نه دانشجوی کارشناسیم .
به دلیل همون مشکلاتی که گفتم چند سال دور از تحصیل بودم و فقط کار میکردم و البته خدمت سربازی . اگر علاقه به ادامه ی تحصیل نبود هیچ وقت وارد دانشگاه نمیشدم .
من تهران زندگی میکنم . اوضاع از تحریمها به اینور بد شده . قبلش خوب بود .
اگر مدرک یا مهارت به درد بخوری داشتم حتما شرکت میکردم . ولی دنبال کار زیاد گشتم . و همشون بلا استثنا حقوقی رو میدادن که در کمتر از 10 روز میتونم از شغل خودم در بیارم و 20 روز دیگه رو راحت استراحت کنم و به کارای شخصیم برسم . مشکل فعلی من اینه که در ماه 10 الی نهایتا 15 روز کار میکنم و در حال حاضر با شرایط و اهدافی که در نظر دارم اصلا کافی نیست .
تصمیم دارم ولی ضامن گیر نیاوردم تا الان . خانوادم هم کمکی نمیکنن متاسفانه .
اتفاقا چند روز پیش بهش فکر میکردم که تو مراکز فنی و حرفه ای تدریس کنم تو رشته ی کاری مربوط به خودم ولی یکی از شرایطش داشتن مدرک کاردانی تو رشته ی مرتبط بود که من نداشتم .
یکم از یه آدم دیپلمه بیشتر .
اشنایی ندارم .
در حد برقراری ارتباط کاری و... خوب ولی با هیچ کس صمیمی نمیشم . خیلی خجالتی بودم . الان خیلی بهترم . به خصوص تو 2 سال گذشته خیلی پیشرفت داشتم در این زمینه .
خیر . هم سنام از طرف خانواده ساپورت میشن و یا به اعتیاد و خلاف رو میارن .
مشکل اصلی من اینه که میخوام مهارتها یی رو یاد بگیرم که باید حداقل 10 سال پیش یاد میگرفتم .
دانشگاهی که باید 18 سالگی میرفتم 24 سالگی رفتم .
کلاس زبان و کامپیوتر و گرافیک و موسیقی و ...
متاسفانه پدر و مادر خوبی نصیبم نشد
من تو بچگی لباس کهنه ی بقیه رو میپوشیدم و خرج تحصیلم رو خودم در میاوردم . تا 19 سالگی اسم موس رو هم نشنیده بودم .خودم کار کردم کامپیوتر خریدم و شروع به یادگیری کردم .در حالی که همه چیز از مواد مخدر و خلاف و ... دیده و شنیده بودم . خدا رو شکر تو خونواده همچین چیزی نداشتیم .
بابام با همه کارام مخالف بود . با درس خوندنم . با خدمت رفتنم .با کامپیوتر خریدنم . با پس انداز کردنم .با گواهی نامه گرفتنم و...
و الان هم جلوی کارهام سنگ اندازی میکنه و دوس نداره پیشرفت کنم .

من نمیخوام شغل ثابتی در حال حاضر داشته باشم . چون کارهای عقب افتاده زیاد دارم . دوست دارم اگر قراره ساعت 9 صبح برم کلاس زبان مجبور نباشم مرخصی بگیرم یا اگر قراره برم دانشگاه بابتش از کسی اجازه بگیرم و حرف بشنوم .
شغل خودم رو به این خاطر دوست دارم . چون بهم اجازه میده ضمن کسب درآمد به همه ی کارهای عقب افتادم برسم . اتفاقی که تو این 3 ماه کم و بیش افتاد.ولی افسوس که دائمی نیست

علاقه مندی ها (Bookmarks)