سلام
ممنون از راهنمائی هاتون
2 روزه جواب تلفن ها شو ندادم و می خوام رابطمو باهاش قطع کنم(البته اگه دلم اجازه بده).بهم ایمیل زده بود و میگفت چرا این کارا رو میکنی.از طریق دوستش از حالم با خبره.
دختر خالم میگفت تو فقط داری ظاهر پاپیون زده و شیکش رو می بینی و احترامی که بهت میذاشت(باز کردن در برام و کشیدن صندلی واسه نشستنو...)و میگه من اخلاق تو رو می دونم(اینکه کشته مرده ی کلاس آدمایی) تحت تاثیر این چیزاش قرار گرفتی.
ولی خودم فکر میکنم دوسش دارم
شایدم دختر خالم و شماها حق دارین دوسش ندارم
همونطور که گفتم تو یه شرایط سخت بود که باهاش آشنا شدم.
وقتی که یه مرد عرب مدام برام مزاحمت ایجاد میکرد .نمیدونم چرا یکی از کسایی که این مشکل رو باهاش در میون گذاشتم اون بود؟با اینکه تازه شناخته بودمش اما اون کمکم کرد اونقدر جذبه داشت که وقتی اونو تهدید کرد که دیگه به من نزدیک نشه از اون روز ندیدمش. تنها کسی بود که می تونست این کار رو کنه و بعد باهم خیلی جور شدیم و روز دهم گفت که بهم علاقه داره
شاید تمام عمر به یادش بمونم






علاقه مندی ها (Bookmarks)