به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 50
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 31 فروردین 92 [ 19:02]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    158
    امتیاز
    898
    سطح
    15
    Points: 898, Level: 15
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    564

    تشکرشده 567 در 144 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تنفر از خودم (به خاطر رابطه های زیاد در گذشته)

    محبوب جان
    گریه آغاز شتتشوی دل و ذهنت برای شروع یه زندگیه جدیده،گریه آغاز حرکت برای آرامشه،گریه حرکت به سمت جایگزینی افکار مثبته
    از این فرصت استفاده کن

  2. 2 کاربر از پست مفید Amiran تشکرکرده اند .

    Amiran (پنجشنبه 12 مرداد 91)

  3. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 31 مرداد 91 [ 21:48]
    تاریخ عضویت
    1391-5-04
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    539
    سطح
    10
    Points: 539, Level: 10
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    52

    تشکرشده 52 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تنفر از خودم (به خاطر رابطه های زیاد در گذشته)

    سلام دوستان.
    من ضعیف ترین و منفور ترین آدم رو زمینم.
    ذراه ای اراده ندارم.
    ذره ای عزت نفس ندارم.
    تمام زندگیم شده رویا پردازی و حرف زدن با خودم. حتی راه هم که میرم در دنیای واقعی نیس. همش تو رویام که یه جای دیگه ام با آدمای دیگه.
    حتی لحظه ای از رویا بیرون نمیام. فقظ در خوب.
    بقیه دارن چجوری زندگی میکنن و من چه جور..........
    دیگه واقعا به این نتیجه رسیدم که زنده موندنم بی فایده اس. فقط دارم اکسیژن حروم میکنم.
    الان هم به فکرخودکشی ام...................

  4. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 18:57]
    تاریخ عضویت
    1389-10-26
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    2,307
    سطح
    29
    Points: 2,307, Level: 29
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    70

    تشکرشده 71 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تنفر از خودم (به خاطر رابطه های زیاد در گذشته)

    چه راحت طلبی هستی تو که میخوای راحتترین راه رو انتخاب کنی
    یه تلنگوری به خودت بزن بیدار شو ببین جه چیزای با ارزشی دوروبرتن
    زندگی جاریست

  5. کاربر روبرو از پست مفید yasmin44 تشکرکرده است .

    yasmin44 (جمعه 20 مرداد 91)

  6. #24
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 31 مرداد 91 [ 21:48]
    تاریخ عضویت
    1391-5-04
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    539
    سطح
    10
    Points: 539, Level: 10
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    52

    تشکرشده 52 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تنفر از خودم (به خاطر رابطه های زیاد در گذشته)

    راحتی نیس........
    هیچ انگیزه و امیدی ندارم دیگه. از پس هیچ کاری بر نمیام من.
    کاش میمردم

  7. #25
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: تنفر از خودم (به خاطر رابطه های زیاد در گذشته)

    سلام دوست خوبم

    من تاپیکت رو در تاپیکهایی که نیاز به حضور کارشناسان داره قرار میدم

    منتظر باش..حتما میان و کمکت میکنن


  8. 3 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    maryam123 (جمعه 20 مرداد 91)

  9. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 25 بهمن 92 [ 22:19]
    تاریخ عضویت
    1391-5-13
    نوشته ها
    47
    امتیاز
    599
    سطح
    11
    Points: 599, Level: 11
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    162

    تشکرشده 157 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تنفر از خودم (به خاطر رابطه های زیاد در گذشته)

    سلام دوست عزیز چرا این همه ناامیدیو احساس ضعف میکنی
    همه تو زندگیشون دچار اشتباه میشن اما مهم اینه متوجه بشن و بخوان جبران کنن
    خوش شانسی که سرت به سنگ خورده و میخوای از نو شروع کنی پس معلومه قوی هستی
    ضعیف نباش چون ابتدای راهی بنظرت سخت وغیرممکن میاد
    بخدا توکل کن مطمئنم موفق میشی

  10. 3 کاربر از پست مفید monayi تشکرکرده اند .

    monayi (جمعه 20 مرداد 91)

  11. #27
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: تاپیک های نیازمند به حضور کارشناسان تالار



    [size=medium]دوست محبوبم سلام

    در این ایام که ملکوت آسمانها وزمین در تکاپو برای رقم زدن بهترین سرنوشت برای انسان (بهترین و شریفترین مخلوقات خدا) هستند، من هم از خدا میخوام که بهترین هدایت رو نصیب شما بکنه و بهترین سرنوشت رو برات رقم بزنه.

    دوست عزیز و دوست داشتنی، فکر کردن به خودکشی از نشانه های افسردگی است و افسردگی قبل از هر چیز نیازمند مشاوره با روانپزشک و درمان دارویی است. اینها از این جهت است که روح و جسم در وحدت با یکدیگر هستند و ناراحتیهای جسمی و روحی میتوانند متقابلا بر روح و جسم تاثیر بگذارند. از اینرو در این لحظه پیشنهاد میکنم حتما نزد روانپزشک بروید و همین مسائل و تصمیم تان را برای خودکشی به اطلاع ایشون برسونید. لطفا اینکار رو قبل از اینکه دیر بشه انجام بده.

    در کنار آن هم همانطور که دوستان گفتند سعی کن با خودت آشتی کنی و به خودت بعنوان یکی از بهترین مخلوقات خداوند که صاحب تعقل و اراده است و شایسته مقام خلیفة الهی، احترام بگذاری و خودت را دوست داشته باشی. لطف و محبتی که به دوستات میکردی رو از خودت دریغ نکن. برای خودت غذایی رو که دوست داری بپز، یک روز در میون یک دوش ولرم و کوتاه بگیر، لباسهای شاد و رنگ وارنگ بپوش، ریه هات رو پر از اکسیژن کن، استراحتت را تنظیم کن: تا دیروقت بیدار نمون و سحر خیزی رو تو برنامه ات بگذار. قبل از طلوع آفتاب بیدار شو و نماز صبحی بخون و برو پرده رو بزن کنار و ببین چقدر زیبا و شگفت انگیز شب تاریک به صبح روشن و زیبا و نورانی تبدیل میشه. من عاااااشق اون لحظات گرگ و میش صبح هستم و از اون بیشتر عاشق اینم که توی اون لحظات به دامن طبیعت برم (حد اقلش این که برم توی تراس و چند لحظه ای خیره بشم به آسمون). تحقیقات نشان میدهد که هورمونهای ضد افسردگی در بدن در همون ساعات صبح ترشح میشه به شرط بیدار بودن! حالا میفهمیم که فلسفه سحر خیزی و نماز صبح خوندن که خودش یه نوع شارژ انرژیهاست در اون ساعات حکمتش چیه. و اینکه این شارژ انرزی مکرر با نمازهای بعدی در طی روز تکرار بشه.

    استفاده از عرقیات آرامبخش مثل بیدمشک، بهار نارنج و گلاب خیلی نافع است، نوشیدن آب به مقدار کافی، و خوردن غذاهای پاکیزه (دستور قرآن) یعنی غذاهایی که برای بدن شما مناسب است مثل غذاهای گرم و انرزی بخش و مصرف میوه جات و سبزیها بقدر کافی و عدم مصرف غذاهای فست فودی و سوسیس کالباس و نوشابه های صنعتی (پپسی و...) و نیز غذاهای مانده و بیات و کنسروی.

    و در نهایت مدیریت ذهن و تمرین زیبا کردن فکر. خیلی مقتدرانه جلوی افکار سرگردان رو بگیر. بهشون توقف بده. تا افکار مخرب یا نا خواسته به سراغت میان خیلی فاعلانه ذهنت رو متوقف
    کن و ببر به سمت دیگری. مثلا میتونی چشمت رو ببندی و یک باغ پر از گلهای زیبا رو تصور کنی. بعد کم کم با تمرین میتونی اصلا فکر نکنی و هر وقت که خودت بخواهی و در کمال آگاهی و اراده راجع به موصوعی فکر کنی یا نکنی. در کل فکری بودن زیاد خوب نیست ولی میتونی این موضوع رو مدیریت کنی.

    برات آرزوی توفیق دارم
    [/size]



  12. 5 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (جمعه 20 مرداد 91)

  13. #28
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 31 مرداد 91 [ 21:48]
    تاریخ عضویت
    1391-5-04
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    539
    سطح
    10
    Points: 539, Level: 10
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    52

    تشکرشده 52 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تنفر از خودم (به خاطر رابطه های زیاد در گذشته)

    مریم 123
    monayi
    بی دل
    عزیز. ممنونم از توجه و وقتی که گذاشتید.
    من منتظر کمک کارشناسان هستم.
    دوستان من مشکل من الان دیگه قهر یا آشتب با خودم نیس. اینقدر در رویا و خیال غرق شده ام که دیگر توان زندگی ندارم.
    بله پارسال به روانپزشک و مشاور مراجعه کردم ولی هیچ فایده ای نداشت. دکتر احمق داروی اسکیزوفرنی ها رو به من داد و من بعد خوردن داروها روانه ی بیمارستان شدم و بعد از اون دارو هارو ریختم دور.
    من با خواست و میل خودم به رویا میرمو مثه بیمارای اسکیزو نیستم که ناخواسته و بیاراده همش فکر میکنن کسی هست....
    من معتاد رویا هستم. الان 7ساله.
    بارها خاستم ترک کنم و زندگی واقعی رو شروع کنم............... اما نشد. و الان دیگه امیدی به بهبودی ندارم

  14. کاربر روبرو از پست مفید new girl تشکرکرده است .

    new girl (جمعه 20 مرداد 91)

  15. #29
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array

    RE: تنفر از خودم (به خاطر رابطه های زیاد در گذشته)

    این رویا که می گی چیه دقیقا؟ همیشه یه روند داستانی ثابت داره یا متغیره هر بار؟
    موضوع این رویا چیه که رنجت می ده؟

  16. کاربر روبرو از پست مفید meinoush تشکرکرده است .

    meinoush (جمعه 20 مرداد 91)

  17. #30
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: تنفر از خودم (به خاطر رابطه های زیاد در گذشته)

    نقل قول نوشته اصلی توسط منفور

    من ضعیف ترین و منفور ترین آدم رو زمینم.
    ذراه ای اراده ندارم.
    ............

    الان هم به فکرخودکشی ام...................
    نقل قول نوشته اصلی توسط منفور

    من با خواست و میل خودم به رویا میرمو مثه بیمارای اسکیزو نیستم که ناخواسته و بیاراده همش فکر میکنن کسی هست....
    من معتاد رویا هستم. الان 7ساله.
    بارها خاستم ترک کنم و زندگی واقعی رو شروع کنم............... اما نشد. و الان دیگه امیدی به بهبودی ندارم
    مشکلی که شما مطرح میکنی خودش معلوله و علت نیست. که البته این مشکل شما علت العللی دارد تا یک علت واحد که بنده در پاسخهایم تا حدی به اونها اشاره کردم.
    این فکر کردنهای شما مثل یک اعتیاد شده که اتفاقا برای فرار از واقعیتهای نامطلوب زندگیست. میشه گفت هم ارادیست هم نیست. اما نقش اراده شما در ترک این رفتار و پذیرش اینکه مدیریت این مشکل از خود شما شروع میشه و نیازمند تمرین و و ممارست میباشد و نیز اینکه تغییر شرایط و برنامه های زندگی اعم از تغذیه و ... اهمیت اساسی دارند قابل انکار نیست.
    شما میتونید از همین لحظه اراده تون را بکار بگیرید و شروع کنید به رفع مرحله به مرحله این مشکل. و یا اینکه تسلیم این مشکل بشید و در نهایت بد سلیقگی بدترین و پرعقوبت ترین کار یعنی خود کشی رو انتخاب کنید.

    رفتن پیش متخصص یکی از مراحل درمان شماست. اگر پزشکی درمان درستی رو نتونسته انتخاب کنه، معناش این نیست که بقیه پزشکان هم همین کار را خواهند کرد. پزشکتون رو عوض کنید.





  18. 2 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (جمعه 20 مرداد 91)


 
صفحه 3 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 تیر 94, 18:47
  2. سرد شدن نسبت به همسر بدلیل مشکلات زیاد
    توسط سناریا در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 16 خرداد 94, 18:34
  3. از اینکه خیلی زیاد عاشق شوهرمم خسته شدم چون مشکلات زیادی برام ایجاد کرده
    توسط مهشید93 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 دی 93, 15:23
  4. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 خرداد 93, 10:55
  5. استرس شدید -تنبلی زیاد -بی حوصلگی زیاد باعث شده همه اش بخورم
    توسط پونه در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 دی 92, 23:06

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.