
نوشته اصلی توسط
passenger
اما اون کسی که مشکل و حل می کنه شوهرم هست ، هر قدر هم خسته باشم هر قدر هم خوابم بیاد اون هست که با حرفهاش و حرکاتش من شارژ می کنه .شما گفته بودی همسرتون به بچه شیر می ده و همون جا خوابش می بره . چرا وقتی داره به بچه شیر می ده شما هم همراهیش نمی کنید تا بعد از اینکه بچه خوابش برد یه شب قشنگ داشته باشید. فکر می کنم یه کم، کم کاری از خودتون باشه . اگه قرار بود شوهر من هم مثل شما رفتار می کرد مطمئنا الان هم ما مشکل شما رو داشتیم من اوایل ازدواج اصلا میل جنسی نداشتم و نمی تونستم نیازهای شوهرمو برآورده کنم اما اون کمکم کرد تا کم کم ...
علاقه مندی ها (Bookmarks)