به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 34
  1. #21
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array

    RE: ارتباط مردا با دخترا...منو ترسونده

    به نظر من اینکه یکی بخواد به ادم خیانت جنسی بکنه جز اخرین نگرانیا می تونه باشه. خیانت به اعتماد ادم خیلی سخت تره. کلا خیانتای دیگه و ناامیدشدنای ادم از خیلیا معمول تره. من ادمای زیادی دیدم دورو اطرافم که بعضیاشونم مشکل داشتن و جدا هم شدن. اما این شکل از خیانتو (جنسی- چه کم چه زیاد) بین هیچکدومشون ندیدم. مشکلات مهمتر معمولا چیزای دیگه این. عمقی تر و دردآور ترن.
    تیکه انداختن وسط خیابونو اینا خوب گلم بی کلاسیه! نمی دونم چه مشخصاتی می تونه ادمی که اینکارو می کنه داشته باشه ولی اگه دوستان راهنمایی کنن می شه احتمالا تشخیصشون بدی. ولی نگاه کردن خوب انواع مختلف داره. من خودم حال و حوصله داشته باشم همه رو نگاه می کنم تو خیابون و بررسی می کنم! چه مرد چه زن چه بچه چه پیر. یکی هم خوشگل باشه یا خوش لباس یا هرچی بازم نگاش می کنم چه مرد چه زن چه بچه چه پیر و جوان. ولی نگاه داریم تا نگاه.
    اینا البته نظرات من بود و ممکنه اشتباه کنم.

  2. 3 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    meinoush (شنبه 07 مرداد 91)

  3. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 شهریور 98 [ 04:45]
    تاریخ عضویت
    1391-1-27
    نوشته ها
    107
    امتیاز
    8,142
    سطح
    60
    Points: 8,142, Level: 60
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    111

    تشکرشده 98 در 58 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ارتباط مردا با دخترا...منو ترسونده

    سلام دوستان.جامعه بدجوری خراب و کثیف شده دیگه نمیشه به کسی اعتماد کرد همین دو روز پیش استادآقامون که مدرکش دکتراست مثلا ،دوستم ازش سوالی داشت به استاد زنگ زده و سوالشو پرسیده بعدش استاد ازش پرسیده امتحانتو چه جوری دادی دوستم گفته خوب بود ولی یه سوال رو جا به جا نوشتم استاد در کمال پررویی بهش گفته هر زمان وقت کردی بیا در خدمت باشیم!!!؟؟؟تا نمره تو درست کنم و بهت بیست بدم .دوستم خدافظی کرده و تلفن رو قطع کرده ولی استاد ول کن نیست و مدام بهش اس ام اس میده که وقت داری...استاد خیلی راحت بهش گفته که بیا یه روز با هم باشیم تا نمره رو بیست بدم!درضمن این استاد چون مدرکش دکتراس از اول ترم باهامون درس داشته و مطمئنا ترم بعد هم باهاش درس داشته باشیم بیچاره دوستم نمیدونه چیکار کنه/در ضمن استاد خودش متاهله و زن و بچه هم داره!! هستند و زیادند چنین مردای کثیفی مردایی که حتی در کنار زنشون دست بردار زنهای دیگه نیستن و چشمشون سیر نمیشه و هر زنی رو میبینن از یه طریقی خودشونو ابراز میکنن از چشمک زدن گرفته تا دنبالشون راه افتادن و خیلی رفتارای حیوانی دیگه....

  4. 2 کاربر از پست مفید etemade shekaste تشکرکرده اند .

    etemade shekaste (شنبه 07 مرداد 91)

  5. #23
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: ارتباط مردا با دخترا...منو ترسونده

    حرفاتون درسته.

    بهار شادی عزیز خوشحال میشم اون نماز رو بهم بگی.

    بی دل منظور من چیزایی که گفتی نبود.من اصلا این تالار رو مبنا قرار نمیدم چون همونطور که گفتی میدونم این جا به قول اقای مدیر شبیه اورژانسه.
    اگه پست اول تاپیکم رو بخونی اسمی از تالار نیوردم و حتی گفتم منظورم رابطه جسمی نیست..من مصداق عینیش رو گفتم.

    مثلا ببخشید رک میگم تو خیابون دنبال ادم راه میفتن،با ماشین بوق میزنن،پیله میکنن،تیکه میندازن،با هر جون کندن میخوان شمارشونو بدن،اصلا هم مختص سن و سال خاصی نیست از5سال تا 150 سال رو شامل میشه..دلم میلرزه.میترسم.
    پس منظورم نگاه کردن نیست..خودم میدونم هر نگاهی ایراد نداره..همه ما نگاه میکنیم و به ادمای زیبا یا جالب توجه میکنیم.
    منظور من دقیقا چیزایی بود که ذکر کردم.
    .................................................. ............

    دوستان بازم میگم در مورد کل جامعه حکم ندیم که میشه بحث ازاد..فقط بهم بگید بهار تو فلان کارو بکن یا نکن.
    ممنون

  6. 2 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (شنبه 07 مرداد 91)

  7. #24
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: ارتباط مردا با دخترا...منو ترسونده

    نقل قول نوشته اصلی توسط بهار66

    در مورد شناخت هم من تا یه حدی از دستم برمیاد.اینکه حواسم باشه ببینم ایا به زن و دخترا نگاه میکنه؟ و نظرش درباره جنس زن چیه؟و خونواده..

    اما من میشناسم کسایی رو که ادم خوبی هم هستن اما باز اون چشم چرونی و کارای دیگشونو دارن.

    همیناس که منو میترسونه...مثلا من چطوری مطمئن باشم مثلاشوهر ایندم که میره بیرون هیز بازی در نیاره یا کارای دیگه.؟
    نقل قول نوشته اصلی توسط بهار66
    حرفاتون درسته.

    بی دل منظور من چیزایی که گفتی نبود....

    پس منظورم نگاه کردن نیست..خودم میدونم هر نگاهی ایراد نداره..همه ما نگاه میکنیم و به ادمای زیبا یا جالب توجه میکنیم.
    منظور من دقیقا چیزایی بود که ذکر کردم.


    بهار به نظرم دچار تناقضی و خودت هم نمیدونی مشکل ات چیه و نگرانی ات دقیقا از چه بابتیه!
    من اگه در مورد نگاه کردن حرف زدم بر اساس همون پست قبلی ات بود.





  8. کاربر روبرو از پست مفید بی دل تشکرکرده است .

    بی دل (پنجشنبه 08 تیر 91)

  9. #25
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: ارتباط مردا با دخترا...منو ترسونده

    وا!!!کجاش تناقض داره؟

    من میگم ناراحتی من بابت صرف نگاه کردن نیست..میدونم هر نگاهی ایراد نداره.

    بچه ها گفتن باید طرفتو بشناسی و...منم گفتم بله درسته باید بشناسم.

    اینکه من گفتم حواسم باشه طرفم به دیگران نگاه میکنه یا نه؟اولا منظور نگاه غیر معمول بود.ثانیا ازاین بابت که خوب مثلا وقتی من با خواستگارم رفتیم بیرون برای اینکه بشناسمش باید دقت کنم ایا ادمی هست که مثلا نگاه غیر معمول داشته باشه.چرا؟
    چون اون خواستگار که جلوی من کار دیگه ای انجام نمیده که..مثلا نمیاد به دخترا متلک بندازه یا شماره بده..پس تنها راهی که میمونه همین دقت در نگاهه.

    ثانیا ترس از نگاه نیست..فقط من اینطوری میخوام بسنجم که ایا این ادم قابلیت داره وقتی تنهاست متلک بندازه،کنار خیابون واسه زنا بوق بزنه،شماره بده و...

    اگه راه دیگه ای هست شما بگید..چون سوالم این بود.

  10. #26
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array

    RE: ارتباط مردا با دخترا...منو ترسونده

    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل

    این مثال رو بیار توی زندگی خودت و جامعه ما. ببین اگر همسر سالم و استخون محکمی انتخاب کنی و شرایط خوبی را برای سالم ماندن هر دوتون فراهم کنی، مثل اینکه دوستانی که انتخاب میکنی آدمهای سالمی باشند (قطعا همسر شما باید تناسب فرهنگی و اعتقادی با شما داشته باشه دیگه درسته؟) رهنمودهای اعتقادی و اخلاقی دینمون رو هر دو رعایت کنید، و زندگیت رو با محبت و عشق و سیاست و مهارت و انعطاف و عقل و خرد و ... حسابی واکسینه کرده باشی، هیچ چیز جز اراده خدا نمیتونه زندگیتو تکون بده.
    بهار جان ببخشید اینو توی تاپیکت می نویسم می دونم ربطی نداره به سوالت ولی همش واسه خودم این فکر مطرح بوده الان گفتم بنویسم.

    بی دل جان. مشکل یه چیز دیگه هم هست. ادم تا بیاد نگاه کنه بگرده ببینه کی به کیه و چطور باید یه ادم به قول شما استخون دار پیدا کنه می بینه سن خودش یه مقدار زیاد شده و از اون مهمتر ادم استخونداراش مجرد نموندن که قرار باشه به یکی مثل من برسن و بخوام نگاه کنم ببینم که استخوندار هست یانه! یعنی چندان قدرت انتخابی نمی مونه!!


  11. #27
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: ارتباط مردا با دخترا...منو ترسونده

    این بحثی که شما اینجا شروع کردی به نظرم انجمن ازادیه!
    راجع به سنجش و راههای شناخت خواستگار، در این سایت به قدر کافی مقاله هست. یک سری چیزها هم برمیگرده به تجارب و مهارتهای خود شما و همینطور اعتقادات و خط قرمز های شخصی شما.
    اینجا هر کسی هر چیی میگه شما میای نقضش میکنی و میگی منظورت اون نبوده.

    به نظرم فعلا برو امن و امان زندیتو بکن، هر وقت خواستگاری داشتی که مورد خاصی داشت، بیا راجع به اون مورد بخصوص تاپیک باز کن. وگرنه اینها یک سری بحث های انتزاعی و کلی اه که خودت هم میدونی که علیرغم تاکیدت بر اینکه دوستان بحث آزاد نکنید، چون ماهیت این تاپیک بحث آزاد و جامعه شناسانه است خودبخود میره به اون سمت.


  12. کاربر روبرو از پست مفید بی دل تشکرکرده است .

    بی دل (پنجشنبه 08 تیر 91)

  13. #28
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: ارتباط مردا با دخترا...منو ترسونده

    بی دل عزیز راهنماییهایی که تا الان انجام شد خیلی خوب بود..مثل راهنمایی خارپشت،بهار شادی،بچه مثبت و..
    پس میبینی بحث ازاد نیست اگه بذارن.

  14. #29
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: ارتباط مردا با دخترا...منو ترسونده




    بر اساس جمع بندی:

    1-خودم رعایت کنم.
    2-طرفمو بشناسم
    3-طبق قانون عمل و عکس العمل به این فکر کنم اگه احیانا همسر ایندم همچین کاری کرد حتما کارمای رفتارش بهش برمیگرده
    توکل کنی و دعا کنی برای بهترین انتخاب

    به دیگران نیکی کنی و گره گشای زندگی دیگران باشی
    موفق باشید
    [/font][/color]

  15. کاربر روبرو از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده است .

    بهار.زندگی (پنجشنبه 08 تیر 91)

  16. #30
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 شهریور 91 [ 11:44]
    تاریخ عضویت
    1391-3-01
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    837
    سطح
    15
    Points: 837, Level: 15
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    68

    تشکرشده 70 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ارتباط مردا با دخترا...منو ترسونده

    سلام

    بهار، فقط توكل كن،

    همه چيز در زندگي كه در كنترل تو نيست، تو انتخاب همسرت را با معيارهاي صحيح انجام بده، سعي كن با يك شناخت خوب از خواستگارت، جواب مثبت بدهي و در نهايت توكل............، باقي اين مسائل كه در آينده چه خواهد شد؟؟ و نكنه همسر من اهل برنامه هاي روابط آزاد باشه و ........... رو رها كن،

    به قول خودت و حرفي كه در تاپيكم به خودم گفتي رو يادت بيار:



    من اصلا این جوری فکر نمیکنم چون میدونم وقتی روی یه موضوع زیاد از حد تمرکز کنی واقعیت پیدا میکنه و اتفاق میفته..من تو این مدت سعی کردم کنترل ذهنم رو دستم بگیرم و به اونچه که باید فکر کنم نه هر چی که شد..تا حدودی موفق شدم اما راه طولانی هم پیش دارم.

    ذهن انسان عجیبه و اگه افسارش دستمون نباشه ما رو به هر جایی میکشونه و توجیهاتی بس دلپذیر رو هم برامون میاره.

    من ازسر احساس نمیگم..چون باور دارم قانون کارما وجود داره و اونجا که گفته میشه نتیجه هر کار هر حرف .و حتی هر فکرمون به خودمون برمیگرده...

  17. 2 کاربر از پست مفید شيرين بانو تشکرکرده اند .

    شيرين بانو (پنجشنبه 08 تیر 91)


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عذاب وجدان بی پایان منو به مرز جنون رسونده
    توسط عشق آفرین در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: شنبه 08 شهریور 93, 12:17
  2. سوژه‌ای به شیرینی چند همسری!
    توسط lord.hamed در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 24 دی 92, 23:02
  3. سوژه خنده های ایرانی (عکس )
    توسط کنجکاو در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 38
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 دی 91, 12:16
  4. در سوگ حامد 65 !
    توسط meysamm در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 11 تیر 90, 04:14

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.