
نوشته اصلی توسط
roze-zard
مهرگان عزیز، تو باید خواستت رو بیان کنی.
اما نه با جملاتی که ناراحتش کنه. باید از زنیت خودت استفاده کنی.
من نمیدونم رابطتون و نوع حرف زدنتون چقدر مجال مانور رو بهت داده. به هر جهت باید بگی. اگر نمیدونی چطور بگی جملش رو پیدا میکنیم با کمک مشاورین سایت.
باشگاه و .... خیلی وقت گیره. اما ویتامین ب-کمپلکس روزی 2 قاشق مرباخوری، وقت گیر که نیست، کلی هم برا سلامتی مفیده. منتها خوب برای اطمینان یه پزشک باید برن. من خودم پزشک عمومی رفته بودم که با توجه به علایمی که داشتم بهم گفت کمبود شدید ویتامین ب دارم.
تو میخوای با توجه به رابطتت، یه جمله اینجا بنویس. با کمک دوستان اون جمله رو بهتر میکنیم. من الان میترسم هر جمله ای بگم مناسب نوع رابطتون نباشه.
علاقه مندی ها (Bookmarks)