به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 32
  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 خرداد 91 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1390-11-26
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    848
    سطح
    15
    Points: 848, Level: 15
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 8 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم وابسته میشم...راهنماییم کنید

    نقل قول نوشته اصلی توسط 1majid
    ولی هنوزم همون طورید !
    فقط بدونید باید تموم بشه ، راه دومی نیست.
    نه همون طور نیستم ! تصمیممو گرفتم
    می دونم راه دیگه ای نیست...

  2. 2 کاربر از پست مفید parasoo67 تشکرکرده اند .

    parasoo67 (دوشنبه 08 اسفند 90)

  3. #22
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 شهریور 92 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1389-12-08
    نوشته ها
    390
    امتیاز
    3,339
    سطح
    35
    Points: 3,339, Level: 35
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,374

    تشکرشده 1,334 در 350 پست

    Rep Power
    55
    Array

    RE: دارم وابسته میشم...راهنماییم کنید

    سلام دوست عزیز

    به نظر من قطع ارتباط یک دفعه

    و

    مسدود کردن و بستن همه ی کانال های ارتباطی.موبایل. ایدی و.....

    خواهشا عمل کنید

    نگذارید بعدا .......

    نمیگم بقیش رو

    موفق باشی

  4. 4 کاربر از پست مفید شوکا تشکرکرده اند .

    شوکا (جمعه 28 بهمن 90)

  5. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 خرداد 91 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1390-11-26
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    848
    سطح
    15
    Points: 848, Level: 15
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 8 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم وابسته میشم...راهنماییم کنید

    دیشب باهاش حرف زدم یه چیزایی بهش گفتم. کلی بهش برخورد و شاکی شدکه چرا اصلا راجبش اینطوری فکر کردم. کلی داد و بیداد کرد وآخرشم تازه اون طلبکار شد! و من الان خیلی داغونم.

  6. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 12 بهمن 91 [ 18:49]
    تاریخ عضویت
    1390-8-27
    نوشته ها
    151
    امتیاز
    1,360
    سطح
    20
    Points: 1,360, Level: 20
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    338

    تشکرشده 338 در 108 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم وابسته میشم...راهنماییم کنید

    اگه ممکنه بفرمایید چی گفتید.
    شاکی بشه . چرا نشه؟
    شما اگر حرفهای گفته شده در تاپیک رو گفته باشید ، نگران نباشید .
    به خودتون مسلط باشید.

  7. 2 کاربر از پست مفید 1majid تشکرکرده اند .

    1majid (دوشنبه 08 اسفند 90)

  8. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 خرداد 91 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1390-11-26
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    848
    سطح
    15
    Points: 848, Level: 15
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 8 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم وابسته میشم...راهنماییم کنید

    بهش گفتم من با بقال سر کوچه برات فرقی نمیکنم فقط میخای با یکی سرگرم بشی و وقت بگذرونی ...دیگه آتیش گرفت از اینکه چرا راجبش این فکرو کردم تو حرفاش گفت تازه از خوب بودنشه که به من میگه آجی شاید دیگران نتونن اینو درک کنن!
    اینقدر عصبانی شد که من دیگه نتونستم چیزی بگم..آخرشم اون طلبکار شد انگار
    من الان از این دارم میسوزم

  9. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 12 بهمن 91 [ 18:49]
    تاریخ عضویت
    1390-8-27
    نوشته ها
    151
    امتیاز
    1,360
    سطح
    20
    Points: 1,360, Level: 20
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    338

    تشکرشده 338 در 108 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم وابسته میشم...راهنماییم کنید

    چرا نباید همچین فکری در موردش نکنید؟
    اون به چه حقی از احساسات یه دختر داره استفاده می کنه؟
    خیلی ساده آیا اجازه میدن یک مرد با خواهرشون همچین رابطه ای داشته باشه؟
    اگر ندارن با مادرشون.
    ببخشید این قدر رک حرف میزنم ولی دوست عزیز خواهشا به خودتون مسلط باشید اونی که باید ناراحت باشه از دست کسی شمایی نه اون.
    اون صرفا چون فکر می کنه داره یک ابزار(معذرت میخوام بابت این کلمه) رو از دست میده ناراحته .
    همین

  10. 4 کاربر از پست مفید 1majid تشکرکرده اند .

    1majid (دوشنبه 08 اسفند 90)

  11. #27
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 خرداد 91 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1390-11-26
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    848
    سطح
    15
    Points: 848, Level: 15
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 8 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم وابسته میشم...راهنماییم کنید

    اگه میشه از مشاورای محترم سایت یکی کمکم کنه.لطفا

  12. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 15 اردیبهشت 91 [ 15:42]
    تاریخ عضویت
    1390-11-16
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    1,028
    سطح
    17
    Points: 1,028, Level: 17
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    44

    تشکرشده 46 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم وابسته میشم...راهنماییم کنید

    نقل قول نوشته اصلی توسط parasoo67
    بهش گفتم من با بقال سر کوچه برات فرقی نمیکنم فقط میخای با یکی سرگرم بشی و وقت بگذرونی ...دیگه آتیش گرفت از اینکه چرا راجبش این فکرو کردم تو حرفاش گفت تازه از خوب بودنشه که به من میگه آجی شاید دیگران نتونن اینو درک کنن!
    اینقدر عصبانی شد که من دیگه نتونستم چیزی بگم..آخرشم اون طلبکار شد انگار
    من الان از این دارم میسوزم
    طرف منم همیشه طلبکار بود انتظار داری بیاد بهت بگه اره دارم ازت سو استفاده می کنم

    خیلی ساده ای عین خودم

  13. کاربر روبرو از پست مفید ستوده تنها تشکرکرده است .

    ستوده تنها (دوشنبه 08 اسفند 90)

  14. #29
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 05 اسفند 90 [ 15:33]
    تاریخ عضویت
    1390-11-27
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    752
    سطح
    14
    Points: 752, Level: 14
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 14 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم وابسته میشم...راهنماییم کنید

    سلام.تااينجا كه پيش رفتيم همه دوستان تقصيرا راگردن اون اقا انداختن شايدم درسته. اما شايد من اينه: باكمال احترام به شما ولي(شما خودتون مشكل داريد).خوب طبيعيه تواين سن به خصوص دخترا احسا ساتشون فوران مينكه وبه دنبال شريك عاطفي هستنداين همه كلام دوسنان وتلوزيون ورسانه اين جور دوستي ها راقدغن مينكنن ولي شما هنوز فك ميكني اين قضيه شامل حال شما نميشه وشايدم نشه اما فقط شايد.بدتر ازاون اقا براي شما خودتونيديعني احسا سي بودنتون يعني نقطه ضعفتون.سير ابراز محبت اين اقا رونگاه كنيد اول داداش بعد ازدواج(البته به قول خودش)يعني تبديل عشق برادري به هوس.چون شما درمراحل اوليه اظهارمحبت واكنش نشون داديداون اقا اين ضعفتون رافهميده ودست گذاشته روش.به خصو ص اينكه شما اول بهس اس داديد اين يعني توانايي باالقوه شما براي بدبختي.يكم احساساتتون روبا كمك منطق كنترل كنيد مشكل خودتي پس موظب خودت باش.

  15. 2 کاربر از پست مفید jbagheri تشکرکرده اند .

    jbagheri (جمعه 28 بهمن 90)

  16. #30
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 خرداد 91 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1390-11-26
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    848
    سطح
    15
    Points: 848, Level: 15
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 8 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم وابسته میشم...راهنماییم کنید

    سلام... رابطه م رو باهاش تموم کردم بعد از چند روز حرف وبحث... اونم قبول کرد و گفت چون میبینه من در عذابم میره و گفت تا همیشه دوستم داره .و خداحافظی کردیم..
    حالم اصلا خوب نیست اصلا.........
    کمکم کنید تا بتونم فراموشش کنم..مدام حرفاش تو مغزم میچرخه
    مشاورای عزیز خواهش میکنم.

  17. 4 کاربر از پست مفید parasoo67 تشکرکرده اند .

    parasoo67 (دوشنبه 08 اسفند 90)


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. شرایط زندگی من و اومدن خواستگار..لطفا راهنماییم کنید من چطوربرخوردکنم
    توسط Kimiya.khanom در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 شهریور 96, 04:50
  2. یک خواستگار برای من اومده، لطفا راهنماییم کنید
    توسط آوای دل در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 31 مرداد 94, 12:45
  3. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 فروردین 94, 16:14
  4. ای آیینه! من مال خدا هستم
    توسط baran.68 در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 مرداد 89, 00:13
  5. راهنماییم کنید-خواستگارجدید
    توسط النا61 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 47
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 اردیبهشت 88, 23:18

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.