به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 49

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 31 تیر 92 [ 18:54]
    تاریخ عضویت
    1391-12-09
    نوشته ها
    160
    امتیاز
    1,385
    سطح
    20
    Points: 1,385, Level: 20
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    214

    تشکرشده 192 در 82 پست

    Rep Power
    30
    Array
    من و شما همسن هستیم :)
    به عنوان یه دوستی که نمیشناسیش و همسن و سالته میگم بهتر
    هدف زندگی اینه که تمام توانایی بالقوه خودمونو شکوفا کنیم و بهترین بخش وجودمونو رشد بدیم. تو به عنوان یه دختر از جامعه مدرن با مردی که مثل زمان قاجار فکرش دنبال قیافه و رنگ پوست و خورشت آلو اسفناجه به هیچ حا نمیرسیدی. بذار اون آدم بره اینقدر بگرده ببینه دیگه این دوره زمونه دختری میتونه تا این حد خواسته ها و شرایط زندگیشو محدود کنه
    میدونی من اصلا چی فکر میکنم؟
    فکر کنم این قرار دوم بهونه بوده. اون آقا خودش هنوز با خودش کنار نیومده بوده و وقتی تو به خاطر معیارا ردش کردی بهش برخورده و گفته باشه قبول. هر چی تو میگی فقط بذار یه بار دیگه ببینمت و بعدشم پیله کرده به جوش!
    ای بابا... برو دلتو صاف کن مسیو. پوست صورت یه بهونه ست. قرن بیست و یکمه. مامان بزرگتم اگه بخواد دوباره شوهر کنه تن به این چیزا نمیده چه برسه به ماااااا

  2. 2 کاربر از پست مفید sara.s تشکرکرده اند .

    sara 65 (شنبه 10 فروردین 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 06 فروردین 92)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 آذر 95 [ 18:15]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    2,935
    سطح
    33
    Points: 2,935, Level: 33
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 115
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    29

    تشکرشده 12 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    فدات سارا جوووونم
    آره راس میگی با مردی که تا این حد ظاهر براش مهمه نمیشه به هیج جا رسید...چندبار برگشت بهم گفت عاشق شخصیتت شدم اما....
    میدونی سر چی تموم شد؟!
    عصر پیام داد که خانواده م میگن صورت خوشی نداره که دوباره بریم خونه شون...ازم خواستن بیرون همو ببینیم منم قبول نکردم برگشتند گفتند یا بیاین بیرون یا کات کنیم منم گفتم:اوکی تمومش میکنیم رابطمونو
    برا همدیگه آرزوی خوشبختی کردیم و تمام....
    (هرچند میدونم باز برمیگرده به یه بهونه ای:دی)

    هرچی خدا بخواد همون میشه.....:)

  4. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 آذر 95 [ 18:15]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    2,935
    سطح
    33
    Points: 2,935, Level: 33
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 115
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    29

    تشکرشده 12 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    همونطور که گفتم پسره برگشت...این دفعــه رفته بود با بابام حرف زده بود سر اینکه توقعات دختر شما بالاست و منو حلالم کنید و...حالا نمیدونم چه اتفاقی بین خودش و خونواده ش افتاده بود که خواهرش تماس گرفتند که اگه اجازه بدید امروز بیایم خونه تون ...خلاصه ما هم گفتیم امروز نمیشه و پس فردا تشریف بیارید!
    ولی ای کاش بهشون فرصت دوباره نمی دادم...

    کــــــآش...:(

  5. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 11 بهمن 98 [ 21:22]
    تاریخ عضویت
    1390-1-21
    محل سکونت
    یه جای دور دور دور
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    12,717
    سطح
    73
    Points: 12,717, Level: 73
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 19.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,167

    تشکرشده 2,912 در 637 پست

    Rep Power
    88
    Array
    سلام

    می دونی چی توی صحبت هات واضحه ؟

    شما هنوز به رشد فکری که برای یک ازدواج و مسئولیت پذیریش لازمه نرسیدی !!!
    چرا؟ چون فکر میکنی ازدواج جلوی هدف هاتو میگیره . بله خوب درست فکر میکنی اگه طرف مقابل شما مثل شما فکر نکنه ازدواج جلوی آرزوهاتو خواهد گرفت. پس بین آرزوهات و درک ازدواج و تعهد و مسئولیت باید به یک درک درست برسی یعنی باید ببینی کدومش ارجح تره و واقعا برات مهمه تا در آینده حسرت تصمیمی که الان خواهی گرفت رو نخوری. من دلم به حال اون پسر میسوزه ناراحت نشو ولی اون آماده ازدواجه و شرایط شو هم تعدیل کرده ولی شما مثل دختر بچه ها هنوز معنی ازدواج رو درک نکردی و این در صورتی که توی تفکراتت تجدید نظر نکنی و مسیرتو محکم مشخص نکنی برات چالش ساز خواهد شد. بهتره بیشتر در مورد ازدواج و مسئولیت هاش مطالعه کنی چون اونجا دیگه فقط خودت و آرزوهات به تنهایی مهم نیستی شاید مواقعی برسه که به خاطر زندگی مجبور شی از آرزوهات و رویاهات بگذری و کوتاه بیایی واقعیت ازدواج با تصوری که شما داری منطبق نیست. چون خودتم هنوز از خودت و چیزایی که میخوای مطمئن نیستی (به ظاهر میدونی چی میخوای)
    نمی دانم چه کرده ام
    اما
    می دانم به تو نیاز مندم


  6. 3 کاربر از پست مفید rozaneh تشکرکرده اند .

    asemani (سه شنبه 06 فروردین 92), goleyad (سه شنبه 06 فروردین 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 06 فروردین 92)

  7. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 12 اردیبهشت 93 [ 15:23]
    تاریخ عضویت
    1389-6-08
    نوشته ها
    231
    امتیاز
    2,981
    سطح
    33
    Points: 2,981, Level: 33
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    227

    تشکرشده 409 در 163 پست

    Rep Power
    39
    Array
    دوست عزیز عاقبت زندگی که با دو جلسه دیدن و ارتباط از طریق اس ام اس بخواد در موردش تصمیم گیری بشه به استخاره و روضه و فال بنده(هر چند من تصور میکنم این بهانه بوده). در موارد بعدی جدی تر و منطقی تر فکر کنین ، ضمنا از اهداف زندگیتون هم کوتاه نیایید که بعدا مثل صدها عضو این انجمن پشیمون میشین.

  8. 4 کاربر از پست مفید samanis تشکرکرده اند .

    asemani (سه شنبه 06 فروردین 92), goleyad (چهارشنبه 07 فروردین 92), roze sepid (سه شنبه 13 فروردین 92), فرهنگ 27 (سه شنبه 06 فروردین 92)

  9. #6
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 آذر 95 [ 18:15]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    2,935
    سطح
    33
    Points: 2,935, Level: 33
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 115
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    29

    تشکرشده 12 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    گویا این آقا پسر دودل بودن و بنا به دلایلی که خودشان عنوان کردند مجبور شدن دروغ مصلحتی بگن (دروغ مصلحتی همون قضیه استخاره...اصلا استخاره نگرفته بودند که)چون میخواستند اگه این رابطه داره تموم میشه دلخوری بین طرفین بوجود نیاد...

    امروز اومدن و تقریبا 2ساعتی باهم حرف زدیم بازم اختلافمون راجع به همون مسائلی بود که اول تایپیک عنوان کردم
    البته اگه تو مسائلی مث قضیه کار من در بیرون از خانه و ادامه تحصیل من و تغییر محل سکونت بعد چند سال زندگی به یه شهر بزرگ کنار بیان (و البته کنار امدن با جای جوش که رو صورت من مونده) منم میتونم چادری شدنو قبول کنم...

    توروخدا بچه ها واسم دعا کنید هرچه به صلاحمه و هرچی خیره پیش بیاد

  10. کاربر روبرو از پست مفید goleyad تشکرکرده است .

    roze sepid (سه شنبه 13 فروردین 92)

  11. #7
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    ازدواح جایی برای گروکشی نداره.خواسته هایی که دو طرف از هم دارن باید

    در طرف مقابل وجود داشته باشه.


  12. 8 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    asemani (سه شنبه 06 فروردین 92), goleyad (چهارشنبه 07 فروردین 92), mahdi24 (پنجشنبه 08 فروردین 92), roze sepid (سه شنبه 13 فروردین 92), میشل (چهارشنبه 07 فروردین 92), yaaldaa (چهارشنبه 07 فروردین 92), سنجاب بازیگوش (چهارشنبه 07 فروردین 92), صبا_2009 (پنجشنبه 08 فروردین 92)

  13. #8
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 94 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    991
    امتیاز
    7,073
    سطح
    55
    Points: 7,073, Level: 55
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,771

    تشکرشده 1,881 در 749 پست

    Rep Power
    114
    Array
    مگه دارید معامله می کنید ؟!!! واقعا عجیبه !!!!
    از اون بدتر موارد معامله ست ! کنار اومدن ایشون با جای جوش های صورت شما !!!!!! استغفرا...

  14. 7 کاربر از پست مفید asemani تشکرکرده اند .

    goleyad (چهارشنبه 07 فروردین 92), mahdi24 (پنجشنبه 08 فروردین 92), roze sepid (سه شنبه 13 فروردین 92), فرهنگ 27 (چهارشنبه 07 فروردین 92), میشل (چهارشنبه 07 فروردین 92), سنجاب بازیگوش (چهارشنبه 07 فروردین 92), صبا_2009 (پنجشنبه 08 فروردین 92)

  15. #9
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 آذر 95 [ 18:15]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    2,935
    سطح
    33
    Points: 2,935, Level: 33
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 115
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    29

    تشکرشده 12 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    انگار پسره نتونست با خواسته های من کنار بیاد...
    مگــه من خواسته ی نابجایی داشتم ازش؟!!!
    امروز خواهرش به خواهرم اس داده بود که:"خیلی دوس داشتم باهم فامیل شیم اما برادرم میگه من لیاقت خوشبخت کردن فلانی رو ندارم"

    همــه چی تموم شد...
    خداجون کمکم کن,دستامو که عاجزانه به سمتت دراز شدنو بگیر...خدایا نزار بعدا حسرت این روزهارو بخـــورم"
    خیلی دلم گرفته خدای آسمــونا...!

  16. کاربر روبرو از پست مفید goleyad تشکرکرده است .

    roze sepid (سه شنبه 13 فروردین 92)

  17. #10
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    عزیز من یه خواستگاری ساده بوده و یک چند جلسه صحبت. به یک ماه هم که نکشید. چرا اینقدر خودت را باختی؟

    به اس ام اس هاشون جواب ندهید و همه چیز را تمام کن. کش دادن موضوع فقط شخصیت شما و خانواده تون را زیر سوال می بره.

    در ضمن این جمله "من لیاقت تو را ندارم" یا "لیاقت تو بهتر از من هست" تنفرانگیزترین جمله ای هست که یک مرد وقتی شجاعت نداره بگه من به هر دلیلی قصد ازدواج با شما را ندارم استفاده می کنه. می تونم بگم نود درصد آقایون این جمله را استفاده می کنند و فکر می کنند خیلی جمله نابی گفتند ( تمام موارد دوست و آشنایی که من سراغ داشتم، جواب رد با این جمله بوده، چه در دوستیها وقتی می خوان برن سراغ نفر بعدی، چه در خواستگاریها ... ).

  18. 5 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    goleyad (پنجشنبه 08 فروردین 92), roze sepid (سه شنبه 13 فروردین 92), sara 65 (شنبه 10 فروردین 92), فرهنگ 27 (پنجشنبه 08 فروردین 92), سنجاب بازیگوش (پنجشنبه 08 فروردین 92)


 
صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نمیدونم معیارهام درسته یا نه؟
    توسط سوگندی در آغوش خدا در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 04 شهریور 95, 22:27
  2. قیافه و قد خواستگارم با معیارای من نمیخونه
    توسط sahra123 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: جمعه 19 اردیبهشت 93, 11:12
  3. حداقل های ازدواج (آیا شرایطم و معیارهایم برای ازدواج مناسب هستند؟)
    توسط n4v1d در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 تیر 91, 22:56
  4. آیا معیارم درسته؟
    توسط F_B در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 37
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 خرداد 90, 19:53
  5. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 اسفند 87, 18:14

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.