من 25سال وهمسرم23سال داره کلی اصرارورفت وآمدوجواب ردشنیدتا بعداز6ماه عقدکردیم و6ماه بعدهم ازدواج کردیم.الان یه دختر1ساله داریم.همسرم اویل خیلی خوب بودحتی الان هم میدونم که دوستم داره.اماهمیشه خودش روباکامپیوتر،ماشینش،سیگار مشغول میکنه توی خونه است ولی نه تاحالا منونوازش کرده نه 2ساله که منوبوسیده نه اینکه ازمسئله وچیزی تعریف کنه.درحالی که من تمام وقت وانرژیم روبراش میزارم خیلی دلم میخوادبریم بگردیم بگیم بخندیم و................








علاقه مندی ها (Bookmarks)