با سلام. من یک سال و نیمه ازدواج کردم. دختر روستایی هستم که توی یک شهر کوچیک شوهر کردم. با اینترنت و کامپیوتر و اینا زیاد آشنایی ندارم. در حد خیلی کم میدونم. خانواده های ما تقریبا مذهبی هستن و بالاخص خودم که خانواده تعصبی دارم. اوایل ازدواجمون متوجه شدم که فیلم ها و عکسهای ناجور روی کامپیوتر شوهرم هست و بهم گفت که نمیدونسته اینا رو سیستم هستن وحتما یکی ازدوستاش اونا رو ریخته رو سیستم. ازش خواستم پاکشون کنه و نمیخام تو خونمون از این جور چیزها باشه و قبول کرد. بعد از 5-6 ماه به طور اتفاقی دیدم هنوز روی سیستم هستن و پاکشون نکرده . فقط جاشونو تغییر داده. خیلی ناراحت شدم و ازش پرسیدم چرا پاک نکردی. گفت برای بعضی مواقع که دچار بی میلی و سرد مزاجی میشیم خوبن. ولی خواستم پاکشون کنه و خیلی باهاش برخورد کردم و پاکشون کرد. چند ماه بعد که میخاستم یک فیلم ببینم روی دستگاه یک سی دی فیلم ناجور بود . خیلی ناراحت شدم و برخورد بدی باهاش کردم که چرا این جور چیزا را ازمن پنهان میکنی. چرا یواشکی میبینی . با خونسردی گفت من به خودم مطمعنم و چشم و گوشم از این چیزا پره و تویی که دهاتی هستی و تازه داری اینا رو میبینی تعجب میکنی. کلی باهم دعوا کردیم و قضیه فراموش شد. چند روزه متوجه شدم کهHistory را هرشب پاک میکنه. امروز دیدم که آدرس یک سایت مستهجن لینک شده. خیلی ناراحت شدم . گریه کردم و زنگ زدم بهش و گفتم تو برای من ارزش قایل نیستی و چرا به این رفتارت ادامه میدی. گفت این سایت فیلتره و تلفنو قطع کرد. من نمیدونم چطور این مشکلو حل کنم .من خوشگل نیستم و ظاهر خیلی جذابی ندارم. فکرای بد به سرم میزنه. من باید چطور با شوهرم برخورد کنم؟ خواهش میکنم کمکم کنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)