دوستای خوبم سلام
زن و مرد در زندگی مشترک باید به خواستهای هم توجه داشته باشند و جایی که خواستهای ایشان با هم در تضاد است هر دو با گذشت و فداکاری از خواسته خود صرف نظر کنند تا تضاد در زندگی به حداقل کاهش یابد. این فداکاری دو طرفه است و هر دو باید به ان پایبند باشد.
فکر کردم این تاپیک خیلی خوبی باشه تا با خواندن گذشت هایی که هر کدوممون در زندگی مشترکمون کردیم ، همدیگرو تشویق کنیم و از همدیگر بیاموزیم .
![]()







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)