به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 39
  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 مهر 91 [ 15:21]
    تاریخ عضویت
    1390-11-01
    نوشته ها
    208
    امتیاز
    1,710
    سطح
    24
    Points: 1,710, Level: 24
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 90
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    194

    تشکرشده 194 در 102 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلمو میخواد ولش کنم و برم .کاش وابسته نبودم

    بهار جان سلام، عزیزم چرا خودت یه تاپیک باز نمی کنی تا کارشناسان تالار مشکلت رو حل کنن ؟ فقط میایی آخر تاپیک همه مشکلتو می نویستی اینطوری کسی نمیتونه بهت کمک کنه!

  2. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 آبان 91 [ 13:04]
    تاریخ عضویت
    1390-7-27
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    1,266
    سطح
    19
    Points: 1,266, Level: 19
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 22 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلمو میخواد ولش کنم و برم .کاش وابسته نبودم

    عزیزم از حرفایی که میزنی معلوم شوهرت دوست داره. کاش شوهر منم بعد از عصبانیت میومد این حرفارو بهم میزد. هیچ وقت نمیگه هیچی تو دلم نیس. خودم یه تایپیک باز کردم. تو قسمت طرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان و مشاوران با عنوان"با شوهر بداخلاقو و وسواسیو و بهانه گیرم چه کنم؟ حداقل شوهر شما بعدش میات میگه اشتباه کردم اما شوهر من میگه حقت بود زدمت.

  3. کاربر روبرو از پست مفید baharr تشکرکرده است .

    baharr (سه شنبه 12 اردیبهشت 91)

  4. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 18:24]
    تاریخ عضویت
    1388-11-09
    نوشته ها
    198
    امتیاز
    3,644
    سطح
    37
    Points: 3,644, Level: 37
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    472

    تشکرشده 490 در 114 پست

    Rep Power
    36
    Array

    RE: دلمو میخواد ولش کنم و برم .کاش وابسته نبودم

    بهار جان اوضاع خونه ما اگه خدا بخواد آرومه وقتی اوضاع آرومه احساس خوشبختی میکنم ولی خدا نکنه مشکلی پیش بیاد
    شوهر من همه جوره ایرادگیر هست ولی وقتی میبینم فقط نسبت به من اینجوری نیست و از آدمای مختلف حتی خونوادش هم ایراد میگیره بازم دلم کمی آروم میشه گرچه اعتقادم اینه که برخوردش با من باید نسبت به همه فرق کنه
    شوهر من اگه زود از کوره در نره و آتیشی نشه مرد خوبیه
    ولی باز هم کمالگراییش یه وقتایی لج آدمو در میاره



  5. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 آبان 91 [ 13:04]
    تاریخ عضویت
    1390-7-27
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    1,266
    سطح
    19
    Points: 1,266, Level: 19
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 22 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلم میخواد ولش کنم و برم .کاش وابسته نبودم

    ان شالله که حالا حالاها خوب باشین. شوهر منم وقتی اوضاع آروم آدم خوبیه. ولی الان خیلی وقت اوضاع من و اون اصن آروم نیسیم. تصنعی در کنار همیم. من خیلی تا امروز اشتباه کردم همه چی رو تو دلم نگه داشتم از ترس تحقیر و سرزنشش. وقتی رفتم مشاوره بهم گفت اشتباه کردی. خیلی تکون خوردم. آخه وقتی سر و صدا میده بعد ش که من میام دربارش حرف میزنم یه جوابایی بهم میده که دلم بیشتر پر بشه. اصلنم حرفمو قبول نداره. به عبارتی منو دعوت به خفه شدن میکنه. من حتی قهر هم نمیکنم چون متلک و سرکوفت که بر سرم میباره. اما مشاوره گفت اشتباه کردی. بالاتر از سیاهی دیگه رنگی نیس.منم خیلی ناراحت شدم از خودم از اشتباهاتی که کردم. اون از این زبونش به عنوان یک اسلحه برا تسلیم کردنم استفاده میکنه. برا رسیدن به خواسته هاش. و منم تسلیم شدم. وقتی از مشاوره برگشتم گفتم حالا که دیگه تحویلم نمیگیری برا س ک س سراغم نیا حتی میرم تو یه اتاق دیگه میخابم. چجور برا چیزای دیگه منو نمیخای برا اینم نخواه. با وجودی که اعتیاد ج ن س ی داره اما بخاطر غرورش قبول کرد. چیزی که خیلی عذابم میده اینه که نمیتونم خودمو تخلیه روانی کنم. وجودم پر از خشونت. و همین باعث شده زود از کوره در برم. نمیدونم شوهر تو هم اینجوری هست یا نه؟

  6. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 آبان 91 [ 13:04]
    تاریخ عضویت
    1390-7-27
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    1,266
    سطح
    19
    Points: 1,266, Level: 19
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 22 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلم میخواد ولش کنم و برم .کاش وابسته نبودم

    مریم مقدس من همیشه باهات همدردی میکنم. چون مشکلم مث شماست. البته شوهرم یه فرق با شما داره. هیچ وقت دنبال کس دیگه ای نبوده. البته اون هم یه حرفای بدی میزنه. مث خانم فلانی عجب سینه هایی داره. کاش میتونسم با دو نفر س ک س داشته باشم. البته خیلی کمتر از شوهر شما. اما تا حالا سراغ این کارا نرفته. فک کنم شوهرت واقعا مشکل داره. من ایمیلمو برات میذارم تا با هم بیشتر در تماس باشیم. اما خوش بحال شما که شجاعت داری اما من ندارم. بازم بیا بنویس. خودتو خالی کن.

  7. #26
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 18:24]
    تاریخ عضویت
    1388-11-09
    نوشته ها
    198
    امتیاز
    3,644
    سطح
    37
    Points: 3,644, Level: 37
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    472

    تشکرشده 490 در 114 پست

    Rep Power
    36
    Array

    RE: دلم میخواد ولش کنم و برم .کاش وابسته نبودم

    بهار جان
    راستش من به یه نتیجه ای رسیدم توی خیلی از مردها دیدم که از زنهای دیگه تعریف میکنن مردهای مذهبی .آروم و تودار و مردهای دیگه
    شوهر من خیلی خیلی رکه شاید برخلاف مردهای دیگه که محافظه کار هستن و یواشکی اقدام میکنن
    میدونی اوایل شنیدن اینجور حرفا واسم خیلی سنگین بود ولی وقتی دیدم خیلی از مردها مثه شوهر من هستن و فقط حرف میزنن تا حدودی کننار اومدم ولی امان از وقت دعوا که همه چیز به زبون میاره

    یه وقتایی هم میگه به خدا من عرضه اینجور کارها رو ندارم
    یا میگه از دست من ناراحت نباش بخدا هیچی تو دلم نیست من باید موقع عصبانیت خودمو تخلیه کنم

    این چیزا رو میگه منم آروم میشم گرچه دلی که شکست دیگه مثه اول نمیشه

    من عرق گل گاوزبون و اسطوخودوس گرفتم موقعهایی که داره جوش میاره بهش میدم
    سعی میکنم وقتی جوش میاره مثه خودش رفتار نکنم یعنی مقابله به مثل نکنم اینجوری زودتر به نتیجه میرسیم

  8. #27
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 18:24]
    تاریخ عضویت
    1388-11-09
    نوشته ها
    198
    امتیاز
    3,644
    سطح
    37
    Points: 3,644, Level: 37
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    472

    تشکرشده 490 در 114 پست

    Rep Power
    36
    Array

    RE: دلم میخواد ولش کنم و برم .کاش وابسته نبودم

    بهار حان
    اشتباه نکن منظورم حذف رابطه جنسیتون و استفاده از اون واسه تنبیه شوهرت
    رابطه حنسی یه فرصته
    و تنها و بهترین راه پیوند بین شما
    مطمئن باش روشت اشتباهه

  9. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 آبان 91 [ 13:04]
    تاریخ عضویت
    1390-7-27
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    1,266
    سطح
    19
    Points: 1,266, Level: 19
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 22 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلم میخواد ولش کنم و برم .کاش وابسته نبودم

    مریم جون اونجا که نوشتم باش قهر نمیکنم عزیزم شما راست میگی من اشتباه کردم. ولی بخدا این دفعه هم همونطور که بالا توضیح دادم اومدم خودمو عوض کنم از قهر به عنوان یه وسیله استفاده کنم. نتونست خودشو بگیره اومد سراغم بخدا به زور کار خودشو میکنه.البته قبلشم همینطور بود. به زور کار خودشو میکرد. البته ایندفعه گفتم اگه به زور اومدی باید 200 تومن بهم بدی اونم دادش ولی پول تو جیبش نبود همشو ازم گرفت. تازه حالاش میگه میدم بهت به مناسبت سالگرد ازدواجمون. منم چون میدونم پول نداره. چیزی به رو خودم نیاوردم. ولی بازم اینکار رو میکنم. هر چی بود چند روز تونست خودشو بگیره. چند بار که اینکارو کردم جیبش خالی شد شاید آدم بشه.

  10. #29
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 خرداد 97 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    863
    امتیاز
    11,692
    سطح
    71
    Points: 11,692, Level: 71
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,836

    تشکرشده 2,441 در 754 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلم میخواد ولش کنم و برم .کاش وابسته نبودم

    بعضی از مردها را باید ی مدت رها کرد و رفت تا در تنهایی و سکوتشون بخودشون بیان و قدر چیزهایی که داشتن را بدونن. ی مدت ترکش کن و برو خونه پدرت و هر وقتم خواست بچه را ببینه لج بازی نکن و بذار ببینه اما بهش یاداوری کن تو که من و اینو دوست نداشتی ! بعد ی مدت بگو برای برگشتن باید حرفا و خواسته هاتو بشنوه و در حضور ی ریش سفید ترجیحا از اقوام خودش همه مسایل را خیلی محترمانه بدون گریه و شیون مطرح کنید و جلو اون ریش سفید ازش قول بگیرید که رعایت میکنه، بعد به خانه برگردید و البته در این بازگشت باید تبدیل به زن رویاهاش بشید و خانه را واسش بهشت کنید تا قدر چیزی را که دوباره بدست آورده بدونه.

  11. #30
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 آبان 91 [ 13:04]
    تاریخ عضویت
    1390-7-27
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    1,266
    سطح
    19
    Points: 1,266, Level: 19
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 22 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلم میخواد ولش کنم و برم .کاش وابسته نبودم

    اصن همچین چیزی نیس. شوهرم منو زد منم 11 روز ولش کردم. و رفتم. بعدشم گفت من تعهد نمیدم. اما کلی معذرت خواهی کرد اما 2 روز بعد شد روز از نو روزی از نو.


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.