به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 40 نخستنخست 123456789101112132333 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 398
  1. #21
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 01 تیر 97 [ 15:49]
    تاریخ عضویت
    1390-2-11
    نوشته ها
    1,002
    امتیاز
    17,617
    سطح
    84
    Points: 17,617, Level: 84
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 233
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    3,189

    تشکرشده 3,297 در 818 پست

    Rep Power
    116
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    سلام نادیای عزیز من کلا سخت با افراد ارتباط برقرار می کنم بر خلاف میل باطنیم
    خیلی دلم می خواست بیام از افرادی که رو صندلی داغ می شینن سوال بپرسم اما چون اکثرتون رو زیاد نمی شناسم نمی تونستم بیام ولی یکی از اعضا باعث شد بیام و خجالتو کنار بذارم
    نادیا جان شما چه پیشنهادی داری تا من راحت تر با افراد ارتباط بر قرار کنم؟
    سوالای من:
    1-دینتو چقدر می شناسی؟چقدر تو زندگیت تاثیر داره؟اگه قرار باشه در این باره به خودت نمره بدی چه نمره ای می دی؟
    2-به کدوم امام ارادت خاصی داری؟آیا به زیارتش رفتی؟
    3-چقدر به نماز اهمیت می دی؟
    4-نظرت راجع به کلمات زیر
    خدا
    مهدی(عج)
    مدینه
    کعبه
    کربلا
    قیامت
    رجعت
    5-آیا ذکر یا دعائی هست که تو مواقع حساس بخونی؟

    7-ازین که همه سوالاتم مذهبی ست چه حسی داری؟
    8- چند تا سوال ازت پرسیدم؟
    9-مطمئنی اشتباه نمی کنی؟

    موفق باشی

  2. 8 کاربر از پست مفید رایحه عشق تشکرکرده اند .

    رایحه عشق (دوشنبه 03 مهر 91)

  3. #22
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 اردیبهشت 98 [ 09:11]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    939
    امتیاز
    15,687
    سطح
    80
    Points: 15,687, Level: 80
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,262

    تشکرشده 5,821 در 1,048 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    142
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    سلام رایحه عشق عزیز

    ببخشید نمیتونم نقل قول کنم و جواب هاتو ابنجوری میدم چون نمیدونم چرا از سرکارم نه میتونم نقل قول کنم و نه رنگ نوشته هامو تغییر بدم.

    امیدوارم به بزرگواری و زیبایی بینهایت خودت، ببخشی

    نادیا جان شما چه پیشنهادی داری تا من راحت تر با افراد ارتباط بر قرار کنم؟

    پیشنهادم اینه که نترسی از کسی یا چیزی.
    ترس برادر مرگه
    و اینکه پیش داوری نکنی که مثلا اگه فلان حرف رو بزنم چی میشه؟؟

    اصلا خیال کن این حرف و بزنی بدترین حالتش چی میتونه باشه؟؟
    نمیکشنت که
    عوضش حرفت و زدیو نذاشتی تو دلت عقده و قلمبه بشه

    چه بسا همین حرفای قلمبه شده ، یه روزی منفجر شن و همه چیزو از هم بپاچونن

    نگران نباش عزیزم
    هیچکی از شما بالاتر نیست...هممون آدمیم و احساس داریم..خیال نکن از بقیه پایینتری و اعتماد به نفست رو حفظ کن
    کسی بهت حمله نمیکنه عزیزم

    -دینتو چقدر می شناسی؟چقدر تو زندگیت تاثیر داره؟اگه قرار باشه در این باره به خودت نمره بدی چه نمره ای می دی؟

    باهاش آشنایی دارم، البته نه بطور کامل
    بیشتر مسائل دینی من ،وجدانیاتم هستند و البته تو زندگیم تاثیر زیادی دارند
    مثلا از دروغ،تهمت،دزدی،دلشکستن،ما ل کسی رو خوردن،بددهنی،توهین،آزار دیگری و....خوشم نمیاد و ازشون میترسم
    شاید نمره 16 بدم

    -به کدوم امام ارادت خاصی داری؟آیا به زیارتش رفتی؟

    امام رضا---بله رفتم

    3-چقدر به نماز اهمیت می دی؟

    هرکسی یه دیدی نسبت به نماز و روزه و احکامش داره
    من نماز میخونم ...نه برای ترس از جهنم و آتیش و اینچیزا
    نماز بهم آرامش روحی میده و احساس میکنم به خدا نزدیکتر میشم

    خدا

    عاشقشم و خیلی جاها دستمو گرفته

    مهدی(عج)

    منتظرشم

    مدینه

    رفتم و از نزدیک زیارت کردم..حس خاصی نداشتم

    کعبه

    رفتم و دورش طواف کردم..اونموقع دلم یکم میلرزید..شاید چون جو بخصوصی اونجا بود

    کربلا

    رفتم و زیارت کردم..هر لحظه احتمال میدادم یه بمب کنارم منفجر شه

    قیامت

    همین دنیاست هم اون دنیا

    رجعت

    اطلاعی دربارش ندارم..احساس خاصی هم دربارش ندارم

    5-آیا ذکر یا دعائی هست که تو مواقع حساس بخونی؟

    صلوات

    7-ازین که همه سوالاتم مذهبی ست چه حسی داری؟

    حس اینکه آدم خیلی مذهبی نیستی و میخواستی مذهب رو از دریچه ذهن من ببینی چجوریه

    8- چند تا سوال ازت پرسیدم؟

    با این شد 17 تا

    9-مطمئنی اشتباه نمی کنی؟

    با این شد 18 تا



  4. 9 کاربر از پست مفید نادیا-7777 تشکرکرده اند .

    نادیا-7777 (سه شنبه 04 مهر 91)

  5. #23
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 اردیبهشت 94 [ 09:58]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    محل سکونت
    ایران_شیراز
    نوشته ها
    3,167
    امتیاز
    21,370
    سطح
    92
    Points: 21,370, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 980
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdrive1000 Experience Points10000 Experience Points
    تشکرها
    14,388

    تشکرشده 15,109 در 3,401 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    341
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    با سلام..

    نوبت نادیا عزیز تموم شده.

    از نادیا جان تشکر میکنم و براش آرزوی موفقیت دارم و ممنون از جوابای خوبت

    بعد از هماهنگی با دوست عزیزی که قراره بعنوان نفر بعدی بیاد، اسمش رو اینجا اعلام میکنم.






  6. 5 کاربر از پست مفید ویدا@ تشکرکرده اند .

    ویدا@ (پنجشنبه 06 مهر 91)

  7. #24
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 اردیبهشت 94 [ 09:58]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    محل سکونت
    ایران_شیراز
    نوشته ها
    3,167
    امتیاز
    21,370
    سطح
    92
    Points: 21,370, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 980
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdrive1000 Experience Points10000 Experience Points
    تشکرها
    14,388

    تشکرشده 15,109 در 3,401 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    341
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    با سلام به تمامی طرفداران صندلی داغ


    نفر بعدی که روی صندلی داغ میشینه unknownGirl هست که افتخار دادن و دعوت ما رو پذیرفتن

    ایشون دوست جدید ما هستن که همه ما دوست داریم بیشتر باهاشون آشنا بشیم.....

    unknownGirl عزیز ضمن خوش آمد بفرمایید روی صندلی......



  8. 8 کاربر از پست مفید ویدا@ تشکرکرده اند .

    ویدا@ (چهارشنبه 05 مهر 91)

  9. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 اردیبهشت 93 [ 10:47]
    تاریخ عضویت
    1391-5-28
    نوشته ها
    93
    امتیاز
    1,541
    سطح
    22
    Points: 1,541, Level: 22
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    503

    تشکرشده 496 در 107 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم



    مرسی ویدا جان که منو انتخاب کردید

    دوستان هر سؤالی داشته باشید من در خدمتم :)


  10. 7 کاربر از پست مفید unknownGirl تشکرکرده اند .

    unknownGirl (پنجشنبه 06 مهر 91)

  11. #26
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 اردیبهشت 94 [ 09:58]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    محل سکونت
    ایران_شیراز
    نوشته ها
    3,167
    امتیاز
    21,370
    سطح
    92
    Points: 21,370, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 980
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdrive1000 Experience Points10000 Experience Points
    تشکرها
    14,388

    تشکرشده 15,109 در 3,401 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    341
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    سلام unknownGirl عزیز

    بازم ازت ممنونم دعوت ما رو قبول کردی

    اینم سوالای من:

    پاییز چه حسی برات داره و کلا پاییز رو وصف کن

    از زندگیت چقدر راضی هستی؟

    از چه رنگی خوشت میاد؟

    زیباترین روز زندگیت کی بوده؟

    مهمترين آرزوي كه داري چيه؟

    با همدردی چه جور آشنا شدی؟

    از چه خصوصیات خودت بدت میاد؟

    اوقات فراغت رو چه جور پر میکنی؟

    پدر و مادرت در زندگیت چه نقشی دارن؟

    یه جمله درباره پدر و مادر

    خودت رو در یک جمله تعریف کن

    فعلا این مقداری از سوالاتمه بقیش هم تو راهه......

  12. 5 کاربر از پست مفید ویدا@ تشکرکرده اند .

    ویدا@ (سه شنبه 04 مهر 91)

  13. #27
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    نخیر انگاری به من مرخصی نیومده نمیزارند که ..

    خواب بودما نمیزارند برم مرخصی کمی استراحت کنم


    من اومددددددددددم


    سلام دوست عزیز . خوش اومدی


    با اونکه شناختی از شما ندارم اما سوالاتم رو میپرسم تا دوستان بیشتر باشما آشنا بشند.

    * احساس میکنم کاربربودی قبلا در این تالار عضویت داشتی .

    اول بگو جنسیت تون چیه که راحتر بتونیم سوال کنیم. چون در پروفایلتون قید نشده .

    * دوست دارم بگی احساسات که روی صندلی نشستی چیه؟

    ناراحت که نیستی ؟

    چطور شخصیتی هستید ؟

    روحیه ات چطوره؟

    در مورد زندگی شخصیت می تونی مختصری بگی؟ (البته تا جایی که برات امکان داره)

    بدترین خصوصیت اخلاقی که داری چیه؟

    بهترین خصوصیتت چیه؟

    زندگیتو تاحالا فرازو نشیب زیاد داشته راضی بودی؟

    نیمه پر لیوان همیشه در موردت صدق کرده؟

    ناامید شدی ؟

    ناامیدی همیشه نیمه دیگر لیوان را هم خالی می کنه قبول داری؟

    تاحالا تو شرایطی قرار گرفتی که بگی آخر دنیاست؟

    چیکار کردی؟

  14. 6 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (چهارشنبه 05 مهر 91)

  15. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 اردیبهشت 93 [ 10:47]
    تاریخ عضویت
    1391-5-28
    نوشته ها
    93
    امتیاز
    1,541
    سطح
    22
    Points: 1,541, Level: 22
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    503

    تشکرشده 496 در 107 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    نقل قول نوشته اصلی توسط ویدا@
    سلام unknownGirl عزیز

    ســـــــــــــــــلام :)

    بازم ازت ممنونم دعوت ما رو قبول کردی

    قربونت عزیزم

    اینم سوالای من:

    پاییز چه حسی برات داره و کلا پاییز رو وصف کن


    پاییـــــز ... پاییز هزار رنگ برای من بی رنگ و بی حسه ... کلا حسی نسبت بهش ندارم ...


    از زندگیت چقدر راضی هستی؟


    از بودنم راضی هستم از عملکردم نه خیلی



    از چه رنگی خوشت میاد؟


    سبز و مشکی رو خیلی دوست دارم


    زیباترین روز زندگیت کی بوده؟

    بین روزای زندگیم فرق نمیذارم ... ولی هیچ کدوم زیبا نبوده چون اگه زیبا معنی داشته باشه زشت هم معنی پیدا میکنه ... روزهام همه یه مسیر بوده ... از اتفاقات هم خیلی خوشحال نمیشم که چیزی رو برام زیبا کنه چیزایی هم براش زحمت کشیدم یه روزه به دست نیومده ..


    مهمترين آرزوي كه داري چيه؟

    اول از همه آرامش میخوام ...
    بعدش
    آرزو دارم بتونم کارامو راست و ریس کنم از لحاظ مالی و برم دنبال عشق زندگیم یعنی طبیعت و حشرات، برم حشره شناسی بخونم

    و یه تصویر رویایی اینکه بعدش برم تو یه جنگل یه کلبه واسه خودم بسازم پر از کتاب و اونجا پیر بشم ولی سالم باشم ...
    قایقی خواهم ساخت ... خواهم انداخت به آب....
    دور خواهم شد دوووووووور ....



    با همدردی چه جور آشنا شدی؟

    با همدردی از سال 87 آشنا بودم و همه بچه های فعالش رو میشناختم با اون آشنام که اینجا عضو فعال بود در مورد تاپیکا بحث میکردیم ولی خب نیومدم عضو بشم ...

    از چه خصوصیات خودت بدت میاد؟

    از نوارهای والدم اغلب بدم میاد

    اوقات فراغت رو چه جور پر میکنی؟

    عاشق کتاب خوندنم
    رمان، تاریخی
    ولی اگر که کاریم نداشته باشن دلم میخواد ساعتها و ساعتها در سکوت سر کنم تو دل طبیعت جایی که کسی نباشه ..


    پدر و مادرت در زندگیت چه نقشی دارن؟

    بیشتر از خودم نقش داشتن متأسفانه ..

    یه جمله درباره پدر و مادر

    مانند تیری که از چلۀ کمان رها میشه پدر و مادر به فرزندشون جهت و قدرت و معنی میدن
    با وجود اینکه فقط یه نقطۀ آغازن ولی میتونن براش یه آغاز بدفرجام باشن ...


    خودت رو در یک جمله تعریف کن

    من بودنم انقدر رسمیت دارد که یک سلول میتونه خودشو "من" خطاب کنه...

    فعلا این مقداری از سوالاتمه بقیش هم تو راهه......

    نقل قول نوشته اصلی توسط پدربزرگ
    نخیر انگاری به من مرخصی نیومده نمیزارند که ..

    خواب بودما نمیزارند برم مرخصی کمی استراحت کنم


    من اومددددددددددم


    خـــــــوش اومــــــــــدین


    سلام دوست عزیز . خوش اومدی



    ســـــــــلام مرسی دوست من


    با اونکه شناختی از شما ندارم اما سوالاتم رو میپرسم تا دوستان بیشتر باشما آشنا بشند.

    در خدمتم

    * احساس میکنم کاربربودی قبلا در این تالار عضویت داشتی .

    اول بگو جنسیت تون چیه که راحتر بتونیم سوال کنیم. چون در پروفایلتون قید نشده .


    من دختر هستم


    * دوست دارم بگی احساسات که روی صندلی نشستی چیه؟

    احساس میکنم آدم مهمی هستم


    جدای از شوخی حس خاصیه که کسانی که آدم رو نمیشناسن از آدم سوال کنن مثل اینکه خودشو بخواد تجزیه و تحلیل کنه یه جور استرس برای تشخیص حقیقت و تازه بیانش ... نمیدونم منظورمو متوجه شدین یا نه ....


    ناراحت که نیستی ؟


    نه واسه چی ناراحت ؟ صندلیش راحته که


    چطور شخصیتی هستید ؟


    مرموز ، درونگرا، ساکت ، خجالتی، آروم و زود رنج و در کنار اینا خیلی هم شر و شلوغ و خوش خنده و مغرور



    روحیه ات چطوره؟


    خیلی شادم رو چیزی که ناراحتم کنه کلید نمیکنم و این مهارتیه که دارم و گاهی ازش خیلی زیادی استفاده میکنم...

    مگر اینکه اون واقعا کلید کنه رو من


    در مورد زندگی شخصیت می تونی مختصری بگی؟ (البته تا جایی که برات امکان داره)

    خیلی زندگی آروم و کم ماجرایی دارم چون ماجراهای بیرونی رو با خودم و خودمو با اونا قاطی نکردم ماجراهام تو مغزمه


    بدترین خصوصیت اخلاقی که داری چیه؟

    عصبی میشم و قهر میکنم
    ولی همیشه نسبت بهش آگاهم و به خاطر همین به مرور دارم کمترش میکنم و یه خرده هم پیشرفت داشتم


    بهترین خصوصیتت چیه؟

    خیلی ساده حرف میزنم و پشت حرفام نیش و کنایه نیست اصلا

    زندگیتو تاحالا فرازو نشیب زیاد داشته راضی بودی؟

    نه اونجوری که دیگران از فراز و نشیب تعریف میکنن


    نیمه پر لیوان همیشه در موردت صدق کرده؟


    اینجاشو نگرفتم شرمنده


    ناامید شدی ؟

    ناامیدیم خیلی کم دوامه خیـــــــــــــــلی

    ناامیدی همیشه نیمه دیگر لیوان را هم خالی می کنه قبول داری؟

    بله قبول دارم

    تاحالا تو شرایطی قرار گرفتی که بگی آخر دنیاست؟

    آره شده گاهی فقط زمانش خیلی کم بوده


    چیکار کردی؟


    اگه عصبی باشم گریه و جیغ و داد
    اگه آروم باشم فقط غصه میخورم تا از غصه پر بشم و عصبی بشم و بعد جیغ و داد بعدش تا چند ماه دیگه این حالتو دیگه تجربه نمیکنم



  16. 7 کاربر از پست مفید unknownGirl تشکرکرده اند .

    unknownGirl (سه شنبه 04 مهر 91)

  17. #29
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    سلام خسته نباشید سو ا ل از شما
    1ـ چه خواننده موسیقی دوست دارید
    2ـ چه رشته ورزشی دوست دارید
    3ـ بهترین هدیه ای که تا حا لا گرفتی
    4ـ مهمترین چیزی که از همدردی یاد گرفتی
    5ـ ایا تالار توانسته تغییر مثبتی در شما ایجاد کنه چه تغییری
    6ـ دوست داری نفر بعد صندلی داغ چه باشد
    7ـ نظرتان درباره صندلی داغ چه است
    8ـ جمله زیر در یک خط توصیف کن
    مدیرهمدردی
    کیوان
    حامد
    خانم فرشته مهربان
    خانم نادیا 7777
    خانم ویدا
    خانم دختر مهربون
    خانم پاییزان
    پدر بزرگ
    فرهنگ 27
    محمد ابراهیمی
    خانم بهار زندگی
    خانم سارا بانو
    خانم بی نهایت
    خانم مریم 123
    مسافر زمان
    اقای خار پشت

    9ـ منطقی ترین فرد توی تالار معرفی کن
    10ـبه یاد موندنی اهنگی که شنیدین
    11ـ نظرتان درباره صندلی داغ چه است
    12ـیک بیت شعر قشنگ بگو
    13ـ بهترین کتابی که مطا لعه کردید نام ببرید
    14ـ یک ضرب ا لمثل بگوید
    15ـ جدید ترین فرد توی تالار معرفی کن
    16ـ بهترین اسباب بازی دوران بچگی ات چی بوده
    17ـ چه ماشینی دوست دارید
    18ـ چه غذایی دوست دارید
    19ـ چه غذایی خوب درست می کنید
    20ـصندلی داغ مجازی چه حسی بهت میده
    21ـ کدام سو ا ل داغت کرد
    امیدوارم همیشه موفق باشید

  18. 7 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    محمدابراهیمی (سه شنبه 04 مهر 91)

  19. #30
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    اعتقادت به مذهب چطوریه؟

    آدم مومنی هستی؟

    نماز می خونی؟

    خدات چه رنگیه؟

    کجا خدا را بیشتر از هر موقع دیگه حسش کردی؟

    تعریف از زندگی چیه؟

    آدم خوشبختی هستی؟

    خوشبختی را تو چی می بینی؟

    اگه بهت بگن با یک چیز فقط می تونی خوشبخت باشی انتخاب کن چیرو انتخاب می کنی؟

    از شهری که زندگی می کنی راضی هستی؟

    كدوم خيابونو از همه خيابونا بيشتر دوست داري؟

    چرا ازش خاطره داری؟

    اگه قرار باشه محل زندگیتو تغییر بدی کجا می ری؟

    اهل مهماني و تفريح هستي ؟ يا مهماني هاي خانوادگي؟

    بيشتر دوست داري با خانواده بري مسافرت يا با دوستات ؟

    اصلا تا حالا با دوستات مسافرت رفتي ؟

    چقدر می شه بهت اطمینان کرد؟

    غرور را می تونی تعریف کنی؟

    چنددرصد مغرور هستی؟

    تاحالا باعث شکستت شده؟

    غذاي مورد علاقت چيه ؟

    غذای بیرون را دوست داری؟

    بيشتر دخترا بي وفا هستن يا پسرا ؟

    من میام حالا حلاها سوال برات طرح میکنم

  20. 5 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (چهارشنبه 05 مهر 91)


 
صفحه 3 از 40 نخستنخست 123456789101112132333 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.