به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 39

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 شهریور 88 [ 09:47]
    تاریخ عضویت
    1386-12-12
    نوشته ها
    350
    امتیاز
    6,773
    سطح
    54
    Points: 6,773, Level: 54
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 177
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    218

    تشکرشده 222 در 118 پست

    Rep Power
    54
    Array

    یه کم به خودمون بیایم(لطفا بخونید)

    سلام بچه ها
    من نمی دونم تو این زمونه چه اتفاقی داره می افنه تو جامعه ما که واقعا داره منو زجر میده احتمالا چیزایی که میخوام بگم حتما شما هم به چشمتون خورده
    نمی دونم از کجا شروع کنم راستش الان مردم دیگه همه عوض شدن هیچکی به هیچکس رحم نداره همه دنبال این هستن که همدیگه رو خراب کنن یا به قول خودمون زیر اب طرف رو بزنن که چی بتونن با این کارشون پیشرفت داشته باشن اخه تا کی؟
    دیگه کوچکتر ها به بزرگتر ها احترام نمی زارن و برعکس بزرگتر ها با جوانتر ها طوری برخورد میکنن که انگار طلبی از اونا دارن انگار نه انگار که بابا بیچاره خوب جوونه اگه کاری هم میکنه رو خامیش بزارین
    دیگه از چشم هم چشمی نگم که دلم خونه بابا مرد بیچاره 300 هزار تومن حقوق داره باید همه چیزشو قسطی بگیره ماشین لیزینگی- نمیدونم تلویزیون 40 اینچ قسطی ووووووووو
    مردها به زناشون خیانت میکنن و زنها هم به مردها خیانت میکنن که اخرشم به قتل و .... زنا هم که ماشااله
    تو خیابون راننده ها یه کم گذشت ندارن طرف می بینه که راننده روبرو حق تقدم با اونه اما پاشو همچین رو گاز فشار میده که.......
    دیگه از صف وایستادنا و کمک نکردن به همنوع و توجه نکردن به همسایه و ...... نگم که خودتون میدونید
    بابا مرگی هم هست قارون با اون ثروتش هم مرد باغ شداد و ارم هم از بین رفت امامان معصوم ما هم با اون همه بزرگیشون حالا بین ما نیستن
    ما هم میریم دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره چرا ماها اینجوری شدیم یه کم به خودمون بیایم ایمانا ضعیف شده خلاصه اینو بگم ما وقتی به خودمون رحم نمیکنیم نباید از خدا هم بخواهیم به ما رحم کنه ( همین بلایا ی طبیعی هم نشونه همین چیز هاست زلزله چین -خشکسالی دنیا -یا بارون های سیل اسا ووووو

  2. 6 کاربر از پست مفید عارف تشکرکرده اند .

    عارف (شنبه 11 خرداد 87)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.