به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 22 , از مجموع 22
  1. #21
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: با برادر بد دهن و عصبیم به مشکل برخوردم...(بهتر ازاینجا جایی نبود که مطرح کنم مشکلمو)

    از این میان برنامه ای که وسط تاپیکم پخش کردم:) عذر میخوام و برمیگردم سر اصل مطلب

    htp عزیز ممنون از راهنماییت.حرفات درسته منم زیاد باهاش در ارتباط نیستم.منظورم زیاد از حده یعنی جوری که انقد تو دست و پای هم باشیم که خواه نا خواه بینمون اصطکاک بشه و دقیقا منم اکثر اوقات میگم اصلا بیخیال..کلا داداشم وقتی به یه موضوعی پیله میکنه دیگه ول نمیکنه..مثلا پدرم خسته است برادرم میاد ازش درخواستی میکنه پدرم موافقت نمیکنه برادرم شروع به بحث میکنه..چند بار بهش گفتم وقتی میبینی شرایط جور نیست بحث نکن بذار برای یه وقت دیگه..مثلا زمانی که خسته نیست و سرحاله...خوب همین موقعیت نشناسیش باعث میشه بحثش بشه با طرف مقابلش..یا در برابر خواهرم که سنش کمه سعه صدر نداره یا در مقابل دوستاش و...

    دلجو جان برادرم دانشجوئه..کار میکنه اما نه دائمی..خودش یه کاری رو شروع کرده...ورزش و مطالعه هم نه...میگه حوصله کتاب خوندن ندارم.
    خوبه بهش بگم بره کلاس ورزشی.

    ویدای عزیز ممنون.به دندونم رسیدم اونروز از دندونپزشکی اومده بودم داشت بی حسیش یواش یواش میرفت اما الان خوبم...فیلمی داشتیم تو دندونپزشکی.

    اصلا چطوره داداشت زن بدیم راحت بشی از فکرش311
    یا چطوره من شوهر کنم و برم؟:)
    کلا خوشم میاد ویدا جون خیلی به ادم امید میدی.

    rude boy عزیز...ممنونم...خوب یه راه دیگه هم هست که من کلا بیخیال بشم و به خودم بگم به من چه که خواهرم بی انضباطه؟داداشم عصبیه..خوب باشه...به من چه؟
    مامانم از جاش بلند نمیشه؟خوب نشه..منم دست به سیاه و سفید نمیزنم...به من چه که کارا چطوری انجام میشن...:)

    خوب با این راه حل موافقی؟

    اما بذار یه چیزیو همینجوری بهت بگم..نمیدونم پسری یا دختر و چند سالته؟متاهلی یا مجرد اما اینو بدون اصل و اساس یه خونواده مادر هست و بعد پدر و بعد بچه ها
    مادر میتونه خونه و خونواده رو مدیریت کنه..میتونه جهت زندگی رو مشخص کنه...لازم نیست همه کارا رو تنهایی انجام بده اما اگه بتونه کل اوضاع رو تو دستش داشته باشه میشه هر کسی یه قسمت از بار خونواده رو دستش بگیره و چرخ زندگی بچرخه...اما وقتی مادر نتونه این کارو بکنه..شیرازه زندگی از هم میپاشه..همه میخوان تلاش کنن اما اکثر تلاشها پِرت میشه..چون هم جهت نیستن..چون برنامه ای در کار نیست...کارایی که ما میکنیم رو بنا هست اما باید اصل و اساس درست باشه...خوب اگه شما از نزدیک با ما اشنا بودی شاید نظر متفاوتی میداشتی.

    نازنین جان درسته..ممنونم




  2. کاربر روبرو از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده است .

    بهار.زندگی (شنبه 26 فروردین 91)

  3. #22
    Banned
    آخرین بازدید
    جمعه 10 آبان 92 [ 13:08]
    تاریخ عضویت
    1391-12-29
    نوشته ها
    196
    دستاوردها:
    500 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    285

    تشکرشده 366 در 142 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با برادر بد دهن و عصبیم به مشکل برخوردم...(بهتر ازاینجا جایی نبود که مطرح کنم مشکلمو)

    خوب یه راه دیگه هم هست که من کلا بیخیال بشم و به خودم بگم به من چه که خواهرم بی انضباطه؟داداشم عصبیه..خوب باشه...به من چه؟
    راه درستش هم همینه، آدما تغییر نمی کنن مگر اینکه خودشون بخوان.

    شما به عنوان دختر اون خانواده وظیفه ای (حتی توانایی) برای اصلاح کل خانواده و هم جهت کردن تلاش ها نداری



 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مامان عصبیی شدم
    توسط arezoo_z1366 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 08 اردیبهشت 97, 09:50
  2. لطفا" من رو راهنمایی کنید , من خیلی عصبانیم
    توسط اسکارلت در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 06 مهر 92, 14:43
  3. چیکار کنم از عصبانیتم کاسته بشه...(نیازمند راهنمایی شدید)
    توسط بی وفا در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 02 مرداد 92, 16:36
  4. جدایی به علت عصبی و پرخاشگربودن همسر
    توسط 7289 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 64
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 خرداد 92, 09:05
  5. توصیه‌هایی برای غلبه بر عصبانیت
    توسط lord.hamed در انجمن پرخاشگری و عصبانیت
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 بهمن 87, 17:09

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.