به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 53

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 اردیبهشت 99 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1391-11-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    719
    امتیاز
    12,958
    سطح
    74
    Points: 12,958, Level: 74
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 292
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,329

    تشکرشده 1,605 در 532 پست

    Rep Power
    92
    Array

    Icon16 بچه ها به من کمک کنید... افسردگی و نفرت؟!

    سلام.
    اوضاعم خوب نیست. انگار دیگه هیچ کنترلی روی خودم ندارم!
    .
    1. دارم از شوهرم متنفر میشم! ... از شوهرم متنفرم. منتظر یه فرصتی هستم تا جلوی دیگران ازش بد بگم! فاجعه است!
    .
    2. افسردگی گرفتم. احساس می کنم مرده ام و فقط دارم جسمم رو حرکت میدم. نمی تونم حتی بخندم!
    .
    3. به خودم نمی رسم. هیچ کاری برای خودم نمی کنم. باید برم دکتر ولی نمی رم...از خودم هم بدم میاد.
    .
    4. احساس بدبختی می کنم. شوهرم رو مقصر می دونم. احساس می کنم بهم ظلم شده.
    .
    5. سر کارم به مشکل خوردم. نمی تونم کار انجام بدم. صبح ها دیر میام سر کار ...
    .
    6. تمرکز ندارم. احساس بیهودگی می کنم.همش بغض دارم. هیچ چیزی خوشحالم نمی کنه.
    .
    شوهرم یه مدتیه که خیلی خوب شده. رفتارش خیلی خوب شده. کلن هیچ کار بدی نمی کنه. مهربون شده. دوهفته است حداقل جلوی من مثل قبل با پدرو مادرش تلفنی حرف نمی زنه. دائم راجع به اونا حرف نمی زنه. اوضاع کاریش داره خوب میشه. تو خونه کمک میده. هیچ کاری نمیکنه که بخوام ایرادی بگیرم.
    .
    چی کار کنم؟ من نمی تونم اینطوری ادامه بدم. من بریدم. داغونم. هر روز ولی میام خونه آشپزی می کنم و مراقبم که غذا خوب باشه. سعی می کنم جلوی شوهرم مرتب باشم. حالم خوب نیست. دلم نمی خواد دیگه زندگی کنم.
    .
    بعضی وقتها اونقدر به آدم فشار میاد که دیگه قدرت ایستادن نداره. هیچ تفریحی نداریم. هیچی. سه ساله. خسته ام. خسته ام. خسته ام.
    .
    دیگه نمی تونم. نمی دونم چرا شوهرم رفتارش خوب شده. ولی من آماده ام که اوضاع رو خراب کنم. از تعطیلات خرداد متنفرم. نمیخوام بریم پیش خانواده اش.
    .
    خدایا چی میشد بعد از سه سال بتونیم دو روز بریم مسافرت؟
    .
    از خونه مون بدم میاد. می خواستم مهمون دعوت کنم ولی نکردم... خدایا نمی تونم خودم رو بکشونم! انگار یه بار سنگینی روی دوشمه.
    .

  2. 3 کاربر از پست مفید she تشکرکرده اند .

    asemani (چهارشنبه 08 خرداد 92), meinoush (چهارشنبه 08 خرداد 92), باران بهاری11 (چهارشنبه 08 خرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چگونه شخص مورد علاقه خود را یافت؟
    توسط reza0263 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 13 اردیبهشت 93, 02:56
  2. مراجعه به روانکاو - دقیقا چه انتظاری باید داشت؟
    توسط Tina64_000 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 09 مهر 92, 14:16
  3. طلاق، تنها چاره‌ی خیانت؟
    توسط del در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 شهریور 92, 16:25
  4. چطور میشه با شوهر شوخ یه زندگی نرمال داشت؟
    توسط ساناز1160 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 بهمن 91, 00:47
  5. چه آسان، چه سخت؟!
    توسط مدیرهمدردی در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: شنبه 12 آذر 90, 23:22

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.