سلام به همگی
باورم نمیشه که این تالار باز هم راه افتاده .......
یعنی واقعا فکر کردم دیگه خداحافظ تا قیامت ......الان اتفاقی سر زدم و دارم از تعجب شاخ در میارم .
از بودن و دیدن همتون خوشحال میشم .
حالا باید دید کیا حاضرند...... هر کی هست حاضر بزنه![]()
تشکرشده 755 در 381 پست
سلام به همگی
باورم نمیشه که این تالار باز هم راه افتاده .......
یعنی واقعا فکر کردم دیگه خداحافظ تا قیامت ......الان اتفاقی سر زدم و دارم از تعجب شاخ در میارم .
از بودن و دیدن همتون خوشحال میشم .
حالا باید دید کیا حاضرند...... هر کی هست حاضر بزنه![]()
آرزو (جمعه 04 مرداد 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)