عزیزم
به نظر منم نامزدتون یه مشکلی داره که به شما مربوط میشه و حس میکنم درون گراست و مشکلشو بروز نمیده
یه کم صبور باشی آخرش خودش میگه
یا اگه بلدی و رگ خوابشو میدونی جوابتو ازش بگیر
به نظر من یه مدت صبوری و اینکه زیادبه پر و پاش نپیچی خیلی خوبه. فقط از کلمات محبت امیز و امیدوارکننده استفاده کن اگر زنگ هم بهت زد یا شما زنگ زدی و دیدی حالشخوبه و عصبی نیست و موقع حرف زدنه
بهش بگو تو همسرمی شریک زندگیمی. دوس دارم اگه چیزی تو دلت تلمبار شده بهم بگی اگر واکنش نشان داد
از کوره در نرو وآرام باش.








علاقه مندی ها (Bookmarks)