به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 64

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 18 آذر 95 [ 01:19]
    تاریخ عضویت
    1392-3-03
    نوشته ها
    212
    امتیاز
    5,830
    سطح
    49
    Points: 5,830, Level: 49
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 120
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    158

    تشکرشده 390 در 142 پست

    Rep Power
    45
    Array

    برای زندگیم انگیزه ندارم ( تایپیک دوم )

    سلام به همگی

    این تایپیک دوم من هستش.به علت طولانی شدن صفحات... تایپیک اولم به تایپیک دوم منتقل شد.
    خلاصه ای از وضعیت من:
    متولد 1369 هستم . 23 سال دارم.متاهلم شش ساله ازدواج کردم یه پسر چهارساله دارم.
    دانشجوی ترم اول ارشد مهندسی نفت و شاغل در شرکت پدرم هستم.
    با دخترعمه ام ازدواج کردم ایشون 24 ساله هستن.
    ازدواجم با خواست پدرم و خانوادم بوده. خانواده ها خیلی تو زندگی مشترکم دخالت میکنن خصوصا مادرخانمم که عمه ام هستن.

    این لینک تایپیک اولم و صحبتهای کلی من و راهنمایی دوستان هست .

    http://www.hamdardi.net/thread-28368.html

    از تک تک دوستان یک دنیا ممنونم

    این هم نقل قول از فرشته مهربان گرامی و پاسخ من هست.

    سلام آقا پژمان

    ورودتون به همدردی را خیر مقدم می گویم



    از ترانه عزیز هم بخاطر اطلاع رسانی در مورد این تاپیک تشکر می کنم


    پستهای شما و راهنماییهای بعضی دوستان را خوندم


    آقا پژمان گرامی . بنا به احساس و احوال حاصل از بیاناتتان در پستها . شما از
    احساس عدم رضایت از زندگی رنج می برید ، و همین موضوع نشاط درون شما را تحت

    الشعاع قرار داده و دچار نوعی آزردگی و تألم روحی و تخلیه انرژی شده اید .

    اول باید بگم که
    زندگش شما پتانسیل بسیار بالایی برای رسیدن به رضایت ، شادمانی و موفقیت در جهات مختلف دارد . این را بنا به خصوصیات خود شما

    بخصوص
    پشتکار در شما می گویم که یک نشانه از این پشتکار اومدن به این تالار و مطرح کردن مسئله و در پی رسیدن به یک درک واضح از مسائلتان و راهی برای حل

    آنها . یعنی کاملاً مشخصه در درجه اول بدون اینکه مستقیم گفته باشید در پی آن هستید که درک روشنی از وضعیت خود داشته باشید و صورت مسئله اصلی

    خود را بیابید .


    همانطور که اشاره کردم صورت مسئله اصلی شما که خود نیز به آن اشاره داشته ای عدم رضایت از زندگی هست .

    حال می پردازیم به اینکه فاکتورهای مورد اشاره شما در اینکه رضایت از زندگی ندارید تا چه حد موثر هستند و می توانند در درون یک فرد عدم رضایت از زندگی را رقم بزنند

    و همچنین اینکه آیا فاکتورهایی در زندگی شما برای رسیدن به رضایت و نشاط حاصله وجود دارد یا خیر ؟

    قبل از اینکه به بررسی کارشناسانه بپردازیم توصیه می کنم لیستی از موارد زیر تهیه کنید و در پست بعدی ارسال کنید :

    1 - مواردی که به عنوان امتیازات زندگی کنونی می شناسید ؟

    2 - مواردی که به عنوان نقاط ضعف زندگی کنونی می بینید ؟

    3 - لیستی از نقاط قوت همسرتون .

    4 - لیستس از نقاط قوت و نقاط ضعف خودتون



    توجه :

    در کنار پی گیری تاپیکتون در همدردی توصیه می کنم بدون توجه به خانمتون و همراهی ایشون خود شما شخصاً مشاوره حضوری بروید نزد یک مشاور

    مطمئن .



    مهم :

    تا اطلاع ثانوی از تمرکز بر روی همسر ، پدر و برادرها و عمه بیرون آمده روی تقویت خود و تغییر روحیه و آرامش و محبت یک سویه به همسر و فرزند

    متمرکز بشوید
    .

    نگران همسرتان هم نباشید ایشون آگاهی کافی ندارند که قابل حل هست همچنانکه خود شما هم خلاء یک سری آگاهی ها و مهارتها را دارید که به مرور روشن خواهد

    شد و ما کنارتان هستیم تا به خودتون کمک کنید .


    مطمئنم با پشتکاری که دارید می توانید به احساس رضایت و نشاط و شادابی از زندگی برسید و روزی خودتون از راهنمایات این تالار برای کمک به دیگران

    خواهید بود



    پاسخ من:

    فرشته مهربان
    سلام .مرسی به تایپیک من تشریف آوردید.
    درباره نقاطی که گفتید فکر کردم

    1- امتیازات کنونی زندگی ام: سلامتی.هوش. تحصیلات.پسرم.شغلم.درآمدم. اتومبیلم
    2-نقاط ضعف زندگی ام: ازدواجم. تسلط خانوادم و خانواده همسرم رو زندگیم.نزدیک بودن و همسایه بودن با خانوادم.نداشتن خانه شخصی از خودم.نداشتن رابطه خوب با همسرم و خانوادم. نبود مادرم و احساس خلاهمیشگی نبودن یک مونس و حمایت کننده.تنها نبودن .دوست دارم تنها باشم و تنها زندگی کنم.

    3- نقاط قوت همسرم: زیبا. وفادار.تحصیلکرده.باهوش.دست پخت خوب.پاکیزگی و آراستگی.رسیدگی به پسرمون.گرم مزاج بودن هرچند اذیت میکنن

    4- نقاط قوت من: تحصیلاتم.هوش.قدبلندم 186. برا یه مرد نقطه قوته.ظاهرم.مهربان ودست و دلبازم.صادق بودن.از درآمد ماهیانه ام کمک کردن به یکی دو نفر که میدونم نیازمندن.داشتن خط خوب تو نوشتن.

    5- نقاط ضعف: زود از کوره در رفتن.متاهل بودن.دلسوزی بی مورد برا کسانی که ارزش ندارن.ارزش دادن زیاد از حد به کسانی که بهای اون ارزشها رو ندارن.کمبود اعتماد بنفس لازم درحالیکه از تواناییهای خودم باخبرم اما یه چیزی تو وجودم من رو نهیب میزنه.زودرنج بودن.

    فعلا این موارد به ذهنم میرسه.درباره نقاط ضعف خانمم نمیخواد بنویسم؟





    ویرایش توسط فرشته مهربان : پنجشنبه 09 خرداد 92 در ساعت 04:09

  2. 4 کاربر از پست مفید پژمان تشکرکرده اند .

    asemani (چهارشنبه 08 خرداد 92), taraneh89 (چهارشنبه 08 خرداد 92), unknown girl (پنجشنبه 09 خرداد 92), جوانه؟؟؟ (چهارشنبه 08 خرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چرا تایپیکم و پیدا نمیکنم کمک
    توسط پری یاس در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 دی 94, 03:30
  2. عذرخواهی و حذف تایپیک از مدیریت و مسافر زمان
    توسط Arazf در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 24 شهریور 94, 00:09
  3. فرشته مهربان ممنون که تایپیک منو قفل کردین
    توسط ahuman در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 اسفند 92, 19:53

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.