به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 29 , از مجموع 29

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 مهر 92 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1387-6-20
    نوشته ها
    133
    امتیاز
    4,161
    سطح
    41
    Points: 4,161, Level: 41
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 189
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    182

    تشکرشده 181 در 78 پست

    Rep Power
    0
    Array

    برخورد و شيوه مناسب با همكارم چيست؟؟؟؟

    سلام دوستان عزيزم
    خوشحالم بعد از مدتها ميتونم از راهنمايي شما كمك بگيرم. همين جا فرصت مناسبيه از دوست نازنينم فرشته مهربان و ساير عزيزاني كه در جريان موضوع قبلي من بودند تشكر منم.من به شدت به انچه اموختم متعهد بودم و سعي در عملي كردن اموزه هايم داشتم اما اينجا بحث جديدي برايم ايجاد شده است كه اميد دارم با راهنمايي دوستان عزيزم مانند قبل شيوه مناسبي در برخورد با اين مشكل پيدا كنم.
    شايد ظاهر مشكل زياد بزرگ جلوه نكند اما براي من سوال بسيار برزگ و مبهمي شده است . من در محل كارم فردي تقريبا موفق هستم و البته به لحاظ توانايي هاي كه خداوند به من ارزاني كرده است مورد حسادت متاسفانه!!
    در ارتباط با همكارم بر مشكل خوردم چون ايشان به شدت با بدگويي پشت سر بنده عليه من جو سازي مي كنند البته من خيلي سعي در بخشش و گذشت داشتم و سعي كردم حتي با ايجاد فضاي مناسب گفتگو با ايشان در حهت شفاف كردن مشكلات و انتظاراتمان صحبت كنم اما در جواب در خواست من با لحن بسيار زنند اي فرمودند : من با شما كاري ندارم
    و بعد از اين برخورد استراتژي من در مقابل ايشان به شدت دوري با حفط احترام بود. به او وجودي كه سعي كردم تمركزم دايم رو خودم و پيشرفتم باشد و نسبت به جو تشنج الودي كه در اتاق حاكم ميكرد با پچ پچ كردن با همكارام و بد گويي من و ايزوله كردن بنده من حتي در مقابل ايشان يكبار هم سعي در تلافي كردن نداشتم و دربازي ايشان شركت نميكردم. پشت سرشون بدگويي نميكردم . سلام ميكردم حتي اگر جواب نميداد و بي احترامي ميكرد من كار خودم را ميكردم (چون اعتقاد داشتم اين جزو اصول اوليه اداب انساني است) و گذشت ميكردم اما ايشان در مقابل رفتارهاي من گستاخ تر ميشدند.و بدتر واكنشهاي خاله زنكي ميكردند. حتي جاهاي به حقوق مسلمه من دخل و تصرف ميكردند. اما هر بار من با ارامش سعي در احياء حقوقم ميكردم . اما كم كم احساس كردم ايشان پا را از گليم فراتر مي گدارند و من روند بخششم كاري صورت نميدهد. ميدانم بخشش ابتدا براي ارامش خود فرد است اما سوال من اين است كه مرز بخشش تا كجاست يا نه به نظر شما برخورد مناسب ضمن بخشش براي گستاخ نشدن طرف مقابل چيست چون كم كم احساس مي كنم اين موضع من را روي ضعف مي گدارند و خودم هم حس خوبي ندارم و از طرفي هم دوست دارم ضمن مثبت بودن قاطعيت را در اموراتم وارد كنم. البته فكر مي كنم تقريبا فرد قاطعي هستم اما در برخورد با يان همكارم و حركات خاله زنكي ايشان و حتي گستاخي هاي ايشان موضع مناسب كدام است ؟؟؟؟ اين واقعا برايم فوريت دارد از فرشته مهربان عزيزم جناب SCI خانم اني و ساير دوستان و كارشناسان همراهي و كمك فكري ميخواهم خصوصا در مورد حد و مرز بخشش !!!!

  2. 2 کاربر از پست مفید aruo تشکرکرده اند .

    aruo (چهارشنبه 30 فروردین 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. يه مطلب برا خوشحال شدن آقايون! (قوانين مردونه)
    توسط baby در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 127
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 بهمن 92, 18:30
  2. ميوه درماني
    توسط sayehhaye_mah در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 08 اردیبهشت 88, 17:02
  3. دارم ديونه ميشم...حيف من كه ازدواج كردم
    توسط lucia در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 اسفند 87, 12:50
  4. شيوه هاي خودبهسازي ياشيوه هاي افزايش عزت نفس 1
    توسط hossein.tajalla در انجمن اعتماد به نفس
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 آبان 87, 22:26
  5. شيوه هاي افزايش ارتباط خود با ديگران
    توسط 108 در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: جمعه 30 آذر 86, 15:19

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.