به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 29 , از مجموع 29

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 04 مرداد 91 [ 17:24]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    489
    سطح
    9
    Points: 489, Level: 9
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 8 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    از قدم متنفرم

    سلام
    27 سالمه.لیسانس علوم پایه دارم و بیکارم.
    هیچ موقعیت ازدواج مناسبی تا کنون برام فراهم نشده.فکر می کنم به خاطر قدم هست.قدم حدود 20 سانت از متوسط دخترها بلند تره.همیشه از قد بلندم موذب بودم .چه در دوران تحصیل که من رو ته صف و ته کلاس می انداختن.چه در هنگام خرید که تا وارد مغازه می شم قبل از اینکه جواب سلامم رو بدن می گن خانم سایز شما نداریم.چه تو خیابون که نگاه ها یا متلک های برخی افراد راحتم نمی زاره.قیافه قشنگیه ندارم،ولی زشت هم نیستم یک دختر معمولیم از نظر چهره .
    مطئن هستم با همین قیافه اگر قد کوتاه تر بودم شانس های بسیار بهتری برای ازدواج داشتم.
    دلم می خواد ازدواج کنم ولی قدم باعث شده که انتخاب های خیلی محدودی داشته باشم.اکثر پسر ها یا هم قد من هستن یا کوتاه تر.می خوام با کسی ازدواج کنم که هم قد من یا در حدود 5 سانت بلندتر باشه ،نه بیشتر.چون اگر اون هم خیلی قد بلند باشه فکر میکنم در کنار هم زوج مسخره ای می شیم و جلب توجه می کنیم.
    با پسر کوتاه تر از خودم نمی خوام ازدواج کنم .چون می دونم مردها دوست ندارن زنشون بلند تر باشه و نه من دوست دارم بلند تر از شوهرم باشم.ولی متاسفانه اگر کسی شرایطش از نظرم خوب باشه قدش از من کوتاه تره و فکر می کنم در کنار یک مرد قد کوتاه قد بلندی من بیشتر به چشم می اد .می گم کاش قدم کوتاه بود ولی انقدر بلند نبودم.اگر کوتاه بودم می تونستم کفش بلند بپوشم ولی الان هیچ راهی ندارم و کمی هم قوض پیدا کردم.برادرم با اینکه اون هم مثل من قد بلندی داره با دختر قد کوتاه و ظریفی ازدواج کرده و من فکر می کنم نسبت به عروسمون مثل غول می مونم ،نمی تونم با عروسمون خوب باشم.بخصوص اینکه همه از قشنگی و ظرافت اون تعریف می کنند از جمله پدرم.و خود برادرم برای نامزدش هر روز هدیه می خره و برای من که خواهرش هستم هیچ چیز حتی یک تی شرت هم نخریده.و وقتی بهش گله می کنم می گه سایز خانمم راحت گیر می اد اون کوچولو موچولوست ولی برای تو سخت گیر میاد .انقدری شعور نداره که حداقل جلوی عروسمون این حرف رو نزنه.من کمی قد بلند هستم ولی این طور نیست که سایز من نباشه.برا این مسائل باعث شده اعتماد به نفسم روز به روز کم تر شه.نمی خوام به من دلداری بدین و مزایای قد بلند رو یاد اوری کنید.خودم می دونم حرفام نا شکریه و همین که سالم هستم باید خدارو شکر کنم.ولی این واقعیتیه که وجود داره .قد بلند من تو ازدواجم تاثیر بسیار منفی گذاشته.اومدم حرفام رو بگم نه به عنوان اینکه راهنمایی بخوام نه به عنوان اینکه همدردی بخوام .فقط خواستم کمی آروم شم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید ghazalvareh تشکرکرده است .

    ghazalvareh (چهارشنبه 04 مرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.