به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 34

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 آبان 91 [ 14:45]
    تاریخ عضویت
    1391-8-02
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    302
    سطح
    6
    Points: 302, Level: 6
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 16 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    مشکل با خواستگاری سنتی!!

    خواستگاری سنتی یعنی توهین به دختر

    خانواده خوب تحصیلات روابط عمومی خوب ظاهر خوب
    یعنی درکل از خیلی از پسرایی که اومدن خواستگاریم سرتر بودم
    ولی این نوع خواستگاری سنتی به نظر من یعنی توهین محض به دختر
    یعنی صرفا جهت تفنن می ان خواستگاری
    هر ننه قمری میاد یک ایرادی از ما می گیره و میره

    حالا ایراداش به کنار
    اون سوالات مضغرفشون
    خونه از خودتونه؟
    چند متره اینجا؟اون وقت چند سال ساخت؟
    استخون بندی تون درشته؟
    دخترتون سفیده؟
    درشته؟
    مگه من جنسم!!!
    این موردی آخری که واسم پیش اومد رو می گم
    پسره اومده خودش درازو لق لقی
    شرایط خیلی معمولی

    بعد سه بار رفتن اومدن
    حالا بماند که تو این سه بار من و خانوادم بدو خونه رو تمیز کن،حالا لباس چی بپوشم،میوه بگیر ،شیریینی بگیر،.....
    دیروز مادرشون تماس گرفتن که مثکه قسمت نبود
    ok دلیلشون!!!!!
    پسر ما دختر ریزنقش می خواد ،دختر شما قد بلنده
    ببخشید اون وقت روز اول ندیدن گل پسرتون من ریزنقش نیستم
    اون وقت!به کجای اون لنده هور ،دختر ریزنقش می آد؟
    حالا اینا بماند سلیقش بخوره تو سرش خوب نپسندیده دیگه
    ولی من چرا باید این خفت و خواری که پسراو خانواده هاشون سر آدم در می ارن رو پذیرا باشم.
    فکر نکنید اعتماد به نفسم کم شده ،نه خدا روشکر سرجاشه
    بحثم اینکه این جور خواستگاری رفتن ها نشونه بی فرهنگیه.
    این نوع ازدواج کردن ماله عهده بوقه
    من حالم بهم می خوره از خواستگاری
    من دیگه اجازه نمیدم کسی بیاد خواستگاریم
    دوست پسر داشته باشیم شرف داره به این نوع خواستگاری که مثل جنس باهات برخورد می کنن



  2. 6 کاربر از پست مفید rooyan تشکرکرده اند .

    rooyan (جمعه 26 آبان 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نداشتن حتی یک خواستگار
    توسط veis در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 04 مهر 94, 18:28
  2. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 بهمن 92, 14:10
  3. لطفا راهنمایی کنید ، کم رو و خجالتی هستم ،نگران آینده ام هستم
    توسط saratanha در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 آبان 92, 15:48
  4. میخوام زندگیمون از این یکنواختی بیاد بیرون ... خسته شدم
    توسط دریا72 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 11 شهریور 92, 22:53

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.