به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 38

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 01:05]
    تاریخ عضویت
    1391-10-14
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    151
    سطح
    3
    Points: 151, Level: 3
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 37 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Arrow به معنای واقعیه کلمه به ته ته خط رسیدم (نمیدونم چرا... )

    سلام به همگی
    من داشم تو گوگل سرچ میکرم ((راه بدون درد خودکشی)) (البته برای بار هزارم!) که اومدم تو این انجمن و پست هایی دیدم که یه نفر زده بود و نوشته بود که میخوام خودکشی کنم و بقیه هم به دنبال علت و ارامش بخشیدن. برا همین اومدم یه پست بزنم و واقعا نمیدونم چرا!
    نمیدونم از کجا بگم براتون،اسمم رضا هستش،من نیمدم اینجا تا بهم بگید چرا به این زودی؟ واسه این نیمدم که بقیه زیر پستم کامنت بزارن و ترحم دیگرانو برای خودم جمع کنم، من خیلی خسته تر از این حرفام...
    خیلیا تا یه تقی به توقی میخوره یا با مامانشون قهر میکنن یا یه مشکل کوچیک براشون به وجود میاد میگن به اخر خط رسیدمو میخوایم خودکشی کنیم، ولی من به معنای واقعیه کلمه به ته ته خط رسیدم. کدومتون از دوم دبیرستان به فکر خودکشی هستین؟ کدومتون هرشب چراغو خاموش میکنین میشینین زجه میزنید؟ کدومتون...
    نمیخوام چرت بگم و وقتتونو بگیرم ولی مشکلاتمو میگم، اول از همه از ظاهرم بگم که خوب نیس، مدرسه که میرفتم که کلا اگه یه روز توسط بچه ها مسخره نمیشدم باید از خوشحالی سکته میکردم حتی چند دفعه معلم هم منو جلوی همه مسخر کرد به خاطر چهرم به خاطر چیزی که دست خودم نبوده که چه شکلی باشه. پوست بدنم به شدت مشکل داره به طوری که 8 ساله کسی بدنه منو ندیده (یه خاطره : رفتیم دسته جمعی اردو من نتونستم برم با بقیه تو استخر تنها نشستم بیرون گریه کردم) من انقدر قوی هستم که به خاطر قیافم خودکشی نکنم اینا که اصلا مسئله ای نیس فقط گفتم تا بدونین
    مطمئنم که بیماری قلبی دارم ولی نمیخوام ازش باخبر بشه کسی برا همین نرفتم تاحالا پیش دکتر! و چندتا مشکل جسمی دیگه که ازش بگذریم حالا
    من 2 سال برای کنکور خوندم ولی رشته ای که میخواستم قبول نشدم همه مسخرم کردن خیلیا گفتن کم هوشم خیلیا گفتن بخیال! ولی اینم چیزی نیس
    من خیلی تنهام خیلی واقعا هیچکسو ندارم که باهاش خودم باشم
    من ازین دنیا حالم بهم میخوره،از دنیایی که ادمای هم سن من با دختر خوابیدنو بزرگ بودن میدونن،وقتی تو خیابون که را میرم فقط چشمو میدوزم به کاشیه کف خیابون و هدفونم تو گوشمه و تو دنیای خودم نه تو این دنیایه کثیف
    اینا حرفاییه که به هیچکس به جز شما نگفتم . تنها دلیلی که مثل دفعه های پیش تا الان خودکشی نکردم وجود پدر مادرمه چون نمیخوام با رفتنم اونارو داغون کنم واقعا تنها دلیلمه نه اینکه رابطم باهاشون خوب باشه ها فقط من خیلی واسشون بی مصرفم یعنی یه کیسه برنج براشون بیشتر فایده داشت! اگه نبودن ثانیه ای مکث نمیکردم
    منم اگه جای شما بودم الان نمیدونستم چی کامنت بزارم که ارومم کنه ولی فک نکنم موفق بشید، اگه کامنتم نزارید همین که خوندید لااقل میدونم یکی دردمو میدونه

  2. 19 کاربر از پست مفید Rezaydc تشکرکرده اند .

    mohammad6599 (دوشنبه 07 مرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. من شخصیت بسیار ضعیف و بدی دارم
    توسط carameli در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 شهریور 95, 14:30
  3. منفی بافی های مادرم به اوج رسیده و من به شدت ضعیف و آسیب پذیر شدم
    توسط tanhaeii در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 تیر 95, 11:28
  4. پاسخ ها: 83
    آخرين نوشته: پنجشنبه 17 مهر 93, 15:13

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.