به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 23 , از مجموع 23

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 06 شهریور 91 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    477
    سطح
    9
    Points: 477, Level: 9
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 17 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    چگونه باید با مزاحمت های خیابانی برخورد کرد؟

    با سلام به همه دوستان گلم

    موضوعی که می خوام در موردش نظرتون رو بدونم فقط مشکل من نیست، مشکل بسیاری از خانمها ودخترخانم هایی که در این جامعه زندگی می کنند هم هست.

    حتما شده که یک روز که افکار مزاحم ذهنتون رو پر کرده و حوصله هیچ کاری رو هم ندارید برای کمی قدم زدن وتنفس هوای آزاد برید بیرون از خونه و توی خیابونهای اطراف منزل قدمی بزنید،تا بتونید کمی افکار منفی رو از خودتون دور کنید. اما هیچگاه احساس بهتری پیدا نخواهید کرد، زیرا اینجا ایران است!!!!!!! نگاه های آزار دهنده و متلک ها و تیکه اندازی های جنس مذکر یک لحظه هم شما را راحت نمی گذارد!!!!
    این مسئله انگار که همیشه با ماست! زمانی که نوجوان بودیم در مواجهه با همچین چیزی سر بزیر می انداختیم و فرار می کردیم فکر می کردیم که مثلا وقتی 30 ساله شویم و کاری داشته باشیم و تحصیلاتی! دیگر ازین مشکلات نخواهیم داشت!

    من الان 28 سالمه، ظاهر ساده و خشنی هم دارم :rolleyes: ومعمولا دیگران منو یه آدم جدی و سنگین میدونن با این وجود باز هم هر از چند گاهی این قضیه بشدت باعث عصبانیت و ناراحتیم میشه
    حتی چند بار هم پیش اومده که در گیر شدم با اینطور آدمها، نمونه ش همین امروز که مجبور شدم پسرکی که راه پیاده رو رو سد کرده بود و موقع عبور من به من دست زد رو بزنم و به صاحب کارش شکایت کنم، اما واقعا چه فایده چون بعدش احساس حماقت کردم! هم ازم سوء استفاده شده بود و هم رفتاری رو کرده بودم که در شان من نبود.

    به نظر شما در برابر این گونه رفتارها چطور باید برخورد کرد؟
    چطور توی جامعه ای که دم از دین و خدا می زنن آدماش از هر صنفی و دسته ای به این راحتی به خودشون اجازه هر گونه تجاوزی رو به حقوق دیگران میدن؟!

    البته من دقیقا نمی دونستم این موضوع رو کجا باید مطرح کنم، شاید چندان یک مشکل فردی نباشد و بیشتر معضل اجتماعیی ست!

  2. 4 کاربر از پست مفید آتوسا تشکرکرده اند .

    آتوسا (سه شنبه 07 شهریور 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:01 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.