به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 23 , از مجموع 23

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 اردیبهشت 91 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1390-12-12
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    832
    سطح
    15
    Points: 832, Level: 15
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 9 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Arrow شوهرم چت ج..ن..سی میکنه!!

    با سلام
    من 21 ساله هستم و همسرم 25 ساله..
    هفت ماه هست که عقد کردیم...همسرم فرزند یکی از دوستان پدرم هستن و دلیل من برای انتخاب ایشون هم صرفا تایید پدرم بر نجابت و خانواده ی خوبشون بود..

    بعد از گذشت یک ماه -وشاید هم کمتر - متوجه شدم که متاسفانه به دلیل سخت گیری و تربیت مستبدانه پدرشون -تنبیه بدنی شدید-..همسرم اعتماد به نفس بسیار پایینی دارند و براساس نظر یک کارشناس ایشون "خود کم بین" هستن!
    بنابراین من تلاشم رو معطوف به این کردم که به همسرم مجال تصمیم گیری و ابراز وجود واحساس استقلال بدهم..

    اما مشکل من از جایی شروع شد که متوجه شدم ایشون علاوه بر اینکه به دنبال تماشای فیلم ها وعکسهای پرن..و هستند.. وارد محیط چت میشوند و به "چت جن..سی"میپردازند و بوسیله تلفن همراه و تلفن منزل پدری هم با اون اشخاص در ارتباطند...من این مسئله رو علنی نکردم و سعی داشتم تا به طور پنهانی به ایشون کمک کنم تا این موارد رفع بشه اما متاسفانه یا خوشبختانه ایشون پیامکی که مخاطبشون یکی از همون خانم ها بودند رو به اشتباه بمن فرستادند و به ناچار قضیه علنی شد و پدر مادر های دو طرف از ماوقع باخبر شدند!!!روزهای سختی برهردوی ماگذشت بویژه ایشون ...اظهار ندامت بسیار کردند و قول مبنی بر ترک این قبیل امور دادند..
    به مشاور هم مراجعه کردیم که نسبت به این موضوع رهنمودی به ما ندادند و به مسائل دیگه ای پرداختند!!

    یکماه پس از ماجرای قبلی من به ایشون مشکوک شدم اما جلوی این شک رو میگرفتم وبخودم اجازه ی کمجکاوی نمیدادم تا جاییکه بنا بر رفتارهای ایشون!!مجددا وارد صندوق الکتریکیشون شدم و متوجه شدم که چند هفته ایست همسرم بازهم به چت جن..سی-ارسال شارژ برای دریافت وب کم و...-و تماس تلفنی با مخاطبان چتشون روی آوردند...
    اینبار در همون ابتدا ودر کمال آرامش ماجرا رو باهاشون در میون گذاشتم و خواستم حقیقت رو بگم که به شدت منکر شدند...قسم های بسیار خوردند...دست روی قران گذاشتند و به پلیس سایبری ودادسرا برای شکایت از کسی که بجای ایشون چت میکردند مراجعه کردند....در حالیکه برای من بر اساس شواهد موجود کاملامسلم بود که تمام اینها دروغه وایشون براحتیییی به همه_پدر ومادرها من ومرجع قضایی -دروغ میگن!!و مارو ابله فرض میکنن!

    پس از گذشت دوهفته بالاخره دیشب به من گفتند که بله قبول دارم من همه ی این کارها رو کردم!!
    لازم به ذکره که:
    این موارد فقط دوبار نبوده ...من دوبار رو متوجه شدم!!
    بنده از لحاظ زیبایی و جذابیت ظاهری کمبودی ندارم!!!
    رابطه جن..سی ما_متناسب با دوران عقد_ به گونه ای مناسب هست که همسرم همواره اظهار رضایت میکنند!!
    در تمام این ایام رفتار من و خانواده ام با وجود اطلاع از این مسائل تغییری نکرد و سیل احترامات و محبت ها به سوی ایشون روانه بود....(به گوونه ای که خودشون در زمان انکار میگفتند که من انقدر پستم که وقتی شب و روز خونه ی شمام وتو انقدر به من محبت میکنی توی یه ساعت تنها بودن اینکارا رو بکنم؟؟!!!!)

    وحالا من هستم که برای همسرم چیزی کم نگذاشتم و اوست که دنیایی بی اعتمادی رو با سرگرمی هایش ..... بوجود من روانه کرده!!!

    چه کنم با این انسان بی اراده!

  2. 4 کاربر از پست مفید شاخه نبات تشکرکرده اند .

    شاخه نبات (یکشنبه 14 اسفند 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 مهر 92, 00:43
  2. معرفی ودانلودكتب روانشناسی کاربردی درحوزه تغییرات فردی،خودشناسی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 دی 89, 14:43
  3. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 31 فروردین 87, 09:08
  4. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 بهمن 86, 15:25

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.