سلام
من و همسرم دور هستیم. چند وقتیه که تلفنی و یا اس ام اسی با هم س ک سمی کنیم. هر دومون مذهبی هستیم البته من بیشتر. تا نمیدونم چی شد که من خود ارضایی کردم. الان خیلی داغونم، همسرم دائم میگه اشکالی نداره. همسرم بیشتر به خاطر من می گفت اما الان هر دومون می خوایم. حتی در اون لحظه قبح گناهش برام ریخت چون من تو اون لحظه فقط به اون فکر می کنم. دائم فقط خودم رو لعنت می کنم. چطوری از این وسواس در بیام و خودم رو کنترل کنم؟







می کنیم. هر دومون مذهبی هستیم البته من بیشتر. تا نمیدونم چی شد که من خود ارضایی کردم. الان خیلی داغونم، همسرم دائم میگه اشکالی نداره. همسرم بیشتر به خاطر من می گفت اما الان هر دومون می خوایم. حتی در اون لحظه قبح گناهش برام ریخت چون من تو اون لحظه فقط به اون فکر می کنم. دائم فقط خودم رو لعنت می کنم. چطوری از این وسواس در بیام و خودم رو کنترل کنم؟

علاقه مندی ها (Bookmarks)