به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 26 , از مجموع 26
  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 03 دی 91 [ 15:45]
    تاریخ عضویت
    1391-9-28
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    173
    سطح
    3
    Points: 173, Level: 3
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با ظاهرش مشکل دارم ...

    از دوستان بابت راهنمایاشون ممنون ولی بعضا بدون دقت و بی توجه مشاوره میدن .. خواهشا کمی با ملاحظه تر حرف بزنین .... من کی گفتم از ایشون خوشم نمیاد گفتم با ظاهرشون مشکل دارم و گرنه خیلی هم محاسن دارن که اتفاقا همون ها منو به ادامه رابطه رسونده ...

    نقل قول نوشته اصلی توسط roze-zard
    مهرگان عزیز، تو باید خواستت رو بیان کنی.
    اما نه با جملاتی که ناراحتش کنه. باید از زنیت خودت استفاده کنی.
    من نمیدونم رابطتون و نوع حرف زدنتون چقدر مجال مانور رو بهت داده. به هر جهت باید بگی. اگر نمیدونی چطور بگی جملش رو پیدا میکنیم با کمک مشاورین سایت.
    باشگاه و .... خیلی وقت گیره. اما ویتامین ب-کمپلکس روزی 2 قاشق مرباخوری، وقت گیر که نیست، کلی هم برا سلامتی مفیده. منتها خوب برای اطمینان یه پزشک باید برن. من خودم پزشک عمومی رفته بودم که با توجه به علایمی که داشتم بهم گفت کمبود شدید ویتامین ب دارم.

    تو میخوای با توجه به رابطتت، یه جمله اینجا بنویس. با کمک دوستان اون جمله رو بهتر میکنیم. من الان میترسم هر جمله ای بگم مناسب نوع رابطتون نباشه.
    خب ما خیلی هم خشک و رسمی نیستیم ... به خصوص ایشون ... و کلمه هایی مثل عزیزکم و خانومی از طرف ایشون و از طرف من اقایی یا عزیزم بکار برده میشه . و خب گاها لفظ شما تبدیل به تو میشه که بیشتر تو موارد احساسی هست . ابراز دلتنگی و از این قبیل ... ولی دیگه عباراتی که خیلی راحت و بی رو دروایسی باشه هم استفاده نمیکنیم مثل عشقم عسلم و این چیزا . یه بار خواستم اس ام اس بدم و بهشون بگم " آقایی یادتون رفته که قرار بود وقت از دندونپزشک بگیرین ؟" بعد حس کردم یهو بی مقدمه شاید خوب نباشه ... تو این زمینه اصلا نمیدونم چطور باید حرفو شروع کنم ... اصلا چطور مقدمه چینی کنم ... از کس دیگه مثال بزنم یا نه ....

  2. #22
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 اسفند 91 [ 14:11]
    تاریخ عضویت
    1391-9-12
    نوشته ها
    271
    امتیاز
    759
    سطح
    14
    Points: 759, Level: 14
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    340

    تشکرشده 358 در 180 پست

    Rep Power
    41
    Array

    RE: با ظاهرش مشکل دارم ...

    سلام منم مشكلي مشابه مشكل شمادارم. من هم با آقايي در ارتباطم كه تقريبا هم قد هستيم و جثه ريزي داره و اين خيلي فكرمو مشغول كرده نميدونم چيكار كنم البته هنوز يك ماه نشده كه ميشناسمش ولي وقتي ميبينمش حس خوبي ندارم.ميترسم نتونه راضيم كنه و خيانت و بي وفايي هم كه تو ذاتم نيست نسبت به زندگيم سرد بشم واقعا بايد چيكار كرد؟وقتي نمونه هاي مشابه خودم و ميبينم كه چطور باهم خوشبختن ته دلم آروم ميشه ولي بازم ترديد دارم.خصوصا كه شوهر خواهرم خيلي قد بلند و هيكلي هستش ميترسم مورد تمسخر قرار بگيره.

  3. #23
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: با ظاهرش مشکل دارم ...

    نقل قول نوشته اصلی توسط saharjavid
    سلام منم مشكلي مشابه مشكل شمادارم. من هم با آقايي در ارتباطم كه تقريبا هم قد هستيم و جثه ريزي داره و اين خيلي فكرمو مشغول كرده نميدونم چيكار كنم البته هنوز يك ماه نشده كه ميشناسمش ولي وقتي ميبينمش حس خوبي ندارم.ميترسم نتونه راضيم كنه و خيانت و بي وفايي هم كه تو ذاتم نيست نسبت به زندگيم سرد بشم واقعا بايد چيكار كرد؟وقتي نمونه هاي مشابه خودم و ميبينم كه چطور باهم خوشبختن ته دلم آروم ميشه ولي بازم ترديد دارم.خصوصا كه شوهر خواهرم خيلي قد بلند و هيكلي هستش ميترسم مورد تمسخر قرار بگيره.
    مهرگان و سحر عزیز
    وا!!! یعنی چه ؟
    یعنی شما هنوز به اون میزان بلوغ شخصیتی و فکری نرسیدید!!! که متوجه شوید که آیا از کسی خوشتان میاد یا نه؟
    اینکه می تونید با ظاهر کسی کنار بیاین یا نه رو،دیگران نمی تونن بگم خودتون باید به نتیجه برسید...
    ی سری معیار هر کسی برای ازدواج داره ظاهرم جزشون هست
    خوب اگر قدبلند یا هیکل درشت یا هرچی براتون مهمه در حد زیادخوب باید همون اول این رو بدونید نه اینکه اس ام اس بزنید بگید آقایی.....!!و بیاید بگید با ظاهرش مشکل دارم....
    اصلا نمی گم ظاهر مهم نیست خیلی مهمه برای همه مهمه
    ولی شما عاقل و بالغ هستید یا ی نفر ظاهرش مورد قبوله براتون یا نه
    دیگه این همه مشاوره خواستن نداره
    آدم اگر کسی رو دوست داشته باشه اون شخص رو با کس دیگه ای مقایسه نمی کنه

  4. 2 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (دوشنبه 04 دی 91)

  5. #24
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 اسفند 91 [ 14:11]
    تاریخ عضویت
    1391-9-12
    نوشته ها
    271
    امتیاز
    759
    سطح
    14
    Points: 759, Level: 14
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    340

    تشکرشده 358 در 180 پست

    Rep Power
    41
    Array

    RE: با ظاهرش مشکل دارم ...

    نازنين جان حرف شما كاملا درسته ولي يه مقطعي از زمان آدم نميدونه چه تصميمي بهتره و ترس از اينكه تصميم الآنت شايد در آينده راضيت نكنه نميذاره درست ببيني. مهرگان كاملا به بلوغ فكري رسيده و درك كرده كه نبايد از رو قيافه تصميم بگيره ولي ما هممون كمال گرا هستيم و دلمون ميخواد بهترين و داشته باشيم.
    شايد يه اشكالي كه ما دخترا داريم اين باشه كه باخودمون رك نيستيم و انگار باخودمون هم رودربايسي داريم.وقتي يه چيزي حتي يه كم باب ميلمون نيست نميتونيم باخودمون كنار بيايم كه بخوايم يا نه. ولي پسرا وقتي يه چيزي حتي خيلي كوچيك ناراحتشون كنه يا باب ميلشون نباشه سريع عمل ميكنن و ميگن نميخوان نميدونم اين خصلت خوبه يابد من كه خيلي درگيرشم.

  6. کاربر روبرو از پست مفید saharjavid تشکرکرده است .

    saharjavid (سه شنبه 05 دی 91)

  7. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 05 اردیبهشت 95 [ 21:48]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    نوشته ها
    54
    امتیاز
    2,542
    سطح
    30
    Points: 2,542, Level: 30
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 58
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    230

    تشکرشده 223 در 59 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    0
    Array
    چرا همه ما نسبت به آدمهای خوش سیما احساس خوبی داریم؟ رابطه حس دوست داشتن با ظاهر افراد چیست؟
    بهترین توضیحی که میشه داد اینه که ما از روی ظاهر اونها شخصیتی توی ذهنمون براشون میسازیم، و چون ظاهر دوست داشتنی دارن شخصیتی دوست داشتنی براشون میسازیم.
    چند تا مثال شاید کار رو راحت تر کنه:
    حتما فیلم هایی دیدید که شخصیت منفی فیلم یک هنر پیشه خوش سیما ولی بد ذات باشه؟ میبینید که در نهایت با وجود داشتن ظاهر زیبا ولی حس منفی (تنفر) در ما ایجاد میکنه و خواهان نابودیش هستیم.
    کسی هست که حاضر باشه مادر مهربان خودش رو با یک مادر زیبا یا یک ملکه زیبایی تعویض کنه؟ حتی اگر آن مادر ظاهر زیبایی نداشته باشد.
    کسی هست که حاضر باشه مادربزرگ مهربان ولی پیر و فرتوت با پوستی چروکیده رو با یک مادر بزرگ زیبای بی تفاوت تعویض کنه؟
    کسانی رو که دوست داریم ظاهرشون رو اصلا نمیبینیم و تحت هر شرایطی برای ما زیبا و آرامبخش هستند.

    آیا همه دوستان صمیمی شما که دوستشان دارید زیبا هستند؟
    یک انسان بسیار فراتر از چهار تا استخون و کمی گوشت و پوست و دندونهای سفید صدفیه. این ذهن ناآگاه ماست که باعث میشه که از واقعیت دور بشیم. ضعف های ما اجازه میده که طرز نگاه دیگران به نقصهای مان آزارمان دهد.
    داشتن روح زیبا مهمه یا جسم زیبا؟
    .
    .
    .
    هر دو
    ما انسانها موجوداتی هستیم نیمی ظاهری و مادی و نیمی معنایی و روحانی.
    هنر، ما را به وجد میاورد.
    زیبایی ، انحنا ، تقارن و تناسب و منحصر به فرد بودن ما را به وجد میاورد.
    در هر صورت هنر و زیبایی ظاهر همیشه برای ما انسانها مهم و مهم و مهم بوده و است.

    کسانی که در صدد برطرف کردن ایرادهای ظاهری خود و بهتر کردن آن اقدام نمی کنند این شائبه را در ذهن ما و دیگران ایجاد می کنند که در مورد بهبود فاکتورهای شخصیتی و باطنی نیز سست و بی اراده اند.
    چه بسیارند کسانی که از درون پوچ و توخالی اند اما با رسیدن به ظاهر خود و شیک پوشی باعث گول زدن و جذب شدن دیگران میشوند.
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    در این مورد که چگونه به نامزدتان بگویید که ایرادهای ظاهریش را رفع کند، نظر من این است که خیلی رک به او بگویید که دوست دارید کسی که از نظر شخصیتی هیچ ایرادی ندارد از لحاظ ظاهر هم تا حد امکان مثل شخصیتش بی عیب و نقص باشد و باید اقدام کند. بگذارید کمی ناراحت شود ولی با گذشت زمان وقتی فهمید که شما بعنوان کسی که دوستش دارید خواهان کمال مادی و معنوی او هستید ، کنار خواهد آمد. اگر سستی کرد پیگیری کنید.
    به او بگویید که نمی خواهید به کسانی که فقط از روی ظاهر قضاوت میکنند این فرصت را بدهید که ارزش او را کمتر از آن که هست بپندارند.

    به او بفهمانید که بعنوان انسانی که در یک اجتماع انسانی زندگی میکنید خواه یا ناخواه قضاوت و طرز نگاه دیگران برایتان مهم است.
    شما هرگز کسی را پیدا نخواهید کرد که همه معیارهای شما را یک جا داشته باشد، پس ببینید با کدام عیب راحت تر می توانید کنار بیایید.
    ایرادهایی را که نمی توان رفع کرد یا بهبود بخشید به روی او نیاورید.

    اگر در مورد زیبایی وسواس دارید و همیشه جزئیات چهره خانواده و دوستان و نزدیکان خود را ریز به ریز و با وسواس بررسی میکنید، باید بیشتر تامل کنید.

    اگر کالبد انسانی کالایی خریدنی بود که میشد در هر فروشگاهی آن را تهیه کرد و کالبدی نو و جدید برگزید، ارزش انسانها بهتر و عادلانه تر سنجیده می شد و ما عمیق تر می اندیشیدیم.
    در دسترس نبودن یا بالعکس فراوانی یک چیز باعث میشود که ارزش ذاتی آن با ارزشی مجازی که تابع محیط و زمان است جایگزین شود.

  8. 2 کاربر از پست مفید kiann تشکرکرده اند .

    mohammad6599 (دوشنبه 12 فروردین 92), مصباح الهدی (یکشنبه 11 فروردین 92)

  9. #26
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 94 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    991
    امتیاز
    7,073
    سطح
    55
    Points: 7,073, Level: 55
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,771

    تشکرشده 1,881 در 749 پست

    Rep Power
    114
    Array
    این تاپیک تاریخ گذشته است

  10. کاربر روبرو از پست مفید asemani تشکرکرده است .

    taraneh89 (یکشنبه 11 فروردین 92)


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.