[/size]با سلام من از تالار می روم دلیل نمی گویم از دوست خوبم اقای عرفان مرادی ارزو خانم خانم زییا ده نادیا خانم شیلا تشکر می کنم دلم برایتان تنگ می شود امیدوارم هر جا هستی موفق باشی من از چهارشنبه نیستم موفق وشاد باشید
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
[/size]با سلام من از تالار می روم دلیل نمی گویم از دوست خوبم اقای عرفان مرادی ارزو خانم خانم زییا ده نادیا خانم شیلا تشکر می کنم دلم برایتان تنگ می شود امیدوارم هر جا هستی موفق باشی من از چهارشنبه نیستم موفق وشاد باشید
محمدابراهیمی (سه شنبه 04 تیر 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)