سلام به همه دوستان خوب همدردی
همونطور که همتون اطلاع دارید از روز یکشنبه طی زلزله های اخیر استانمون،به شدت لرزیدیم
ووحشت تمام شهر رو فراگرفت.والان که 4 روز از اون روز میگذره هر روز 3 الی 4 زمین لرزه رو
احساس می کنیم.مردم هنوز از خیابونها جمع نشدند.البته که خودم هم مجزا نیستم،هرلحظه
وثانیه منتظر یک رویداد دیگه ام،برای لحظه ای که چشمام رو می بندم خواب زلزله وفلاکت ومرگ
ومیر می بینم راحت تر بگم که اصلا آرامش روحی ندارم.اما وقتی به اطرافیانم دقت می کنم
می بینم که خیلی ها وضعشون از من وخیم تره! همسایه از شدت ترس سکته کرد وفوت شد،
خواهرم از ترسش عین آدمهای روانی شده و یه گوشه کز کرده ومی لرزه...پسرش شبها
نمی تونه بخوابه وداد وفریاد می کنه وخیلی موارد دیگه...
حالا من واقعا نمی دونم چه کاری از دستم برمیاد تا بتونم قدری از نا آرومی های خودم
واطرافیانم بکاهم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)