سلام . دوست دختری دارم که ازنظر ظاهری و ویژگی های شخصیتی تونسته تا حد زیادی منو مجذوب خودش کنه . ما بجز معقوله فرهنگ و اعتقادات خانوادگی در سایر زمینه ها با هم متناسبیم . میخام بهش پیشنهاد ازدواج بدم اما میترسم این اختلافات خانوادگی دردسر ساز بشه . مثلا تو فرهنگ ما جشن ها مختلطه خانم ها حجاب کامل ندارن و دست دادن خانم و آقا طبیعیه و نشانه ادب و احترامه و تو جشن هامون گاهی با مشروب پذیرایی میشه . درحالیکه دوست دختر من دختر نماز خونیه که هیچ خوشش نمیاد حجابشو برداره حتی با من که دوست پسرشم و همدیگه رو دوست داریم دست نمیده و از مشروب هم بدش میاد اما با همه این اختلافات ما دوستی محکم و قوی داریم . ایشون میگه تو یه انسان آزادی و مختاری پارتی بری با خانوما دست بدی مشروب بخوری و ... اما دو چیزو فراموش نکن:
1- اصل انسانیت و وفاداری .
2- هرگز فراموش نکن که من هم آزاد و مختارم پس از من کاری نخواه که مجبور شم عقایدم رو زیر پا بذارم .
طرز فکر جالبی داره میگه من از اینکه میری پارتی و با خانوما دست میدی ناراحت نمیشم چون جزو فرهنگتونه و از سر هوس نیست اما اگر حس کنم به دختری از سر هوس حتی نگاه میکنی اونوقته که ناراحت میشم .
در کل دیدگاهها و طرز فکر و کل حرکات و سکناتش منو مجذوب و شیفته کرده .
نمیدونم باید فکر ازدواج با ایشون رو از ذهنم بیرون کنم یا میشه یا این اختلافات کنار اومد ؟
مرسی از راهنماییهاتون