به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 27 , از مجموع 27

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 آذر 92 [ 19:06]
    تاریخ عضویت
    1390-7-10
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    1,935
    سطح
    26
    Points: 1,935, Level: 26
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    بهترین برخورد با همسر پرخاشگر ...

    خوب با سلامی دوباره به دوستان .

    پیرو تاپیک طلاق یا ادامه به دلیل اینکه تعداد صفحات زیاد شد این تاپیک رو ایجاد کردم .

    لطفا برای رسیدن به نتیجه خوب لطفا متن ها رو به دقت مطالعه کنید .

    من دو سال ازدواج کردم . با همسرم 3 سال دوست بودم . کلا خانواده من و از جمله خوده من افرادی با حوصله و صبوری هستیم و معمولا گذشتمون در رابطه با اتفاقات و مشکلات زیاده و کمتر کینه به دل می گیریم .

    بزرگترین مشکل بنده با همسرم در رابطه با پرخاشگری ‏ دروغهای الکی و روابطم با ایشون هست.

    در مورد پرخاشگری فرض کنید همسر شما در مورد موضوعی از شما رنجیده و یا ناراحت می شه و به شما گله گی یا اعتراض می کنه . بهترین راه حل یه معذرت خواهی و دل جویی از طرف هست اما همسر من نه تنها معذرت خواهی نمی کنه بلکه فورا شروع به داد و بیداد سر و صدا و حتی تهمت و ایراد اشکال به من می کنه .

    آخرین موردی که بحثمون شد رو شرح می ددم . همسرم معمولا زمانی که می خواد جایی بره اعم از دعوت خواهرهاش یا دیگر اقوام همیشه بدون هماهنگی با من و دقیقا دقیقه نود با من در میون می زاره مثلا خواهرش ما رو دعوت کرده خیلی راحت باهاش هماهنگ می کنه و میزاره روزه مورد نظر می رسه و به من در اصل اطلاع رسانی می کنه ...!!! اصلا هم فک نمی کنه که شاید من نتونم بیام یا کار داشته باشم یا اصلا دوست نداشته باشم بیام . وقتی اعتراض می کنم شروع می کنه به حرفهایی در مورد اینکه تو دوست نداری خونه خواهرم بیایی در صورتی که سابقه نداشته من نرم .

    در مورد بعدی مثلا برای حرکت از جایی ساعت 6 با من هماهنگ کرده و با توجه به اصرار من برای 30 دقیقه جابجایی اصلا قبول نکرد و گفت الا و بلا ساعت 6 بیا . جالبه که من با سختی و مشقت زیاد و خستگی ساعت 6 خودم رو رسوندم و دیدم خوابیده و وقتی بیدار شد تا حاضر بشه شد ساعت 6.30 و من اعتراض کردم که چرا 30 دقیقه بی جهت منو معطل کردی حتی حتی تکرار می کنم 1 نیم چه هم معذرت خواهی نکرد و شروع کرد به داد و بیداد که الاف شدی که شدی و جالبه که حرفهای واقعا نا مربوط و بی ادابانه زد .


    من موندم این ادم چرا اینقدر بد اخلاق ، بی ادب و مشکل دار هست ؟ ایا از مهربونی زیاده منه طرف رو برداشته ؟


    تاپیک قبلی من http://www.hamdardi.net/thread-18434.html

  2. 3 کاربر از پست مفید ali323 تشکرکرده اند .

    ali323 (شنبه 21 مرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.