به ایشون اس ام اس دادم و خواستم که نظرشو به اطلاع من برسونه.
جواب داد که چشم اطلاع میدم.
دیگه نمیدونم چه پیش بیاد!
تشکرشده 31 در 18 پست
به ایشون اس ام اس دادم و خواستم که نظرشو به اطلاع من برسونه.
جواب داد که چشم اطلاع میدم.
دیگه نمیدونم چه پیش بیاد!
تشکرشده 527 در 189 پست
شما دیگه هرکاری که لازم بود رو انجام دادید . دیگه اصلا برو خودتون نیارید تا خودشون جواب بدند . تکرار بیش از این حد دیگه لزومی نداره
sare jo0on (چهارشنبه 27 دی 91)
تشکرشده 717 در 175 پست
تا اینجاش که خوب پیشرفتهنوشته اصلی توسط delgir89
احتمالا فقط میخواد تو این یکی دوروز که همدیگه رو نمیبینید با فکر و خیال آزاد،فکراشو جمع و جور کنه.
موفق باشید.
yaaldaa (چهارشنبه 27 دی 91)
تشکرشده 31 در 18 پست
اس ام اس داد و گفت که بخاطر اختلاف سنی (10 سال) نظرش منفیه!
به پایان امد این دفتر / حکایت همچنان باقیست!
delgir89 (پنجشنبه 28 دی 91)
تشکرشده 3,200 در 813 پست
دوست عزیزنوشته اصلی توسط delgir89
خوشحال باش که نظرشون منفی بود به نظر من شما احساساتی تر از اون خانم هستید و ایشون
عاقلانه تر فکر می کنند، نمونه های زیادی دیدم که اختلاف سنی مشکل ساز بوده از جمله میتونی
تاپیک دوستمون هاجس رو که الان روی سایت بروز هست ببینی ایشون هم با همسرشون همکار
بودند ولی الان خیلی به مشکل برخوردند. به نظر من برای مردان نزدیک یا بالاتر از 30 سال به لحاظ
بلوغ فکری و ثبات شخصیت و موقعیتی که پیدا کردند بهتر است بدنبال همسرانی همسن و یا
در رده سنی خودشون بگردند مطمئن باشید مشکلات زندگی آینده تون خیلی کمتر میشه.
موفق باشید![]()
sanjab (چهارشنبه 27 دی 91)
تشکرشده 717 در 175 پست
شما رسمش رو به جا آوردین.
راستش برای من که جای تعجب داشت با رفتارایی که گفتید پس تکلیف ایشون با خودش معلوم نیست.دیگه رفتاراشو برای خودتون تحلیل نکنید.چون به رفتاراشون فکر نکردن.یا حداقل هیچ منظوری ندارن!
امیدوارم فرد مناسبتون رو خدا سر راهتون قرار بده.وقتی توراه درست قدم بر میدارین بالاخره به مقصد میرسید.
با نظر سنجاب عزیز هم موافقم سعی کنید کسی رو که از لحاظ سنی بهتون نزدیکتر باشه رو در نظر بگیرید تا از لحاظ فکری و رفتاری هم بهتون نزدیکتر باشه.
موفق باشید.
yaaldaa (چهارشنبه 27 دی 91)
تشکرشده 527 در 189 پست
خوب تکلیفتون مشخص شد.
پس دیگه اصلا برو خودتون ینارید و از این به بعد جدی در محیط کار نسبت به ایشون ظاهر شید . دیگه لزومی به صمیمیت وجود نداره .
در مورد اینکه هم سن خودتون پیدا کنید موافق نیستم شما باید هم ایده و هم نظر با خودتون رو پیدا کنید بعضی دختر ها در سن های پایین هم درک بالا و پختگی کافی رو دارند .
ایشالله هر چی خیره برای شما پیش بیاد .
sare jo0on (پنجشنبه 28 دی 91)
تشکرشده 31 در 18 پست
بله خوب چزی که منو ناراحت میکنه جواب نه ایشون نیست. بلکه همون رفتارهای صمیمانه ای هست که گفتم. در واقع میشه این رفتارها را گذاشت به حساب احساسات بچه گانه و کور یه دختر کم سن و سال. در افکارش رویاهایی بوده که منجر به بروز این رفتارها شده (بدون مشورت با خانواده) و وقتی بحث جدی ازدواج شده مجبور شده که مطیع خانواده باشه. خودش هم گفت که اختلاف سنی از نظر خانوادش خیلی مهمه. نمیدونم شاید فقط میخواسته لذت ببره از همنشینی با کسی که میدونه دوستش داره اما فقط در همین حد و نه برای ازدواج
خانم سنجاب ممنون میشم که لینک مطلب هاجس را برام بگذارید . نمیدونم کدوم و کجاست. الان باید برم سراغ موردهای دیگه ای که بهم معرفی کردن و سعی میکنم اینجا هم ازتون مشورت بخوام. گر چه این مورد دقیقا 9 ماه از عمرم را به خودش اختصاص داد تا به اینجا رسید.
delgir89 (چهارشنبه 27 دی 91)
تشکرشده 3,200 در 813 پست
sanjab (پنجشنبه 28 دی 91)
تشکرشده 600 در 287 پست
دوست عزیز
از ابتدای امر هم ایشون تمایلی به شما نداشتن از رفتارشون معلوم بود من متاسفانه به این تاپیک سر نزدم تا بهتون بگم.
شما هم چیزی رو از دست ندادید به هر حال خواستگاری یا جواب مثبته یا منفی!
اما از این به بعد از کاه کوه نسازید،این هم تجربه ایی بود.
به قول یک روانشناس امریکایی ادمهای زیادی هستن که ما می تونیم بهشون عشق بورزیم و اونها هم به ما عشق بورزند پس چرا باید عمر خودمون رو صرف ادمهایی بکنیم که تمایلی به ما ندارن؟
مطمئن باشید گزینه های دیگه ایی خواهند بود که بتونید با هاشون احساس خوشبختی کنید.
tamas (چهارشنبه 27 دی 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)