خیلی خوشحالم که تونستم اینجا رو پیدا کنم تا مشکلم رو عنوان کنم
دوستان کمک زیادی رو کردن
همون طور که گفتم با وجود اینکه به این خانوم گفتم که اگه میخواد، بدون هیچ قولی تا 5 سال دیگه باید صبر کنی، ایشون پذیرفته :| :(
حالا دوتا مساله وجود داره:
1) آیا حتما باید رابطه رو به هم بزنم؟
2)اگه آره، چطوری رابطه رو بهم بزنم که آسیبی به کسی نرسه؟ (نمیخوام که فردا روش نشه که توی چشمام نگاه کنه و یه عمر عذاب بکشه)
این رو هم اضافه کنم که خواهر من با برادر ایشون تا چندماه دیگه ازدواج میکنن، و نمیخوام که موضوع من باعث اشکالی بین خانواده ها بشه و در نهایت اختلالی در رابطه ی خواهر من و برادر ایشون به وجود بیاره
(خیلی شرایط و انتخاب سختی دارم) :(








علاقه مندی ها (Bookmarks)