
نوشته اصلی توسط
گل آرا
گذشت خوبه فداکاری خوبه چشم پوشی خوبه اما همه اینا تا وقتی خوبه که باعث بشه ما زن ها به لحاظ روحی ارتقا پیدا کنیم نه اینکه دچار انحطاط بشیم. وقتی گذشت و فداکاری من باعث بشه همسرم به اخلاق بد خودش عادت کنه و ارزش این گذشت رو نفهمه و براش عادی بشه ... اونوقته که من کم کم عزت نفسم پاییین میاد... شخصیتم تحلیل میره و به قول baran.68 از درون تهی میشم. گذشت و فداکاری چیز بدی نیست ولی در صورتیکه طرف مقابل بفهمه و در رفتارش نشون بده که قدر این رفتار پسندیده رو میدونه... ولی اگه بخواد سواستفاده کنه... پسرهای اون خونه بی منطق و زورگو بار میان دخترها هم توسری خور و بی اعتماد به نفس.
علاقه مندی ها (Bookmarks)