه نمیدم هرکسی از راه رسید زندگی اون و منو نابود کنه. واقعا نگران شرایط جسمی و روحیش و نگران کارشم.

  10. #26
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    سارا جان یکی از دوستان نوشت که واقعا نمی دونه چطوری میشه به شما کمک کرد. منم موافقم. شما همه چی رو خوندی شنیدی اما انگار یه جورایی می خوای خودتو عذاب بدی که اصرار داری توی این راه برگشتی نیست. چرا نیست؟ روانپزشک خوب حتما پیدا کن برو. مشاوره هم برای ازدواجت برو. شاید بتونی جلوی ازار دیدن بیشتر خودتو بگیری. به قول یکی از دوستان اینا الان واقعیت های زندگی هستن. و به قول فرشته مهربان این ادم اینه. تو نمی تونی همه چی رو با هم داشته باشی. حتما روانپزشک و روانکاو رو برو. موفق باشی.
    ویرایش توسط meinoush : پنجشنبه 27 تیر 92 در ساعت 18:35

  11. 3 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    sara.s (جمعه 28 تیر 92), ویدا@ (شنبه 29 تیر 92), بهار.زندگی (پنجشنبه 27 تیر 92)

  12. #27
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array
    سلام سارا

    من زیاد به گذشته کار ندارم اینکه چه کار باید میکردی و نکردی. خوب شاید بعضی افراد از جمله خود من از خیلی معیارها در ازدواج حاضر بودیم بگذریم به جای اون طرف مقابلمون از اول کاملا پایبند زندگی مشترک باشه و این مدل دغدغه ها تو زندگی نباشه

    ولی الان که میخوای این رابطه ادامه پیدا کنه و به قول فرشته مهربان پای کل تبعات این ازدواج ایستادی باید کاری کنی همسرت فقط از شما عشق رو دریافت کنه و نه بازپرسی و این چیزها

    شاید با عشق بشه به یه زندگی خانوادگی پایبندش کرد

    این وبلاگ رو بخون

    تمام زنانگی هایم عاشقانه برای تو...

    سمت راستش لینک خاطرات ماههای مختلف دو سال یه دختر خانم هستش که اول با یه آقا دوست بوده اون آقا اعتیاد به شیشه داشته و ضمنا با زنهای مختلف هم رابطه داشته ظاهرا

    طبق ادعای نویسنده وبلاگ الان اون آدم خیلی تغییر کرده و یکساله ازدواج کردن

    سارا جان من شخصا موافق مدل زندگی ایشون نیستم ولی به هر حال اگه همه خاطراتشو بخونی احتمالا کمی در نحوه ارائه عشق بهت کمک بکنه

    از نظر معروفیت بهت بگم تو فامیل ما هم چندین استاد دانشگاه معروف و خوش تیپ قرار داره مسلما خیلی از دخترا هم دنبال هوسرانی با اونها هستند ولی کاملا پایبند خانواده اند

    مجبوری به تدریج و باسیاست تیپ همسرت رو ساده تر کنی البته اگه اجازه بده به شما که در انتخاب عطر و لباس دخیل باشی

    پرواز کن آنگونه که می خواهی
    وگرنه پروازت می دهند آنگونه که می خواهند

  13. 6 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    asemani (پنجشنبه 27 تیر 92), masom (پنجشنبه 27 تیر 92), sara.s (جمعه 28 تیر 92), tamanaye man (شنبه 29 تیر 92), ویدا@ (شنبه 29 تیر 92), شیدا. (جمعه 28 تیر 92)

  14. #28
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    سرتو بنداز پایین زندگیتو بکن

    دست از چموشی بردار ، به قول خودت حامی رو خواستی و به هر زور و زحمتی شد به دستش آوردی و .... از

    اول هم فقط خواستیش که برات باشه و پای همه چیز ایستادی . دیگه ما و این سایت طبیعیه نباید ازت قبول کنیم که

    ال شد و بل شد چون اینها همه چیزهایی هست که هشدارش داده شد و شما برات مهم نبود . حالا چطور شد برات

    مهم شد ؟ خودت هم در این پست داری نشون میدی بیخودی داد و هوار و نگرانی داری و روند زندگیش کاملاً

    برای تو و او طبیعی هست
    . پس گیر نده و براش همسر باش و سعی کن به جای تجسس و اعتراض و سریش

    بودن که او را گریزان میکنه براش همسری کنی و سیاسیتهای جذبی داشته باشی . روش کنترل گری شما برای

    او با 40 سال سن و رویه آزادی که در زندگی داشته میشه فرسایش

    که دیدی عوارض جسمی هم به دنبال داشته .

    این زندگی را خواستی به دست آوردی برای اینکه رفتارهای هیجانی و نسنجیده ات را مهار کنی نیاز هست مراجعه

    به روانشناس را ادامه دهی .






  15. 6 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    tamanaye man (شنبه 29 تیر 92), taraneh89 (شنبه 29 تیر 92), فکور (جمعه 28 تیر 92), ویدا@ (شنبه 29 تیر 92), نازنین آریایی (جمعه 28 تیر 92), شیدا. (جمعه 28 تیر 92)

  16. #29
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 مرداد 92 [ 11:36]
    تاریخ عضویت
    1392-4-23
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    107
    سطح
    2
    Points: 107, Level: 2
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 12 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سارا جان من کارت دارم بصورت خصوصی اما نمیدونم اینجا کجا باید پیام خصوصی بهت بدم

  17. #30
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 31 تیر 92 [ 18:54]
    تاریخ عضویت
    1391-12-09
    نوشته ها
    160
    امتیاز
    1,385
    سطح
    20
    Points: 1,385, Level: 20
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    214

    تشکرشده 192 در 82 پست

    Rep Power
    30
    Array
    فکور عزیز ممنون واقعا ازت. خیلی لطف کردی. جزو معدود کسانی بودی که فهمیدی من الان مشکل اصلیم چیه. خیلی خیلی ممنونم از راهنماییت

    سحر امیری من نمیدونم چطور میشه شما برای من کامنت خصوصی بدید. حتی نمیدونم ایمیل کاربران کجاست که خودم باهاتون تماس بگیرم

  18. کاربر روبرو از پست مفید sara.s تشکرکرده است .

    فکور (جمعه 28 تیر 92)


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.