به نظر من اینکه یکی بخواد به ادم خیانت جنسی بکنه جز اخرین نگرانیا می تونه باشه. خیانت به اعتماد ادم خیلی سخت تره. کلا خیانتای دیگه و ناامیدشدنای ادم از خیلیا معمول تره. من ادمای زیادی دیدم دورو اطرافم که بعضیاشونم مشکل داشتن و جدا هم شدن. اما این شکل از خیانتو (جنسی- چه کم چه زیاد) بین هیچکدومشون ندیدم. مشکلات مهمتر معمولا چیزای دیگه این. عمقی تر و دردآور ترن.
تیکه انداختن وسط خیابونو اینا خوب گلم بی کلاسیه! نمی دونم چه مشخصاتی می تونه ادمی که اینکارو می کنه داشته باشه ولی اگه دوستان راهنمایی کنن می شه احتمالا تشخیصشون بدی. ولی نگاه کردن خوب انواع مختلف داره. من خودم حال و حوصله داشته باشم همه رو نگاه می کنم تو خیابون و بررسی می کنم! چه مرد چه زن چه بچه چه پیر. یکی هم خوشگل باشه یا خوش لباس یا هرچی بازم نگاش می کنم چه مرد چه زن چه بچه چه پیر و جوان. ولی نگاه داریم تا نگاه.
اینا البته نظرات من بود و ممکنه اشتباه کنم.






علاقه مندی ها (Bookmarks)