من و شما همسن هستیم :)
به عنوان یه دوستی که نمیشناسیش و همسن و سالته میگم بهتر
هدف زندگی اینه که تمام توانایی بالقوه خودمونو شکوفا کنیم و بهترین بخش وجودمونو رشد بدیم. تو به عنوان یه دختر از جامعه مدرن با مردی که مثل زمان قاجار فکرش دنبال قیافه و رنگ پوست و خورشت آلو اسفناجه به هیچ حا نمیرسیدی. بذار اون آدم بره اینقدر بگرده ببینه دیگه این دوره زمونه دختری میتونه تا این حد خواسته ها و شرایط زندگیشو محدود کنه
میدونی من اصلا چی فکر میکنم؟
فکر کنم این قرار دوم بهونه بوده. اون آقا خودش هنوز با خودش کنار نیومده بوده و وقتی تو به خاطر معیارا ردش کردی بهش برخورده و گفته باشه قبول. هر چی تو میگی فقط بذار یه بار دیگه ببینمت و بعدشم پیله کرده به جوش!
ای بابا... برو دلتو صاف کن مسیو. پوست صورت یه بهونه ست. قرن بیست و یکمه. مامان بزرگتم اگه بخواد دوباره شوهر کنه تن به این چیزا نمیده چه برسه به ماااااا![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)