مي خوام بچه دار شم. ولي ميترسم رابطه عالي و صميمي كه بين من و شوهرم بوجود آمده كمرنگ بشه. چطور مي تونم اين موضوع را مديريت كنم تا هم بتوانم فرزندي داشته باشم و بوسيله آن زندگيم را گرم تر كنم و هم رابطه گرم و صميمي بين خودم و مهدي جونم را حفظ كنم؟
تشکرشده 2,035 در 738 پست
مي خوام بچه دار شم. ولي ميترسم رابطه عالي و صميمي كه بين من و شوهرم بوجود آمده كمرنگ بشه. چطور مي تونم اين موضوع را مديريت كنم تا هم بتوانم فرزندي داشته باشم و بوسيله آن زندگيم را گرم تر كنم و هم رابطه گرم و صميمي بين خودم و مهدي جونم را حفظ كنم؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)