سلام نادیای عزیز من کلا سخت با افراد ارتباط برقرار می کنم بر خلاف میل باطنیم
خیلی دلم می خواست بیام از افرادی که رو صندلی داغ می شینن سوال بپرسم اما چون اکثرتون رو زیاد نمی شناسم نمی تونستم بیام ولی یکی از اعضا باعث شد بیام و خجالتو کنار بذارم
نادیا جان شما چه پیشنهادی داری تا من راحت تر با افراد ارتباط بر قرار کنم؟
سوالای من:
1-دینتو چقدر می شناسی؟چقدر تو زندگیت تاثیر داره؟اگه قرار باشه در این باره به خودت نمره بدی چه نمره ای می دی؟
2-به کدوم امام ارادت خاصی داری؟آیا به زیارتش رفتی؟
3-چقدر به نماز اهمیت می دی؟
4-نظرت راجع به کلمات زیر
خدا
مهدی(عج)
مدینه
کعبه
کربلا
قیامت
رجعت
5-آیا ذکر یا دعائی هست که تو مواقع حساس بخونی؟
7-ازین که همه سوالاتم مذهبی ست چه حسی داری؟
8- چند تا سوال ازت پرسیدم؟
9-مطمئنی اشتباه نمی کنی؟
موفق باشی![]()





پاسخ با نقل قول






علاقه مندی ها (Bookmarks)