سلام.بنابر گفته هاي شما جدا شدم و نوبت گرفتم واسه ترميم پرده...اما حال روحيم خيلي بده.همش گريه ميكنم...اونم روزا همش در خابگاهمونه و همش ميزنگه كه بيا ببينمت....اصلا نميتونم درس بخونم.غذا هم هيچي نخوردم.چكاركنم؟
تشکرشده 17 در 12 پست
سلام.بنابر گفته هاي شما جدا شدم و نوبت گرفتم واسه ترميم پرده...اما حال روحيم خيلي بده.همش گريه ميكنم...اونم روزا همش در خابگاهمونه و همش ميزنگه كه بيا ببينمت....اصلا نميتونم درس بخونم.غذا هم هيچي نخوردم.چكاركنم؟
afrudit (پنجشنبه 07 دی 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)