با سلام
من شاغل هستم وامروز روز تولدم بود.یکی از همکارانم که مجرده به این مناسبت یه شاخ گل سرخ به من هدیه داد. من واقعا نمی دونستم چکار کنم در ضمن من متاهل هستم لطفا کمکم کنید من نمی خوام آبروی خانوادم بره .
تشکرشده 11 در 5 پست
با سلام
من شاغل هستم وامروز روز تولدم بود.یکی از همکارانم که مجرده به این مناسبت یه شاخ گل سرخ به من هدیه داد. من واقعا نمی دونستم چکار کنم در ضمن من متاهل هستم لطفا کمکم کنید من نمی خوام آبروی خانوادم بره .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)